Page 9 - Daily 2019_11_29
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
σκολα θα βρεθεί εμπόδιο το οποίο θα κάνει το C5
Aircross να ακουμπήσει κάπου.
Δεύτερο στοιχείο που εκτιμά κανείς σε
off-road καταστάσεις είναι η διαδρομή
της ανάρτησης, όπου κι εδώ ξεχώρισε το
Citroen (μαζί και με το Dacia Duster σε
αυτόν τον τομέα). Μπορεί η μία πλευ-
ρά του να είναι συμπιεσμένη μέσα σε
ένα νεροφάγωμα και το πίσω μέρος
να έχει σηκωθεί ψηλά, κρεμώντας τον
τροχό του έως πολύ κάτω: αυτή εί-
ναι μια συνηθισμένη εικόνα για το C5
Aircross σε εκτός δρόμου διαδρομές
και δείχνει ότι, μπορεί να λείπει η τετρα-
κίνηση, αλλά το πνεύμα είναι εκεί, παρόν
και δραστήριο.
Επιπλέον, το τιμόνι, ρυθμισμένο να έχει λί-
γο παραπάνω στροφές από άκρη σε άκρη, δε
φέρνει πολλούς κραδασμούς στα χέρια του οδη-
γού και επιτρέπει τους ήπιους χειρισμούς που
απαιτεί η κάθε χωμάτινη βόλτα. Σαν αντιστάθμι-
σμα στην τετρακίνηση έρχεται να μπει στο παι-
χνίδι το Grip Control, το οποίο έχει προγράμμα- Εσείς τι λέτε; Ζει ακόμη το πνεύμα της εκτός
τα για να αντιμετωπίσεις λάσπες και άλλα σαθρά δρόμου οδήγησης; Μπορούν τα σύγχρονα δι-
σημεία. Και φάνηκε στην πράξη ότι, δουλεύει. κίνητα SUV μοντέλα να ανταπεξέλθουν; Ή δεν
Γενικά από εκείνη την all-star μάζωξη με τα έχει κανένα νόημα το off-roading και όλα αφο-
ρούν πλέον την άσφαλτο;
10 SUV που συγκεντρώσαμε, αν υπήρχε ένα το
οποίο σίγουρα θα θέλαμε να δούμε εξοπλισμέ-
νο με αληθινή τετρακίνηση, ήταν το C5. Εντάξει,
είναι ογκώδες και σίγουρα θα μπορούσε να χά-
σει μερικά κιλάκια αλλά αυτό δε λέει και πολλά.
Η ουσία είναι ότι, ο σούπερ άνετος, ήσυχος και
βελούδινος ταξιδευτής της ασφάλτου, όπως τον
έχουμε γνωρίσει σε όλα τα συγκριτικά και τις δο-
κιμές, μπορεί με άνεση να βάλει τα «αρβυλάκια»
του και να βγει στο βουνό. Και αυτό δεν είναι κά-
Αυτή είναι μια συνηθισμένη εικόνα για το C5 Air- τι που το συναντάς συχνά σήμερα. n
cross σε εκτός δρόμου διαδρομές!
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9