Page 15 - Daily 2019_11_1
P. 15

TEST         Νέο Renault
                                                                    Clio
                                                       l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ

           5 αστέρια και υψηλή τεχνολογία

            Το Renault Clio ανέκαθεν χαρακτηριζόταν για
           το  υψηλό  επίπεδο  παθητικής  ασφάλειάς,  αφού
           ήταν ένα από τα πρώτα μάλιστα μοντέλα της κα-
           τηγορίας που διακρίθηκε με 5 αστέρια από τις δο-
           κιμές  του  EuroNCAP.  Αυτή  η  επίδοση  διατηρεί-
           ται και στην 5η του γενιά, παρά τις πιο αυστηρές

           πλέον προδιαγραφές του φορέα. Επιπλέον δια-
           κρίνεται για το πλούσιο τεχνολογικό του υπόβα-
           θρο, διαθέτοντας από τη βασική έκδοση σύστημα
           αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με
           εντοπισμό πεζών & ποδηλατών (AEBS), σύστημα
           προειδοποίησης υπέρβασης ορίου ταχύτητας με
           αναγνώριση πινακίδων οδικής σήμανσης, σύστη-
           μα  υποβοήθησης  διατήρησης  λωρίδας,  σύστη- ταξύ άλλων και με σύστημα υποβοήθησης παρ-
           μα κλήσης έκτακτης ανάγκης, και Cruise Control  καρίσματος ακόμα και με σύστημα ημιαυτόνομης
           με Speed limiter και χειριστήρια στο τιμόνι. Στις  οδήγησης επιπέδου 2 (Highway and Traffic Jam

           πιο πλούσιες εκδόσεις μπορεί να εφοδιαστεί με- Companion).

           Κινητήρας-Κιβώτιο: Με 100 ίππους η πιο                                      Τεχνικά χαρακτηριστικά

           ενδιαφέρουσα έκδοση                                                        Κινητήρας

                                                                                      Κυβισμός (κ.εκ.)          999
            Η γκάμα του Renault Clio απαρ-                                            Κύλινδροι/Βαλβίδες   3 σε σειρά/12
                                                                                      Τροφοδοσία  Έμμεσος ψεκασμός+turbo
           τίζεται  από  νέους  κινητήρες  βεν-                                       Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   100/5.000
           ζίνης,  βελτιωμένο  1.500άρη  πε-                                          Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*   160/2.750
                                                                                      Start/Stop
                                                                                                                NAI
           τρελαίου  και  μέσα  στο  2020  θα                                         Βάρος με οδηγό (κιλά)*   1.178
           πλαισιωθεί και από μια έκδοση με                                           Κιβώτιο-Μετάδοση
           ήπιο  υβριδικό  σύστημα  κίνησης.                                          Τύπος κιβωτίου  Χειροκίνητο 5 σχέσεων
                                                                                                   Στους εμπρός τροχούς
                                                                                      Κίνηση
           Εμείς δοκιμάζουμε την πιο ενδια-     Ικανός και πολιτισμένος είναι ο
           φέρουσα από άποψη απόδοσης και       3κύλινδρος 1.000αρης κινητήρας                              Eπιδόσεις
                                                του νέου Renault Clio.
           τιμής έκδοσή του (1,0 ΤCe 100 ίπ-                                                                 187
           πων με τιμή από 14.690 ευρώ). Αυ- εισαγωγής,  και  ειδική  επικάλυψη                 11,1 ΄΄  Τελική ταχύτητα
           τός ο κινητήρας είναι τρικύλινδρος  χιτωνίων. Στην πράξη αποδεικνύε-                            (χλμ./ώρα)*
           και  ενσωματώνει  όλες  τις  τελευ- ται ιδιαίτερα πολιτισμένος και ικα-    60-100 χλμ./ώρα με 4η ταχ. (δλ.) 10,1
                                                                                      80-120 χλμ./ώρα με 5η ταχ. (δλ.) 17,5
           ταίες τεχνολογίες, συμπεριλαμβα- νός να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα
           νομένου  και  του  υπερσυμπιεστή  του Clio, ενώ παρά το γεγονός πως        Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
                                                                                      Eργοστασιακή
           με ηλεκτρικά ελεγχόμενη βαλβίδα  συνδυάζεται  με  5τάχυτο  κιβώτιο         Μέση                   4,4-4,7
           ανακύκλωσης καυσαερίων, πολλα- αραιής  κλιμάκωσης,  εντυπωσιά-             Ρεζερβουάρ (λτ.)           42
                                                                                      Δοκιμής
           πλή εξαγωγής μερικώς ενσωματω- ζει με την ζωντάνια που επιδεικνύ-          Μέση                      5,8
           μένη στην κυλινδροκεφαλή, διπλό  ει. Τραβάει θετικά από χαμηλά, δεν         Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)  100-107
           μεταβλητό χρονισμό στις βαλβίδες  έχει κενά απόδοσης και τα επίπεδα                   *Εργοστασιακές μετρήσεις


                                               15
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20