Page 11 - Autotriti Επαγγελματικά Αύγουστος 2020
P. 11
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ PRO-PAGES
Αεροκουρτίνες εξοικονόμησης!
Η γνωστή σε όλους Ολεφίνη Α.Ε. δίνει συμβουλές και προτάσεις για την χρήση
αεροκουρτίνων σε φορτηγά-ψυγεία ως λύση εξοικονόμησης & ασφάλειας στις μεταφορές
ευπαθών προϊόντων.
θευτή όσο και για τον
αγοραστή, είναι σα-
φές ότι κάποια λύση
πρέπει να προβλεφθ
εί.
Η λύση: Οι
κουρτίνες
αέρα που κά-
νουν τη δια-
φορά
Οι λεπτές κουρτί-
νες αέρα, τοποθετη-
μένες στο πάνω μέ-
ταν ο οδηγός ξεκλειδώνει και ανοίγει την ρος της εισόδου στο ψυγείο του οχήματος, είναι η
Όπόρτα στο ψυγείο του φορτηγού του, η φυ- ιδανική λύση. Οι αρχές λειτουργίας τους είναι εξαι-
σική της θερμοδυναμικής αρχίζει αμέσως να «παί- ρετικά απλές: χρησιμοποιώντας έναν ηλεκτροκινη-
ζει». Τότε αρχίζει το πρόβλημα. Ο ζεστός αέρας από τήρα, η κουρτίνα απορροφά αέρα έξω από το φορ-
το εξωτερικό θα αρχίσει να ρέει στο ρυμουλκούμε- τηγό. Αυτός ο αέρας στη συνέχεια ωθείται μέσω μιας
νο (αν μιλάμε για φορτηγό), μετατοπίζοντας τον κρύο ειδικής σειράς σωλήνων που δημιουργεί «στρωτή
αέρα. Εάν παραμείνει ανοιχτό αρκετή ώρα, η θερμο- ροή» ή ένα φύλλο αέρα που κινείται με ομοιόμορφη
κρασία θα ανέβει σταθερά προς το επίπεδο του εξω- ταχύτητα και κατεύθυνση. Αυτό το ρέον φύλλο αέρα
τερικού περιβάλλοντος. είναι αρκετά ισχυρό για να δημιουργήσει ένα φράγ-
Όταν ένα φορτηγό πρέπει να κάνει πολλαπλές πα- μα μεταξύ του επάνω και του κάτω μέρους του δια-
ραδόσεις από το ίδιο φορτίο, αυτή η αύξηση της θερ- μερίσματος, ενώ παραμένει ευχάριστα «απαλό» σε
μοκρασίας μπορεί να έχει τη δυνατότητα να επηρε- εκείνους που έρχονται σε επαφή μαζί του κατά τη
άσει την ποιότητα του προϊόντος όταν δεν ελεγχθεί. φόρτωση.
Επίσης, αυτή η πίεση αυξάνει τόσο τη φθορά στον Ενεργοποιημένη, αφού ανασηκωθούν οι πόρτες, η
κρίσιμο εξοπλισμό, όσο και την κατανάλωση καυσί- κουρτίνα αέρα θα συνεχίσει να λειτουργεί καθ ‘όλη
μου (παράγοντες που αντιπροσωπεύουν ένα υπολο- τη διάρκεια λειτουργίας φόρτωσης / εκφόρτωσης. Το
γίσιμο πραγματικό κόστος για οποιαδήποτε εταιρεία φράγμα αέρα που δημιουργεί σφραγίζει από το εσω-
της εφοδιαστικής αλυσίδας μεταφορών). Σε συνδυ- τερικό, επιτρέποντας μόνο μια πολύ μικρή ποσότη-
ασμό με τον κίνδυνο πιθανής αλλοίωσης του προϊό- τα θερμού εξωτερικού αέρα να εισέλθει. Ομοίως, η
ντος με αποτέλεσμα απώλειες τόσο για τον προμη-
11