Page 33 - Daily 2020_04_10
P. 33
TECH Fiat Mild Hybrid
3 κύλινδροι, 1.000 κ.εκ και μόλις 77 κιλά
Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας FireFly
δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις ανά-
γκες του υβριδικού συστήματος. Είναι τρικύλινδρος
με χωρητικότητα 1.000 κ.εκ και φέρει δύο βαλβίδες
ανά κύλινδρο. Υπάρχει ένας επικεφαλής εκκε-
ντροφόρος που συνοδεύεται από σύστημα συ-
νεχώς μεταβαλλόμενου χρονισμού των βαλβί-
δων, ενώ η κίνηση του γίνεται μέσω καδένας.
Η σχέση συμπίεσης είναι ιδιαίτερα υψηλή
μιας και αγγίζει το 12:1, γεγονός που συμβάλ-
λει στη βελτίωση της αποδοτικότητας. Το συμπαγές
μοτέρ εξοπλίζεται με στροφαλοφόρο άξονα, ο οποί-
ος κατασκευάζεται από κράμα αλουμινίου, ενώ για
τα χιτώνια χρησιμοποιήθηκε χυτοσίδηρος ώστε να
επιτευχθεί η επιθυμητή αντοχή. Κάπως έτσι, το συ-
νολικό βάρος αγγίζει τα μόλις 77 κιλά. Ο νέος κινητήρας βενζίνης της οικογένειας Fire-
Όσον αφορά στις επιδόσεις του συγκεκριμέ- Fly δημιουργήθηκε ώστε να προσαρμόζεται στις
νου κινητήρα, η συνδυ- ανάγκες του υβριδικού συστήματος
αστική ισχύς φτάνει 3.500 σ.α.λ. Το υβριδικό σύνολο εκπέμπει μόλις
Υπάρχει στους 70 ίππους στις 88γρμ./χλμ. CO2, με αποτέλεσμα να συμμορ-
ένας επικεφαλής
εκκεντροφόρος που 6.000 σ.α.λ., με τη φώνεται στις προδιαγραφές Euro 6D Final και
συνοδεύεται από σύστημα μέγιστη ροπή των να απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας. Η
συνεχώς μεταβαλλόμενου 92 Nm να εμφα- κατανάλωση καυσίμου του 3κύλινδρου, από την
χρονισμού των βαλβίδων,
ενώ η κίνηση του γίνεται νίζεται από τις άλλη πλευρά, είναι 20-
μέσω καδένας. 30% χαμηλότερη από αυ-
τή του κινητήρα που αντι-
κατέστησε.
Η
συνδυαστική
ισχύς φτάνει
στους 70
ίππους στις
6.000 σ.α.λ.,
με τη μέγιστη
ροπή των
92 Nm να
εμφανίζεται
από τις 3.500
σ.α.λ.
33