Page 35 - 10 2020 EPAGGELMATIKA
P. 35
4:28 ìì
Page 36
29/9/2020
Ford_ranger_wildtrak T_010
ΟΔΗΓΟΥΜΕ
Νέο Ford Ranger Wildtrak
Εκτός ορίων!
To γεγονός ότι κατέχει τον τίτλο του «International
Pick-Up» για το 2020 αποτελεί μια ακόμη απόδειξη της
εντυπωσιακής εικόνας του νέου Ranger σε όλους
ανεξαιρέτως τους τομείς. Στις κορυφαίες εκδόσεις
Wildtrak δε, το επίπεδο της πολυτέλειας και του
άκρατου δυναμισμού είναι εντυπωσιακό.
εντυπωσιακή εμπορική πορεία από την αντιπροσωπεία, ξεχωρίζει με
του Ranger τόσο στην Ευρώπη την πληρότητα του εξοπλισμού άνε-
H(πρώτο σε πωλήσεις Pick-Up σης / ασφάλειας αλλά και τον δυνα- ΟΔΗΓΟΥΜΕ ΝΕΟ FORD RANGER WILDTRAK
επί σειρά ετών) όσο και στην ελληνι- μικό και συνάμα πολυτελή χαρακτή-
κή αγορά, είναι σαφέστατα… φυσική ρα του.
συνέπεια της εξαιρετικής υπεροχής Παράλληλα, οι μεταφορικές του «Θηριώδης» κινητήρας
του ελαφρού ημιφορτηγού της Ford δυνατότητες βρίσκονται στο άνω
έναντι των ανταγωνιστών του. άκρο της κατηγορίας χωρίς να παρα- 213 ίππων και κορυφαίο
Πέραν της επιβλητικής σχεδίασης βλέπουμε το γεγονός ότι, οι διπλο-
και των ακαταμάχητων ικανοτήτων κάμπινες εκδόσεις του προσφέρουν κιβώτιο 10 σχέσεων
του, τόσο εντός όσο και εκτός δρό- χώρους στο εσωτερικό για πέντε επι-
μου, το νέο Ranger, ειδικά στις κορυ- βάτες που παραπέμπουν σε πολυτε- Ο 2,0λιτρος EcoBlue πετρελαιο-
φαίες εκδόσεις «Wildtrak», όπως το λή επιβατικά οχήματα μεγάλης κατη-
μοντέλο που είχαμε στη διάθεση μας γορίας. κινητήρας µε απόδοση 213 ίππων
και µέγιστη ροπή 500 Nm(!) από
τις 1.750 σ.α.λ., φέρει διπλό υπερ-
«Θηριώδης» κινητήρας 213 ίππων και συµπιεστή που λειτουργεί εν σειρά
κορυφαίο κιβώτιο 10 σχέσεων
από τις χαµηλές στροφές λειτουρ-
Ο 2,0λιτρος EcoBlue πετρελαιοκι- στις εκδόσεις Wildtrak, δεν είναι άλ- γίας του, προκειµένου να διασφαλί-
νητήρας με απόδοση 213 ίππων και λο από το νέο αυτόματο κιβώτιο των ζεται η µέγιστη απόκριση στις εντο-
μέγιστη ροπή 500 Nm(!) από τις 10 σχέσεων, που παρά την αραιά λές του οδηγού, παντού και πάντα.
1.750 σ.α.λ., φέρει διπλό υπερσυμ- κλιμάκωση των σχέσεων του, είναι
πιεστή που λειτουργεί εν σειρά από σε θέση να μεταβάλλει τη διαδικασία Στην πράξη, αποδεικνύεται ιδιαί-
τις χαμηλές στροφές λειτουργίας εναλλαγής τους, αναλόγως με το τερα αθόρυβος (χάρη και στην πο-
του, προκειμένου να διασφαλίζεται η οδηγικό στυλ και τις ιδιαιτερότητες
μέγιστη απόκριση στις εντολές του της διαδρομής (κλίση, φορτίο κ.ά.). λύ καλή ηχοµόνωση της καµπίνας)
οδηγού, παντού και πάντα. Στην πράξη, ο οδηγός μπορεί να ενώ, αρκετά χαµηλά διατηρείται
Στην πράξη, αποδεικνύεται ιδιαίτε- επιλέξει και την χειροκίνητη (σειρια-
ρα αθόρυβος (χάρη και στην πολύ κή) εναλλαγή τους ωστόσο, η λει- και η µέση κατανάλωση καυσίµου,
καλή ηχομόνωση της καμπίνας) ενώ, τουργία του στο πλήρως αυτόματο σύµφωνα και µε το πρότυπο WLTP.
αρκετά χαμηλά διατηρείται και η μέ- mode είναι τόσο μεστή, που μετά Ωστόσο, το στοιχείο που ξεχωρί-
ση κατανάλωση καυσίμου, σύμφωνα από λίγο, ελάχιστοι είναι αυτοί που
και με το πρότυπο WLTP. δεν θα υποκύψουν στα θέλγητρα και ζει στις εκδόσεις Wildtrak, δεν εί-
Ωστόσο, το στοιχείο που ξεχωρίζει την άνεση της τεχνολογίας. ναι άλλο από το νέο αυτόµατο κι-
ΚΙΝΗΤHΡΕΣ – ΕΠΙΔOΣΕΙΣ βώτιο των 10 σχέσεων, που παρά
Έκδοση Ford Ranger Wildtrak
Κινητήρας 2,0 EcoBlue την αραιά κλιµάκωση των σχέσεων
Καύσιμο Πετρέλαιο
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.996 του, είναι σε θέση να µεταβάλλει τη
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 213/3.750 διαδικασία εναλλαγής τους, αναλό-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 500/1.750-2.000
Κιβώτιο ταχυτήτων Auto, 10 σχ. γως µε το οδηγικό στυλ και τις ιδι-
Μέγιστη ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,0 αιτερότητες της διαδροµής (κλίση,
Ο θηριώδης κινητήρας των 2,0λτ. έχει απόδοση 500 Nm Το νέο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων, Μέση κατανάλωση - 7,7 - 7,8 φορτίο κ.ά.).
από τις 1.750 σ.α.λ. και εξαιρετικές αντιδράσεις στις κλέβει τις εντυπώσεις με την ομαλότητα και την WLTP (λτ./100χλμ)
εντολές του οδηγού χάρη στην ύπαρξη διπλού turbo. ταχύτητα των εναλλαγών σχέσεων του. Εκπομπές CO2 (g/km) 201 Στην πράξη, ο οδηγός µπορεί να
36 επιλέξει και την χειροκίνητη (σειρι-
ακή) εναλλαγή τους ωστόσο, η λει-
τουργία του στο πλήρως αυτόµατο
mode είναι τόσο µεστή, που µετά
από λίγο, ελάχιστοι είναι αυτοί που
δεν θα υποκύψουν στα θέλγητρα
και την άνεση της τεχνολογίας.
Ο θηριώδης κινητήρας των 2,0λτ. έχει απόδοση 500 Nm από τις 1.750 σ.α.λ.
και εξαιρετικές αντιδράσεις στις εντολές του οδηγού χάρη στην ύπαρξη
διπλού turbo.
35