Page 3 - Daily 2019_11_1
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           Τι μένει στο νέο Golf αν βγάλουμε



           την τεχνολογία;





           Αν το «υπερατού» του νέου Golf είναι η
           τεχνολογία, πως θα είναι οι εκδόσεις που δεν

           θα την έχουν;
                  VW θέλει το νέο Golf 8ης γενιάς να είναι η

                  ναυαρχίδα τεχνολογίας της μάρκας. Στις εκ-
           Ηδόσεις όμως που θα το αγοράσουμε, χωρίς
           την τεχνολογία, τι ακριβώς θα απομένει;
            Το νέο Golf μπορεί να είναι και το τελευταίο. Αυτό    Ακούγεται  καταπληκτικό,  και  η  VW,  μαζί  με  την
           από μόνο του σημαίνει πολλά για το θρυλικό μοντέ-     ελαφρά προσαρμοσμένη σχεδίαση, θέλει όλη αυτή
           λο που έφερε ένα σωρό νεωτερισμούς στην μικρο-        η τεχνολογία να φέρει κόσμο από τις πάνω κατηγορί-
           μεσαία κατηγορία, και παρέμεινε το de facto μέτρο     ες, που αντί να πάρουν μια γυμνή 3άρα, να προτιμή-
           σύγκρισης εδώ και 45 χρόνια. Σημαίνει επίσης πως      σουν ένα φορτωμένο Golf. Είπαμε εξάλλου, οι σημε-

           το Golf αυτό πρέπει να είναι η γέφυρα ανάμεσα στο     ρινοί αγοραστές ενδιαφέρονται περισσότερο για τα
           συμβατικό παρελθόν της αυτοκίνησης, και το μέλλον     γκάτζετ και λιγότερο για τα τεχνικά.
           της, όπως το ετοιμάζει η VW με το μικρομεσαίο ηλε-     Με όλους τους άλλους αγοραστές όμως τι γίνεται;
           κτρικό ID.3.                                          Με αυτούς που δεν είχαν σκοπό ή λεφτά να αγορά-
            Και έτσι το νέο Golf είναι τίγκα στην τεχνολογία. Εί-  σουν 3άρα και «κατεβαίνουν» σε Golf. Με αυτούς
           ναι τόσα αυτά που θέλει η VW να προσφέρει, που        που είπαν να «τσοντάρουν» σε αυτά που έχουν και
           αναγκάστηκε να αλλάξει τις διαστάσεις της πλατφόρ-    να ανεβούν από το Polo, ή που θέλουν VW αντί για
           μας του. Ναι, πάλι μιλάμε για MQB, όμως το μεταξό-    Leon. Αυτούς που θα κοιτάξουν τη βασική έκδοση,
           νιο είναι ελάχιστα μακρύτερο, ενώ το μετατρόχιο έχει   την πλειοψηφία των αγοραστών του Golf σήμερα
           φτάσει αυτό του Passat. Είναι φαρδύ. Πάνω σε αυ-      δηλαδή, αυτούς που δεν μπορούν να δώσουν τρι-

           τό το σασί το νέο Golf έχει συμβατικές, ήπια υβριδι-  άντα και πλέον χιλιάδες ευρώ για μικρομεσαίο. n
           κές, πλήρως υβριδικές, υβριδικές με φορτιστή πρί-
           ζας (PHEV), βενζινοκίνητες και ντίζελ εκδόσεις.          Τι θα μείνει να αγοράσουν όταν πολλά από αυτά
            Η VW προχώρησε επίσης στην πλήρη ψηφιοποίη-          τα τεχνολογικά, τα ψηφιακά, τα ηλεκτρονικά, τα αυτό-
           ση της καμπίνας, μόνο οθόνες, τίποτε αναλογικό, κα-   νομα και τα υβριδικά αφαιρεθούν; Τι θα μείνει όταν η
           νένα κουμπί, μοχλό ή λεβιέ που να θυμίζει «παλιά»     VW έχει φτιάξει ένα μοντέλο με στόχο να είναι απλά
           σχολή.  Και  φυσικά  έχει  παντού  κάμερες,  ραντάρ,   πλατφόρμα για όλη αυτή την τεχνολογία; Μήπως εί-
                                                                  ναι σαν αντί να τρώμε την τούρτα, να φάμε μόνο το
           ίντερνετ, και ένα σωρό gadgets, αφού το νέο Golf        κάτω κάτω παντεσπάνι και λιγάκι από τη γέμιση;
           προσφέρει και αυτόνομη οδήγηση.
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8