Page 15 - Daily 2019_11_1
P. 15
TEST Νέο Renault
Clio
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
5 αστέρια και υψηλή τεχνολογία
Το Renault Clio ανέκαθεν χαρακτηριζόταν για
το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειάς, αφού
ήταν ένα από τα πρώτα μάλιστα μοντέλα της κα-
τηγορίας που διακρίθηκε με 5 αστέρια από τις δο-
κιμές του EuroNCAP. Αυτή η επίδοση διατηρεί-
ται και στην 5η του γενιά, παρά τις πιο αυστηρές
πλέον προδιαγραφές του φορέα. Επιπλέον δια-
κρίνεται για το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβα-
θρο, διαθέτοντας από τη βασική έκδοση σύστημα
αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με
εντοπισμό πεζών & ποδηλατών (AEBS), σύστημα
προειδοποίησης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με
αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, σύστη-
μα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας, σύστη- ταξύ άλλων και με σύστημα υποβοήθησης παρ-
μα κλήσης έκτακτης ανάγκης, και Cruise Control καρίσματος ακόμα και με σύστημα ημιαυτόνομης
με Speed limiter και χειριστήρια στο τιμόνι. Στις οδήγησης επιπέδου 2 (Highway and Traffic Jam
πιο πλούσιες εκδόσεις μπορεί να εφοδιαστεί με- Companion).
Κινητήρας-Κιβώτιο: Με 100 ίππους η πιο Τεχνικά χαρακτηριστικά
ενδιαφέρουσα έκδοση Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Η γκάμα του Renault Clio απαρ- Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12
Τροφοδοσία Έμμεσος ψεκασμός+turbo
τίζεται από νέους κινητήρες βεν- Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 100/5.000
ζίνης, βελτιωμένο 1.500άρη πε- Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 160/2.750
Start/Stop
NAI
τρελαίου και μέσα στο 2020 θα Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.178
πλαισιωθεί και από μια έκδοση με Κιβώτιο-Μετάδοση
ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης. Τύπος κιβωτίου Χειροκίνητο 5 σχέσεων
Στους εμπρός τροχούς
Κίνηση
Εμείς δοκιμάζουμε την πιο ενδια- Ικανός και πολιτισμένος είναι ο
φέρουσα από άποψη απόδοσης και 3κύλινδρος 1.000αρης κινητήρας Eπιδόσεις
του νέου Renault Clio.
τιμής έκδοσή του (1,0 ΤCe 100 ίπ- 187
πων με τιμή από 14.690 ευρώ). Αυ- εισαγωγής, και ειδική επικάλυψη 11,1 ΄΄ Τελική ταχύτητα
τός ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος χιτωνίων. Στην πράξη αποδεικνύε- (χλμ./ώρα)*
και ενσωματώνει όλες τις τελευ- ται ιδιαίτερα πολιτισμένος και ικα- 60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχ. (δλ.) 10,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχ. (δλ.) 17,5
ταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβα- νός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα
νομένου και του υπερσυμπιεστή του Clio, ενώ παρά το γεγονός πως Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Eργοστασιακή
με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα συνδυάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο Μέση 4,4-4,7
ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλα- αραιής κλιμάκωσης, εντυπωσιά- Ρεζερβουάρ (λτ.) 42
Δοκιμής
πλή εξαγωγής μερικώς ενσωματω- ζει με την ζωντάνια που επιδεικνύ- Μέση 5,8
μένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό ει. Τραβάει θετικά από χαμηλά, δεν Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 100-107
μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες έχει κενά απόδοσης και τα επίπεδα *Εργοστασιακές μετρήσεις
15