Page 10 - Daily 2020_04_10
P. 10
daily NEWS
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
Επεκτείνεται το νέο
σήμα της VW
Περίπου έξι μήνες έχουν
περάσει από τη στιγμή
που το νέο λογότυπο της
Volkswagen έκανε την
εμφάνισή του και πλέον σιγά
σιγά αρχίζει να εκτείνεται σε
όλες τις παγκόσμιες αγορές,
παίρνοντας τη θέση του
παλαιού.
νέα αγορά στην οποία έφτασε το ανα- πολύ περίπλοκη. Συγκεκριμένα, η Volkswagen
σχεδιασμένο σήμα της γερμανικής μάρ- αναφέρει ότι στο project συμμετείχαν 19 ομάδες
Η κας είναι αυτή των ΗΠΑ, στην οποία έκα- ανθρώπων της εταιρείας και άλλοι 17 εξωτερι-
νε την εμφάνισή του μέσω του SUV Atlas Cross κοί φορείς. Ο αρχισχεδιαστής της Volkswagen,
Sport. Ωστόσο στα μέρη μας το έχουμε δει πολύ Klaus Bischoff που διαδραμάτισε βασικό ρό-
νωρίτερα. Θυμίζουμε πως το νέο κομψότερο λο- λο στην ανάπτυξη του νέου λογότυπου είπε με-
γότυπο έκανε το ντεμπούτο του μαζί με το αμι- ταξύ άλλων πως: «Το νέο λογότυπο φέρνει τη
γώς ηλεκτρικό hatchback ID.3 ενώ, όσον αφορά Volkswagen στην ψηφιακή εποχή, καθώς πλέον
τα αυτοκίνητα με κινητήρα καύσης, πρώτη φορά μπορεί να εμφανιστεί πιο εύκολα σε συσκευές
το είδαμε στο νέο Golf. και εφαρμογές». n
Η νέα σχεδίαση είναι ρετρό, άρα είναι σαφώς
πιο απλή, με τα γράμματα V και W να εμφανίζο-
νται τώρα πιο λεπτά και επίπεδα, κάτι που σύμ-
φωνα με την φίρμα, κάνει το νέο έμβλημα πιο
ταιριαστό με την σημερινή ψηφιακή εποχή. Το
νέο έμβλημα που από πολύ νωρίς έχει τοποθε-
τηθεί στα κεντρικά γραφεία στο Wolfsburg έχει
ακόμα αρκετό δρόμο να διανύσει μέχρι να πά-
ρει τη θέση του παλαιού. Σύμφωνα με τη μάρκα
η πλήρης αντικατάστασή όλων των σημάτων θα
έχει συμβεί μέχρι το τέλος του 2020, καθώς θα
πρέπει να φτάσει σε 154 χώρες.
Ενώ το λογότυπο φαίνεται εκ πρώτης όψης πο- Η νέα αγορά στην οποία έφτασε το
ανασχεδιασμένο σήμα της γερμανικής μάρκας
λύ απλό, η διαδικασία της δημιουργίας του ήταν είναι αυτή των ΗΠA.
10