Page 53 - 10 2020 EPAGGELMATIKA
P. 53

έως 528 χλµ. σε αστικό κύκλο κίνησης (σύµφωνα  να χρησιµοποιείται µόνο σε έκτακτες περιστάσεις πέ-
        µε το πρότυπο WLTP). Ο ηλεκτροκινητήρας του οχή- δησης. Το πλήρως επανασχεδιασµένο εσωτερικό του
        µατος αποδίδει γραµµικά ισχύ 160 kW (περίπου 217  νέου ηλεκτροκίνητου Taxi της Nisan διακρίνεται για
        ίπποι) µε την ροπή να έχει αυξηθεί πλέον στα 340 Nm,  την κοµψότητα της σχεδίασης και την εξαιρετική ποι-
        γεγονός που διασφαλίζει στο ηλεκτροκίνητο αυτό Taxi  ότητα κατασκευής ενώ οι επιβαίνοντες θα εκτιµήσουν
        επιταχύνσεις από στάση στα 100 χλµ./ώρα σε µόλις  τις χαρακτηριστικές µπλε ραφές σε σηµεία όπως τα
        6,9 δλ.! Το Leaf έχει να επιδείξει τρεις κύριες –ευφυ- καθίσµατα, το ταµπλό και το τιµόνι.

        είς- τεχνολογίες οδήγησης. Το «ProPILOT» χρησιµο-       Στην κεντρική κονσόλα δεσπόζει µια οθόνη TFT 8
        ποιείται κατά τη διάρκεια οδήγησης σε µια λωρίδα κυ- ιντσών µε διάταξη προβολών που παρέχει ευκολότερη
        κλοφορίας, καθιστώντας την οδήγηση ευκολότερη και  πρόσβαση σε βασικές λειτουργίες του οχήµατος όπως
        σηµαντικά χαλαρότερη για τον οδηγό. Το «ProPILOT  η τεχνολογία «Safety Shield», η κατάσταση φόρτισης
        Park» όταν ενεργοποιηθεί αναλαµβάνει συνολικά των  των µπαταριών, τα συστήµατα πολυµέσων και πλοή-
        έλεγχο  των  συστηµάτων  διεύθυνσης,  πέδησης  και  γησης ενώ, όπως είναι φυσικό, το λογισµικό του οχή-
        του κιβωτίου ταχυτήτων, προκειµένου να καθοδηγή- µατος είναι συµβατό µε συσκευές µε Apple CarPlay
        σει αυτόµατα το όχηµα στο σηµείο στάθµευσης.          & Android Auto. Καταλήγοντας, σύµφωνα µε τα όσα

          Τέλος, το «e-pedal» επιτρέπει στον οδηγό να εκκι- ανακοινώνει η Nissan Νικ. Ι. Θεοχαράκης, µέσω του
        νήσει, να επιταχύνει, να επιβραδύνει και να ακινητο- προγράµµατος «Κινούµαι Ηλεκτρικά», οι επαγγελµα-
        ποιήσει το όχηµα κάνοντας χρήση µόνο του πεντάλ  τίες αυτοκινητιστές έχουν τη δυνατότητα να αποκτή-
        του γκαζιού. Όταν το συγκεκριµένο ποδοστήριο είναι  σουν το –αµιγώς ηλεκτροκίνητο- Leaf Taxi µε κόστος
        ελεύθερο, το σύστηµα ανάκτησης ενέργειας του οχή- από 24.630 ευρώ στην έκδοση µε την µπαταρία των
        µατος αναλαµβάνει να φορτίζει τις µπαταρίες του οχή- 40kWh  (συµπεριλαµβανοµένων  των  επιδοτήσεων
        µατος ενώ την ίδια στιγµή ο όχηµα επιβραδύνει στα- στην αρχική τιµή του οχήµατος και για την απόσυρση
        διακά έως την πλήρη ακινητοποίηση του. Μάλιστα,  του  παλαιού  τους  οχήµατος).  Παράλληλα,  επιδοτεί-
        το αυτοκίνητο θα διατηρήσει τη θέση του, ακόµη και  ται και η εγκατάσταση του έξυπνου οικιακού φορτιστή
        σε τµήµατα µε έντονη εδαφική κλίση, µέχρι ο οδη- (wallbox) ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουµε πως ανα-

        γός να πατήσει εκ νέου το γκάζι. Φυσικά, διατηρείται  µένεται να δηµιουργηθούν υποδοµές φόρτισης στις
        και το συµβατικό πεντάλ φρένου, που ωστόσο µπορεί  θέσεις στάσης και στάθµευσης των Taxi.















        … συνδυάζεται με χώρο για
        τις αποσκευές χωρητικότητας
        400 λτ. (έως και 1.176λτ. με την
        αναδίπλωση των καθισμάτων
        της 2ης σειράς).









                                                            53
   48   49   50   51   52   53   54   55   56   57   58