Page 3 - Daily 2019_11_19
P. 3
NONPAPER Κοινοποίηση
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ Σχόλια
Νέα Octavia: Πως θα παραμείνει
mainstream;
Γιατί η νέα Octavia έχει ένα πόδι
στο παρελθόν και ένα στο μέλλον
της αυτοκίνησης; Γιατί κρατά και την
προηγούμενη γκάμα της σε κινητήρες;
Octavia κλείνει του χρόνου 60 χρόνια ως μο-
ντέλο στη γκάμα της Skoda. Με τέτοιο πα- του Golf. Και φυσικά η συνταγή παραμένει η ίδια σε ότι
Ηρελθόν, η μάρκα θέλει το νέο της μοντέλο να αφορά τις επιλογές στη γεωμετρία ανάρτησης.
μην έχει μόνο αναφορές στο μέλλον της αυτοκίνη- Η έκπληξη είναι στους κινητήρες. Γιατί ενώ περι-
σης, αλλά και στο (πρόσφατο) παρελθόν. Όχι όμως μέναμε η Octavia να ανοίξει το δρόμο στην επόμενη
για ιστορικούς λόγους. Γιατί; φάση της μάρκας, και όπως και η Fabia να ξεφορτω-
Η νέα γενιά παρουσιάστηκε την προηγούμενη θεί τα ντίζελ και να πάει βασικά σε ήπια υβριδικά μο-
εβδομάδα και βλέποντάς την φαίνεται η εξέλιξη του τέρ, η Skoda επιμένει.
απερχόμενου μοντέλου, τόσο σχεδιαστικά όσο και Έτσι η Octavia θα έχει και ντίζελ εκδόσεις με τη λο-
τεχνολογικά. γική να κατευθύνει προς τους γνώριμους 1,6 και 2,0
Η νέα Octavia έχει και ντίζελ, και βενζίνη, και (ήπια) TDI. Ο λόγος που η Skoda κρατάει τους δεσμούς με
υβριδική έκδοση. Το νέο μοντέλο παραμένει πεντά- το ντίζελ δεν είναι ιστορικοί. Είναι πρακτικοί. Με την
πορτο, έχει όμως πιο μακρύ πίσω όγκο και φέρνει Octavia να είναι το πρώτο μοντέλο σε εταιρικές πωλή-
περισσότερο σε μια μικρότερη Superb, κάτι που μό- σεις σε πολλές χώρες της Ευρώπης, και με το ντίζελ να
νο αρνητικό δεν είναι. είναι ακόμη βασιλιάς όταν τα χιλιόμετρα που διανύο-
Οι διαστάσεις είναι ελαφρά αυξημένες, ώστε να νται είναι πολλά, η ζήτηση είναι μεγάλη. Πολύ μεγάλη.
πάρει απόσταση από το Scala, ενώ πιο σημαντικά Και έτσι η Skoda ανταποκρίνεται. Και ανταποκρίνε-
ίσως, το αυτοκίνητο δείχνει πλέον ένα κανονικό με- ται επίσης και στη βενζίνη, κρατώντας τον τρικύλιν-
σαίο. Όμως όλα αυτά δεν είναι έκπληξη. δρο 1.000άρη και στη νέα γκάμα. Θα περίμενε κανείς
Ούτε είναι έκπληξη η χρήση της τελευταίας εξέλιξης το βασικό μοτέρ να κοπεί, αφήνοντας τη Octavia να
της πλατφόρμας MQB όπως αναμένεται στην 8η γενιά πάρει απόσταση από το Scala, όμως η απάντηση της
μάρκας είναι απλή: Δεν είμαστε premium, θέλουμε
Εσείς τι λέτε για την απόφαση της Skoda; Είναι αυτοκίνητα που να μπορούν να τα αγοράσουν όλοι.
το ντίζελ ακόμη κάτι που σας ενδιαφέρει; Και τελι- Και έτσι στα 60ά γενέθλια του μοντέλου, με μοτέρ
κά κάνει καλά που στη γκάμα της θα έχει τον μικρό ντίζελ και ένα μικρό βενζίνης, η Octavia μένει πιστή
1.000άρη για χαμηλή τιμή; Τι λέτε;
σε αυτό που αντιπροσωπεύει. n
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
3