Page 42 - 09 2020 EPAGGELMATIKA
P. 42

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ


        Έναρξη πωλήσεων στην Ελλάδα




        για το νέο Toyota Hilux







          Η νέα γενιά
          του Toyota Hilux
          ξεκινά την εμπορική

          της πορεία και
          στην ελληνική

          με σημαντική
          διαφοροποίηση
          την ύπαρξη

          ενός νέου
          πετρελαιοκινητήρα
          2,8λτ. με απόδοση

          204 ίππων και 500
          Nm ροπής!


        Μ
                 ε βάση τα όσα ανακοινώνει η Toyota Hellas,  άνεσης και ασφάλειας δεδομένου ότι μεταξύ άλλων,
                 η νέα γενιά του Hilux, του κορυφαίου σε  πολλαπλές  τεχνολογικές  καινοτομίες  ενσωματώνο-
                 πωλήσεις  ελαφρού  επαγγελματικού  στη  νται στο πακέτο «Toyota Safety Sense» όπως τα συ-
        χώρα μας, είναι διαθέσιμη και στην ελληνική αγορά,  στήματα Pre-Collision, Dynamic Radar Cruise Control,
        όπως σας είχαμε ενημερώσει και πρόσφατα.              Lane Departure Alert, Variable Flow Control (μετα-
          Το νέο Hilux (δείτε τον Fernando Alonso να το δο- βαλλόμενη υποβοήθηση του τιμονιού) κ.ά.
        κιμάζει κατά τις δοκιμές εξέλιξης του), έχει να επιδεί-  Το νέο Hilux θα εξακολουθήσει να διατίθεται σε εκ-
        ξει πολλαπλές σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις σε σχέ- δόσεις με μονή, επιμηκυμένη ή διπλή καμπίνα με μή-
        ση με τον προκάτοχο του, τόσο στο εξωτερικό όσο και  κος αμαξώματος στα 5.325 χλστ., πλάτος από 1,8 –

        στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.              1,9μ. (αναλόγως της έκδοσης) και μεταξόνιο 3.085
          Η σαφέστατα πιο μυώδης και επιθετική μάσκα με  χλστ. Η απόσταση από το έδαφος ορίζεται στα 227
        τον επανασχεδιασμένο προφυλακτήρα σε συνδυασμό  χλστ. για τις εκδόσεις Single Cab, στα 289 χλστ. για
        με τις νέες ζάντες έχουν αναβαθμίσει σημαντικά την  τις εκδόσεις Extra Cab και στα 310 χλστ. για τις εκδό-
        εικόνα του, διατηρώντας ωστόσο αναλλοίωτη τη σχε- σεις Double Cab 4x4 ενώ, το ιαπωνικό Pick-Up  είναι
        διαστική φιλοσοφία της ιαπωνικής εταιρείας. Στο εσω- σε θέση να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως
        τερικό του οχήματος συναντάμε μια βελτιωμένη θέση  και 700 χλστ. Αναλόγως της έκδοσης αμαξώματος, το
        οδήγησης ενώ η κεντρική κονσόλα φιλοξενεί μια νέα  μεικτό βάρος του κυμαίνεται από τα 3.000 – 3.210 κι-

        οθόνη 8 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων.              λά και το ωφέλιμο φορτίο από τα 990 – 1.035 κιλά
          Παράλληλα,  βελτιωμένος  είναι  και  ο  εξοπλισμός  αντίστοιχα ενώ μπορεί να έλξει trailers με φρένα βά-


                                                           42
   37   38   39   40   41   42   43   44   45   46   47