Page 8 - 12 2020 EPAGGELMATIKA
P. 8

ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ



          Crash-tests



          σε ηλεκτρικά


          φορτηγά




          από τη Scania






















                ι  δοκιµές  πρόσκρουσης  των    ηλεκτρικών  απαιτήσεις για την ασφάλεια, το ίδιο και εµείς.», τόνι-
                φορτηγών διαφέρουν από των συµβατικών  σε ο Mikael Littmann, Επικεφαλής Μηχανικών Δοκι-

        Ο οχηµάτων και η Scania ελέγχει στην πράξη  µών της Scania.
        την ασφάλεια που προσφέρει η δική της πρόταση που       Αναφορικά µε τα crash tests των ηλεκτρικών οχη-
        παρουσιάστηκε πρόσφατα.                               µάτων, τα πράγµατα είναι αρκετά διαφορετικά, καθώς
          Οι προετοιµασίες για κάθε δοκιµή πρόσκρουσης εί- η ενέργεια από τη σύγκρουση πρέπει να διανεµη-
        ναι τεράστιες, καθώς απαιτούνται µήνες προγραµµα- θεί και να εξαπλωθεί σε όλη τη δοµή που περιβάλ-
        τισµού για να γίνουν όλα σωστά, ενώ µετά «…τα πά- λει την µπαταρία. Η επιθυµητή κατάσταση είναι αυτή
        ντα τελειώνουν σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο»,  η ενέργεια να µετατραπεί σε πλαστική παραµόρφω-
        όπως είπε χαρακτηριστικά ο Jakob Leygraf, µηχανι- ση και κινητική ενέργεια, σε λιγότερο κρίσιµα µέρη

        κός δοκιµών στο Scania R&D.                           του οχήµατος. «Δεδοµένου ότι θέλαµε η δοκιµή πρό-
          Η πραγµατική δοκιµή πραγµατοποιείται µόνο µετά  σκρουσης να είναι όσο το δυνατόν πιο ρεαλιστική,
        από πολλές προσοµοιώσεις και ουσιαστικά γίνεται για  χρησιµοποιήσαµε ένα πραγµατικό αυτοκίνητο για τη
        να επιβεβαιωθεί ότι όλοι οι υπολογισµοί των ειδικών  σύγκρουση, καθώς αυτό ασκεί πολύ περισσότερη πί-
        ήταν ακριβείς. «Προσοµοιώνουµε ξανά και ξανά, µε  εση στη δοµή από ότι αν χρησιµοποιούσαµε µια µπα-
        διαφορετική ταχύτητα και γωνίες. Η προσοµοίωση εί- ριέρα.», εξήγησε ο Mikael Littmann. Στη δοκιµή της
        ναι ένα ισχυρό εργαλείο, που είναι πιο γρήγορο και  Scania, όπου το αυτοκίνητο προσέκρουσε στις µπα-
        λιγότερο ακριβό από τις δοκιµές πλήρους κλίµακας.  ταρίες του φορτηγού, για ευνόητους λόγους ήταν πα-
        Βασίζουµε την πραγµατική δοκιµή στα αποτελέσµατα  ρόντες πυροσβέστες, καθώς όπως συµπλήρωσε και
        των προσοµοιώσεών µας. Δεν εµπλέκεται µόνο ολό- ο Jakob Leygraf: «αυτό εί-

        κληρο το φορτηγό, αλλά ελέγχονται ξεχωριστά και τα  ναι το απόλυτο τεστ, το κά-          Δες το VIDEO
        διάφορα µέρη του. Οι πελάτες έχουν δικαίως υψηλές  νουµε αληθινά».                       σκανάροντας ΕΔΩ



                                                            8
   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13