Page 14 - Daily 2019_11_15
P. 14

TEST         Opel Grandland X 1,2
                                                           PureTech 130 PS EAT8
                                              l  ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
           περιστροφής του και μειώνοντας παράλληλα τα επί-      γερμανικού SUV δεν αλλάζουν με αυτόν τον συν-
           πεδα παραγόμενου θορύβου.                             δυασμό κιβωτίου-κινητήρα, παραμένοντας άνετο
            Στην πράξη, το κιβώτιο αυτό παρουσιάζει ομα-         και ασφαλές σε κάθε περίπτωση, ευχαριστώντας
           λές, αλλά και γρήγορες εναλλαγές σχέσεων, χα-         τον οδηγό του μέσω της αίσθησης που προσφέ-
           ρίζοντας ελαφρώς καλύτερες επιδόσεις συγκριτι-        ρει. Έτσι, το Grandland X «πατάει» σταθερά στο

           κά με τη χειροκίνητη έκδοση (0-100 σε 10,8 από        δρόμο  και  εξακολουθεί  να  σε  κερδίζει  με  την
           11,3 δλ.). Από την άλλη υπάρχει μια μικρή αύξη-       υψηλή ποιότητα κύλισης, το χαμηλό επίπεδο θο-
           ση στην κατανάλωση της τάξεως των 0,5 λτ./100         ρύβου και την άνεση που προσφέρει η ανάρτη-
           χλμ. (7,9 από 7,4 λτ./100 χλμ.). Σε κάθε περίπτω-     σή του. Παράλληλα «κρύβει» επιμελώς το μέγε-
           ση  ο  ευχάριστος  χαρακτήρας  του  Grandland  X      θός του όντας ευέλικτο και υπακούοντας άμεσα
           κολακεύεται ακόμα περισσότερο από αυτό το κι-         στις εντολές του οδηγού διατηρώντς αξιοπρόσε-
           βώτιο, τόσο εντός πόλης μέσω της ευκολίας που         κτα περιθώρια πρόσφυσης.
           προσφέρει, όσο και εκτός μέσω της πολιτισμένης          Τέλος, για τις εκτός δρόμου διαδρομές, το

           του λειτουργίας.                                      Grandland X δεν θα «φοβηθεί», ειδικά με τη
                                                                 βοήθεια  του  προαιρετικού  IntelliGrip  (350
           Με επίκεντρο την άνεση και την                        ευρώ),  που  χάρη  στα  5  προγράμματα  λει-
           ποιότητα κύλισης                                      τουργίας του είναι σύμμαχος στη light περι-

                                                                 πέτεια. Όπως και τα 188 χλστ. από το έδαφος
            Κατά  τα  άλλα,  τα  οδηγικά  χαρακτηριστικά  του
                                                                 άλλωστε… n

            Τεχνικά χαρακτηριστικά

            Κινητήρας
            Κυβισμός (κ.εκ.)             1.199
            Κύλινδροι/Βαλβίδες    3 σε σειρά/12
            Τροφοδοσία  Αμεσος Ψεκασμός+ turbo
            Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*   130/5.500
            Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*       230/1.750
            Start/Stop                     NAI
            Βάρος (κιλά)*                1.455
                                                                                     Το εσωτερικό του Grandland X
                                                                       παραμένει ξεχωριστό αισθητικά και ιδιαίτερα
                                      Eπιδόσεις
                                                  Το αυτόματο     σύγχρονο, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε υψηλά για
                                                       κιβώτιο                               την κατηγορία επίπεδα.
                                        196       παρουσιάζει
                                                 ομαλές, αλλά
                         10,8΄΄  Τελική ταχύτητα                  Η άποψή μας
                                    (χλμ./ώρα)*  και γρήγορες
                                                    εναλλαγές
            60-100 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) 6,2    σχέσεων,
            80-120 χλμ./ώρα με kickdown (δλ.) 8,0  χαρίζοντας       Το  αυτόματο  κιβώτιο  EAT8  χαρίζει  επιπλέον
                                                     ελαφρώς      πόντους ευκολίας στο Grandland X, ενώ παράλ-
            Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)               καλύτερες     ληλα η συνεργασία με το σύνολο αναδεικνύει τα
            Μέση εργοστασιακή              5,2       επιδόσεις
            Μέση δοκιμής                   7,9     συγκριτικά     δυνατά σημεία του ικανότατου Puretech. Η τιμή
                                                         με τη    των 26.000 ευρώ κρίνεται καλή δεδομένου του
             Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)   120        χειροκίνητη
                         *Εργοστασιακές μετρήσεις     έκδοση.     εξοπλισμού, αλλά και του ανταγωνισμού.




                                                                               14
   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19