Page 15 - Daily 2019_11_06
P. 15
TEST VW T-Roc 1,5
TSI 150 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
σχετικά με την εμφάνιση. DSG7). Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλι-
σμού με τον 1,0 ΤSI η διαφορά είναι 2.700 ευρώ.
Με 24.950 ευρώ Στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται μετα-
Το VW T-Roc δεν είναι φθηνό. Κάθε άλλο θα λέ- ξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, κλιματι-
γαμε, αφού εκτός από πλευράς μεγέθους τοπο- σμός, Park Pilot, προσαρμοζόμενο cruise control,
θετείται στην κατηγορία και από πλευράς τιμής. Η έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, σύστημα επιτή-
βασική έκδοση με τον «καλό» 1,5 TSI EVO κινη- ρησης με αυτόματο φρενάρισμα και όλες οι ηλε-
τήρα των 150 ίππων είναι η Advance (στο 1,0 ΤSI κτρικές ευκολίες. Η ακόμη πιο πλούσια έκδο-
είναι η Discover) και κοστίζει 24.950 ευρώ (+900 ση εξοπλισμού Experience κοστίζει 25.850 ευρώ
ευρώ για ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (+1.200 για DSG7). Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498
Κινητήρας-Επιδόσεις: Δυνατός Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία
άμεσος ψεκασμός+turbo
και υπό συνθήκες οικονομικός ο Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 150/5.000-6.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 250/1.500-3.500
1,5 TSI Start/Stop 1.350
NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)*
Τα 150 άλογα της συγκεκριμένης έκδοσης Eπιδόσεις
του T-Roc προέρχονται από τον 4κύλινδρο,
εντελώς αλουμινένιο, 1,5 TSI EVO κινητήρα, 205
που φυσικά διαθέτει turbo και άμεσο ψεκα- 9,0΄΄ Τελική ταχύτητα*
(χλμ./ώρα)
σμό καυσίμου. Με το καλημέρα διαπιστώνεις 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 7,4/9,9
την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία Ο 1,5 TSI 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,5/12,6
μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστό- κινητήρας Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
έχει σύστημα
σο χαμηλά τον περιμένεις πιο «γεμάτο» από απενεργοποίησης Μέση εργοστασιακή 5,3
ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανί- των 2 κυλίνδρων Μέση δοκιμής 7,3
50
Ρεζερβουάρ (λτ.)
ζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. Σαφώς πιο «ζω- για οικονομία όταν Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 121
οι συνθήκες το
ντανός» από τον 1.000άρι (κάτι που φαίνεται επιτρέπουν. *Εργοστασιακές μετρήσεις
και στο χαρτί των αποτυπωμένων μετρήσεων
επιδόσεων με 9,0 έναντι 10,6 δλ. για τα 0-100 ται ανεπαίσθητα και σε χιλιοστά του δλ.) όταν οι
χλμ./ώρα, 9,5 έναντι 11,5 δλ για τα 80-120 με συνθήκες το επιτρέπουν. Έτσι η μέση κατανάλω-
5η και 12,6 έναντι 15,9 δλ με 6η), ο κινητή- ση δεν είναι σημαντικά επιβαρυμένη σε σχέση με
ρας αυτός έχει και το πλεονέκτημα της δυνα- το 1.000άρι (7,6 έναντι 6,8 λτ./100 χλμ.). Σε αυ-
τότητας λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους (η τό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κι-
σχετική απενεργοποίηση/ενεργοποίηση γίνε- βώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα.
Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο και μοντέρνο,
αλλά τα σκληρά πλαστικά ξενίζουν
Καμία αλλαγή στην καμπίνα σε σχέση με την πιο (στάνταρ) μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο
«ταπεινή» έκδοση των 1.000 κ.εκ. με τον μοντέρ- του ταμπλό, που νοητά δείχνει να αποτελεί συνέ-
νο και καλαίσθητο διάκοσμο να προέρχεται σχεδόν χεια του πίνακα οργάνων. Η λειτουργικότητα και
αυτούσιος από το νέο Polo. Όλα τα λεφτά είναι η η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου, ενώ η θέση
15