Page 13 - 09 2020 EPAGGELMATIKA
P. 13
EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY
Χάρη στο σύστημα CCS (Combined Charging
System), το eSprinter μπορεί να φορτιστεί τόσο
σε παροχές εναλλασσόμενου (έως 7,4kW) ή συ-
νεχούς ρεύματος (έως 20kW). Μάλιστα, στην πε-
ρίπτωση της φόρτισης μέσω συνεχούς ρεύματος
(DC) με ισχύ 80kW, η μπαταρία των 35kWh απαιτεί
μόλις 20 λεπτά της ώρας για τη φόρτιση της έως
το 80%. Ο οδηγός έχει στη διάθεση του τρία προ-
γράμματα οδήγησης και τέσσερις βαθμίδες ανά- Με κόστος από 66.900 ευρώ, το νέο eSprinter Van
κτησης ενέργειας, με τις τελευταίες να ελέγχονται προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης της τάξης των
11 κ.μ.
μέσω χειριστηρίων στο τιμόνι.
Νέο eVito Tourer με αυτονομία αία συμπαγή μονάδα ενώ, η έδραση των συστοι-
έως 421χλμ. και ισχύ 204hp χιών μπαταριών κάτω από δάπεδο του οχήματος,
αναβαθμίζει την οδική συμπεριφορά του, δεδομέ-
Η 9θέσια ηλεκτροκίνητη έκδοση του Vito Tourer νου του χαμηλότερου κέντρου βάρους. Αναλόγως
διαφοροποιείται σχεδιαστικά από τις συμβατικές των επιλογών του οδηγού, η μέγιστη ταχύτητα μπο-
(πετρελαιοκίνητες) του μοντέλου χάρη στην υποδο- ρεί να ανέλθει έως και 160 χλμ./ώρα.
χή φόρτισης στο εμπρός αριστερό τμήμα του προ- Η ωφέλιμη χωρητικότητα των 90kWh των μπα-
φυλακτήρα. Η μετάδοση της κίνησης γίνεται στους ταριών του eVito Tourer προσφέρει αυτονομία έως
εμπρός τροχούς μέσω του συστήματος «eATS» και 421 χλμ. ενώ, μέσω του υδρόψυκτου φορτιστή
με μέγιστη απόδοση από τον ηλεκτροκινητήρα τα εναλλασσόμενου ρεύματος με ισχύ 11kW, για την
150kW (204hp) και ροπή 362Nm (κατανάλωση φόρτιση της από το 10% στο 80% απαιτούνται λιγό-
26,2kWh/100χλμ.) τερα από 45 λεπτά σε σταθμούς ταχείας φόρτισης.
Αξίζει δε να σημειώσουμε πως ο ηλεκτροκινητή- Σε ότι αφορά στις διαστάσεις του, το eVito Tourer
ρας, το κιβώτιο ταχυτήτων το σύστημα ψύξης και το θα προσφέρεται (λίαν συντόμως) στις εκδόσεις Long
ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος, αποτελούν μια ενι- και Extra Long με μήκος αμαξώματος 5,14 – 5,37μ.
Το νέο eVi-
to Tourer
προσφέρει
μέγιστη
αυτονομία έως
και 421 χλμ.
13