Page 9 - Daily 2019_11_29
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           σκολα θα βρεθεί εμπόδιο το οποίο θα κάνει το C5
           Aircross να ακουμπήσει κάπου.
            Δεύτερο  στοιχείο  που  εκτιμά  κανείς  σε
           off-road  καταστάσεις  είναι  η  διαδρομή
           της ανάρτησης, όπου κι εδώ ξεχώρισε το

           Citroen (μαζί και με το Dacia Duster σε
           αυτόν τον τομέα). Μπορεί η μία πλευ-
           ρά του να είναι συμπιεσμένη μέσα σε
           ένα  νεροφάγωμα  και  το  πίσω  μέρος
           να έχει σηκωθεί ψηλά, κρεμώντας τον
           τροχό  του  έως  πολύ  κάτω:  αυτή  εί-
           ναι μια συνηθισμένη εικόνα για το C5
           Aircross  σε  εκτός  δρόμου  διαδρομές
           και δείχνει ότι, μπορεί να λείπει η τετρα-
           κίνηση, αλλά το πνεύμα είναι εκεί, παρόν

           και δραστήριο.
            Επιπλέον, το τιμόνι, ρυθμισμένο να έχει λί-
           γο παραπάνω στροφές από άκρη σε άκρη, δε
           φέρνει πολλούς κραδασμούς στα χέρια του οδη-
           γού  και  επιτρέπει  τους  ήπιους  χειρισμούς  που
           απαιτεί η κάθε χωμάτινη βόλτα. Σαν αντιστάθμι-
           σμα στην τετρακίνηση έρχεται να μπει στο παι-
           χνίδι το Grip Control, το οποίο έχει προγράμμα-          Εσείς τι λέτε; Ζει ακόμη το πνεύμα της εκτός

           τα για να αντιμετωπίσεις λάσπες και άλλα σαθρά         δρόμου οδήγησης; Μπορούν τα σύγχρονα δι-
           σημεία. Και φάνηκε στην πράξη ότι, δουλεύει.           κίνητα SUV μοντέλα να ανταπεξέλθουν; Ή δεν
            Γενικά  από  εκείνη  την  all-star  μάζωξη  με  τα   έχει κανένα νόημα το off-roading και όλα αφο-
                                                                             ρούν πλέον την άσφαλτο;


                                                                 10 SUV που συγκεντρώσαμε, αν υπήρχε ένα το
                                                                 οποίο σίγουρα θα θέλαμε να δούμε εξοπλισμέ-
                                                                 νο με αληθινή τετρακίνηση, ήταν το C5. Εντάξει,
                                                                 είναι ογκώδες και σίγουρα θα μπορούσε να χά-
                                                                 σει μερικά κιλάκια αλλά αυτό δε λέει και πολλά.

                                                                 Η ουσία είναι ότι, ο σούπερ άνετος, ήσυχος και
                                                                 βελούδινος ταξιδευτής της ασφάλτου, όπως τον
                                                                 έχουμε γνωρίσει σε όλα τα συγκριτικά και τις δο-
                                                                 κιμές, μπορεί με άνεση να βάλει τα «αρβυλάκια»
                                                                 του και να βγει στο βουνό. Και αυτό δεν είναι κά-

           Αυτή είναι μια συνηθισμένη εικόνα για το C5 Air-      τι που το συναντάς συχνά σήμερα. n
           cross σε εκτός δρόμου διαδρομές!


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14