Page 31 - Daily 2019_12_03
P. 31

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ                   Οι τεχνολογίες και τα
                                                                    αυτοκίνητα µε εκποµπές
                                                                    ρύπων µέχρι 95 γρ.CO2/χλµ.


                  Ποια η μεγάλη διαφορά του υβριδικού;
                                                                                                Κατανάλωση σε
                  Η πιο ρεαλιστική επιλογή για να έχεις κάποιο σεβαστό όφελος από               αστικές συνθήκες,
           τη χρήση της υβριδικής τεχνολογίας.                                                  δεν απαιτεί

                                                                                                καμία ενέργεια ή
                                                                                                χειρισμό από τον
                                                                                                οδηγό του







                                                                                                Θορυβώδης
                                                                                                λειτουργία στις
                                                                                                επιταχύνσεις
                                                                                                λόγω κιβωτίου,
                                                                                                αύξηση βάρους,
                                                                                                υποδεέστερες
                                                                                                επιδόσεις





                                                                                                   Το Ηyundai Kona
                                                                                               εκτός από ηλεκτρικό
                                                                                       θα διατίθεται σύντομα και σε
                                                                   υβριδική έκδοση (με 1,6 λτ. βενζινοκινητήρα και
                                                                   ηλεκτροκινητήρα 32 kW) με τις εκπομπές CO  να
                                                                                                                2
                                                                                      περιορίζονται στα 90 γρ./χλμ..



            ΣΥΜΠΕΡΆΣΜΆ



              Είναι  αλήθεια  πως  για  να  εκπέμπει  ένα  κά συστήματα κίνησης, είναι επίσης δεδομέ-
            συμβατικό αυτοκίνητο με κινητήρα βενζίνης  νο πως σχεδόν κανένα «ήπια υβριδικό» αυ-
            λιγότερα από 95 γρ.CO /χλμ., θα πρέπει να  τοκίνητο  δεν  εκπέμπει  λιγότερο  από  95γρ.
                                       2
            γίνουν παραχωρήσεις στον τομέα των επιδό- CO /χλμ..  Αντίθετα,  τα  περισσότερα  plug-in
                                                                    2
            σεων. Από αυτά τα μοντέλα που διατίθενται  Hybrid  που  αποτελούν  το  τελευταίο  στάδιο
            στην ελληνική αγορά σήμερα κανένα δεν ξε- πριν μπει κανείς στην ηλεκτροκίνηση (με το

            περνάει τους 75 ίππους απόδοσης άλλωστε.  ανάλογο τίμημα φυσικά), έχουν στο σύνολό
            Αντίθετα λύση σε αυτό το επίπεδο έρχονται  τους εντυπωσιακά χαμηλά επίπεδα εκπεμπό-
            να  δώσουν  κάποια  μοντέλα  με  diesel  κινη- μενων  ρύπων.  Τέλος,  όσον  αφορά  στα  αμι-
            τήρες ή διπλού καυσίμου (CNG και βενζίνης)  γώς υβριδικά και από την 20ετή ενασχόληση
            όπως μπορούμε να δούμε στο σχετικό πίνα- της Toyota κυρίως με αυτά, φαίνεται πως δι-
            κα (αριστερά) που ωστόσο κοστίζουν αρκετά  καιώνεται με πολλά μοντέλα της να βρίσκο-

            χρήματα  παραπάνω.  Περνώντας  στα  υβριδι- νται κάτω από τα 95γρ.CO /χλμ.. n
                                                                                              2


                                             31
   26   27   28   29   30   31   32   33   34   35   36