Page 15 - Daily 2019_11_06
P. 15

TEST        VW T-Roc 1,5
                                                              TSI 150 PS
                                                  l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           σχετικά με την εμφάνιση.                             DSG7). Σε σχέση με την αντίστοιχη έκδοση εξοπλι-
                                                                σμού με τον 1,0 ΤSI η διαφορά είναι 2.700 ευρώ.
           Με 24.950 ευρώ                                       Στον  βασικό  εξοπλισμό  περιλαμβάνονται  μετα-


            Το VW T-Roc δεν είναι φθηνό. Κάθε άλλο θα λέ-       ξύ άλλων, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών,  κλιματι-
           γαμε, αφού εκτός από πλευράς μεγέθους τοπο-          σμός, Park Pilot, προσαρμοζόμενο cruise control,
           θετείται στην κατηγορία και από πλευράς τιμής. Η     έγχρωμη  οθόνη  αφής  8  ιντσών,  σύστημα  επιτή-
           βασική έκδοση με τον «καλό» 1,5 TSI EVO κινη-        ρησης με αυτόματο φρενάρισμα και όλες οι ηλε-
           τήρα των 150 ίππων είναι η Advance (στο 1,0 ΤSI      κτρικές  ευκολίες.  Η  ακόμη  πιο  πλούσια  έκδο-
           είναι η Discover) και κοστίζει 24.950 ευρώ (+900     ση εξοπλισμού Experience κοστίζει 25.850 ευρώ
           ευρώ για ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη        (+1.200 για DSG7).      Τεχνικά χαρακτηριστικά


                                                                                       Κινητήρας
                                                                                       Κυβισμός (κ.εκ.)       1.498
             Κινητήρας-Επιδόσεις: Δυνατός                                              Κύλινδροι/Βαλβίδες   4 σε σειρά/16
                                                                                       Τροφοδοσία
                                                                                                  άμεσος ψεκασμός+turbo
             και υπό συνθήκες οικονομικός ο                                            Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*  150/5.000-6.000
                                                                                       Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*  250/1.500-3.500
             1,5 TSI                                                                   Start/Stop             1.350
                                                                                                                NAI
                                                                                       Βάρος με οδηγό (κιλά)*
               Τα  150  άλογα  της  συγκεκριμένης  έκδοσης                                                  Eπιδόσεις
             του  T-Roc  προέρχονται  από  τον  4κύλινδρο,
             εντελώς  αλουμινένιο,  1,5  TSI  EVO  κινητήρα,                                                 205
             που  φυσικά  διαθέτει  turbo  και  άμεσο  ψεκα-                                      9,0΄΄  Τελική ταχύτητα*
                                                                                                           (χλμ./ώρα)
             σμό καυσίμου. Με το καλημέρα διαπιστώνεις                                 60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)  7,4/9,9
             την ελαστικότητα και την γραμμική λειτουργία        Ο 1,5 TSI             80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 9,5/12,6
             μέχρι τις υψηλές στροφές περιστροφής, ωστό-         κινητήρας             Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                 έχει σύστημα
             σο  χαμηλά  τον  περιμένεις  πιο  «γεμάτο»  από  απενεργοποίησης          Μέση εργοστασιακή        5,3
             ότι είναι με την καλή του απόδοση να εμφανί-        των 2 κυλίνδρων       Μέση δοκιμής             7,3
                                                                                                                50
                                                                                       Ρεζερβουάρ (λτ.)
             ζεται κοντά στις 2.000 σ.α.λ. Σαφώς πιο «ζω-        για οικονομία όταν     Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)  121
                                                                 οι συνθήκες το
             ντανός» από τον 1.000άρι (κάτι που φαίνεται         επιτρέπουν.                      *Εργοστασιακές μετρήσεις
             και στο χαρτί των αποτυπωμένων μετρήσεων
             επιδόσεων με 9,0 έναντι 10,6 δλ. για τα 0-100  ται ανεπαίσθητα και σε χιλιοστά του δλ.) όταν οι
             χλμ./ώρα, 9,5 έναντι 11,5 δλ για τα 80-120 με  συνθήκες το επιτρέπουν. Έτσι η μέση κατανάλω-
             5η και 12,6 έναντι 15,9 δλ με 6η), ο κινητή- ση δεν είναι σημαντικά επιβαρυμένη σε σχέση με

             ρας αυτός έχει και το πλεονέκτημα της δυνα- το 1.000άρι  (7,6 έναντι 6,8 λτ./100 χλμ.). Σε αυ-
             τότητας λειτουργίας με 2 μόνο κυλίνδρους (η  τό βοηθά και το σωστά κλιμακωμένο 6τάχυτο κι-
             σχετική  απενεργοποίηση/ενεργοποίηση  γίνε- βώτιο, που έχει έναν καθόλα θετικό επιλογέα.



           Εσωτερικό-Χώροι: Γεροδεμένο και μοντέρνο,

           αλλά τα σκληρά πλαστικά ξενίζουν

            Καμία αλλαγή στην καμπίνα σε σχέση με την πιο  (στάνταρ) μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών στο κέντρο
           «ταπεινή» έκδοση των 1.000 κ.εκ. με τον μοντέρ- του ταμπλό, που νοητά δείχνει να αποτελεί συνέ-
           νο και καλαίσθητο διάκοσμο να προέρχεται σχεδόν  χεια  του  πίνακα  οργάνων.  Η  λειτουργικότητα  και
           αυτούσιος από το νέο Polo. Όλα τα λεφτά είναι η  η εργονομία είναι υψηλού επιπέδου, ενώ η θέση


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20