Page 3 - Daily 2019_11_14
P. 3

NONPAPER                                                                                   Κοινοποίηση





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                        Σχόλια
           H Honda τελειώνει βενζίνη & diesel.



           Εμείς τι κάνουμε;                                     μοντέλα σε δύο χρόνια. Η Ελλάδα μπορεί;
                                                                      Η Honda θέλει να κόψει τα συμβατικά



                  ν το 2025 ακουγόταν μακριά, και στην Ελλά- «βγουν» κινδυνεύουν με πρόστιμα που μπορούν σε
                  δα νομίζουμε ότι σε 5 χρόνια θα καταφέρου- αυτή την φάση πυρετωδών επενδύσεων να τους ρί-

           Αμε να κάνουμε από το μηδέν ηλεκτρικό δίκτυο,  ξουν έξω.
           τότε η απόφαση της Honda να σταματήσει τα βενζινο-     Το πράγμα δεν είναι αστείο, γιατί όσο το 2021 πλη-
           κίνητα και ντίζελ και να εστιάσει στα ηλεκτρικά σε μό- σιάζει και οι στόχοι δεν επιτυγχάνονται, όλο και περισ-
           λις δύο χρόνια, δημιουργεί ερωτήματα. Η Ελλάδα θα  σότερες μάρκες θα πρέπει να φέρουν τα σχέδιά τους
           είναι έτοιμη;                                         πιο μπροστά, και οι στόλοι τους να κόψουν τα ντίζελ και
                                                                 βενζινοκίνητα μοτέρ ακόμη νωρίτερα. Την Honda θα
                                                                 την ακολουθήσουν κι άλλοι.
                                                                  Τουλάχιστον όσοι μπορούν να κάνουν την ηλεκτρο-

                                                                 κίνηση μαζική νωρίτερα. Ο όμιλος Fiat για παράδειγ-
                                                                 μα που έχει μεγάλες ιδιαιτερότητες στη γκάμα μοντέ-
                                                                 λων του, με το Panda στο ένα άκρο των πωλήσεων και
                                                                 τα θηριώδη Dodge στην άλλη, αναγκάστηκε να πλη-
                                                                 ρώσει την Tesla για να ταξινομεί τα αυτοκίνητά της μαζί
                                                                 της ώστε στο μέσο όρο οι ρύποι να φαίνονται λιγότεροι.
            Το  πρόγραμμα  της  Honda  για  ηλεκτροκίνηση  και    Η Ελλάδα όμως είναι έτοιμη; Και δεν μιλάμε μόνο για
           υβριδικά έρχεται τρία χρόνια νωρίτερα απ’ότι αρχικά  τις υποδομές, που σε δύο χρόνια φαντάζει απίθανο να
           είχε ανακοινωθεί. Το 2022 είναι σε μόλις δύο χρόνια,  δημιουργηθούν από το μηδέν. Μιλάμε κυρίως για την
           και η μάρκα σκοπεύει να κόψει κάθε τι συμβατικό από  ετοιμότητα της αγοράς να μην μείνει πίσω. Γιατί αν σου

           τη γκάμα της, δηλαδή ντίζελ ή βενζίνη χωρίς ηλεκτρο- πει μια μάρκα πως το μοντέλο που αγοράζεις σήμερα,
           κινητήρα.                                             δεν θα υπάρχει ούτε ως τεχνολογία πλέον σε δύο χρό-
            Σε αυτή την κατεύθυνση αναμένουμε βροχή μοντέ- νια, είναι σαν να ψωνίζεις γάλα, και αντί να πάρεις φρέ-

           λων, έξι στον αριθμό σε λιγότερο από 36 μήνες. Και η  σκο, να πάρεις αυτό που λήγει αύριο. n
           Honda δεν αστειεύεται. Γιατί απλά η Honda ξέρει πως
           αν δεν ρίξει τους ρύπους του στόλου της κάτω από τα       Τι λέτε λοιπόν; Πόσο έτοιμοι είμαστε να αλλά-
           95 γρ./χλμ. ώστε να πετύχει τους στόχους που τίθενται   ξουμε τις προτιμήσεις μας; Πόσο έτοιμοι είμαστε να
                                                                  πιέσουμε για δίκτυο και υποδομές φόρτισης ώστε
           σε ισχύ από το 2021, κινδυνεύει. Και δεν είναι μόνη.   να μπορούμε σε δύο χρόνια να αγοράζουμε και-

            Που σημαίνει πως τα «ευχολόγια» των κατασκευ-        νούργια αυτοκίνητα και όχι ότι έχει περισσέψει στα
           αστών και οι προσπάθειες να πιάσουν τον στόχο μέ-     αζήτητα; Και τελικά μήπως το μέλλον έρχεται (πάλι)
           χρι το 2021 τώρα τελειώνουν, και αν τα νούμερα δεν            γρήγορα και μας έπιασε στον ύπνο;


     NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8