Page 9 - Daily 2019_11_05
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ


                                                                 μή. Με τον ίδιο κινητήρα, 1,0 λτ. 115 ίππων στο
               Η μεγαλύτερη διαφορά ωστόσο είναι στην τι-        μεσαίο εξοπλιστικό επίπεδο το Kamiq είναι αρ-
           μή. Με τον ίδιο κινητήρα, 1,0 λτ. 115 ίππων στο με-   κετά πιο προσιτό. Κοστίζει 18.600 ευρώ, ενώ το
            σαίο εξοπλιστικό επίπεδο το Kamiq είναι αρκετά
           πιο προσιτό. Κοστίζει 18.600 ευρώ, ενώ το T-Cross     T-Cross 20.250 ευρώ και 21.400 το T-Roc.
                   20.250 ευρώ και 21.400 το T-Roc.               Μάλιστα σύμφωνα με όσα ειπώθηκαν, σχετι-
                                                                 κά με το εμπορικό λανσάρισμά του στην Ελλά-

           χλστ..                                                δα, αυτό αναμένεται να γίνει εντός του επόμε-
            Τι κοινό έχει με το Τ-Cross τώρα; Το βασικό-         νου  τριμήνου,  με  την  τιμή  του  να  αναμένεται
           τερο, είναι χτισμένο στην ίδια πλατφόρμα MQB          να είναι 1.000-1.500 ευρώ πάνω από αυτή του
           A0, με το μοντέλο της Skoda βέβαια να παίρ-           Scala. Με δεδομένο λοιπόν πως το νέο Scala
           νει την πιο επιμηκυμένη εκδοχή της. Παράλλη-          ξεκινάει από 14.900 ευρώ, αναμένουμε μια τι-
           λα διαθέτουν αποκλειστικά δικίνητες εκδόσεις          μή γύρω στις 16 με 17.00 ευρώ, ποσό αρκετά
           και τα ίδια σύνολα TSI και TDI 95 και 115 ίππων       ελκυστικό και άκρως ανταγωνιστικό.

           (το Kamiq διαθέτει επίσης τον 1,5 TSI EVΟ των          Το  Κamiq  αυτή  τη  στιγμή  είναι  το  μακρύτε-
                                                                 ρο και παράλληλα το πιο χαμηλό από τα B-SUV
                                                                 του  ομίλου,  με  αποτέλεσμα  οπτικά  να  δείχνει
                                                                 μια μίξη υπερυψωμένου χατσμπακ-στέισον βά-

                                                                 γκον με SUV. Στο αμάξωμα κυριαρχούν οι με-
                                                                 γάλες  γυάλινες  επιφάνειες  και  οι  «καθαρές»
                                                                 γραμμές, με τις έντονες ακμές των πλευρικών
                                                                 τμημάτων να βάζουν στο παιχνίδι και τον δυνα-
                                                                 μισμό. Οι διαιρούμενοι προβολείς, προαιρετικά
                                                                 full-LED,  αποτελούν το high-light της σχεδία-
                                                                 σης και το στοιχείο που τονίζει τη διαφορετικό-
                                                                 τητα του νέου Kamiq από τα υπόλοιπα SUV της

                                                                 φίρμας. n

             T-Cross: VW T-Cross

           150 ίππων και μια επιλογή στο φυσικό αέριο,
           που πιθανόν να τη δούμε και στο T-Cross). Την

           ίδια στιγμή το T-Roc διαθέτει και τετρακίνητες
           εκδόσεις, αλλά και δίλιτρα σύνολα.
            Που  διαφέρει  και  από  τα  δύο  μοντέλα;  Έχει
           χώρο αποσκευών ακριβώς στη μέση, 400 λτ. το
           Kamiq, 347 το T-Cross και  445 το T-Roc. Πα-
           ράλληλα συγκριτικά και με τα δύο μοντέλα δι-
           αθέτει πιο ποιοτικά υλικά στην καμπίνα του, με
           χρήση μαλακού υλικού σε όλο το ταμπλό.
            Η μεγαλύτερη διαφορά ωστόσο είναι στην τι-             T-Roc: VW T-Roc


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14