Page 3 - 01 2021 EPAGGELMATIKA
P. 3
ΑΦΙΕΡΩΜΑ Τα Pick-Ups της ελληνικής αγοράς
Nissan Navara: Ποιοτικό και αποτελεσματικό
ε τις επιλογές King Cab και Double Cab αφορά στην γενικότερη εικόνα του Navara αυτό
Μ ως προς τον τύπο της καμπίνας, το Nissan θα ήταν χωρίς αμφιβολία η εξαιρετική οδική συ-
Navara προσφέρει εξαιρετικά άνετους χώρους μπεριφορά του, εκτός και εκτός δρόμου, καθώς
στο εσωτερικό του για έως και πέντε ενήλικους και το εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο των
επιβάτες ενώ την ίδια στιγμή, ο χώρος φόρτωσης κορυφαίων εκδόσεων «N-Guard» που είναι δια-
του έχει μήκος έως και 1,75μ. και είναι σε θέση θέσιμες και στην ελληνική αγορά.
να υποστηρίξει φορτία πάσης φύσεως, με βάρος
έως και 1,1t., χωρίς να παραβλέπουμε τη δυνατό-
τητα ρυμούλκησης φορτίων βάρους έως και 3,5t.
σε όλες τις εκδόσεις.
Ο αποδοτικός πετρελαιοκινητήρας των 2,3lt.
που ενσωματώνει, αποδίδει αναλόγως της έκδο-
σης ισχύ 163 ή 190 ίππων και μέγιστη ροπή 425
– 450 Nm ενώ συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυ-
τόματο κιβώτιο έξι σχέσεων. Η μέση κατανάλωση
του ξεκινά από τα 8,6λτ./100χλμ. και οι εκπομπές To Nissan Navara αποτελεί μια… σταθερή αξία
ρύπων του από τα 229 g/km με βάση το πρότυπο στην ελληνική αγορά των Pick-Up και των
WLTP ενώ, αν κάτι αξίζει να σημειώσουμε σε ότι ελαφρών επαγγελματικών γενικότερα.
Toyota Hilux: Νέο και πλήρως αναβαθμισμένο
ια από τις σημαντικότερες νέες αφίξεις στην ελλη-
Μνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών για το 2020
είναι χωρίς αμφιβολία η νέα γενιά του Toyota Hilux, η
οποία εκτός των πολλαπλών δομικών αναβαθμίσεων της,
διακρίνεται και τις πολλαπλές τροποποιήσεις στη σχεδία-
ση αμαξώματος και εσωτερικού. Διαθέσιμο σε εκδόσεις
με κοντή, επιμηκημένη ή διπλή καμπίνα και ωφέλιμο βά-
ρος από 3.000 – 3.210 κιλά, το Hilux είναι σε θέση να υπο-
στηρίξει φορτία με βάρος από 990 – 1.035 κιλά ή να έλ-
ξει trailers με φρένα βάρους 3,0 – 3,5t. Σημαντικά είναι τα
νέα και σε ότι αφορά στους πετρελαιοκινητήρες του κα-
θώς, εκτός από το μηχανικό σύνολο των 2,4λτ. (150 ίπποι
& 400 Νm ροπής) που διατηρείται στη γκάμα, προστέθηκε
και ένας νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 2,8λτ. με
απόδοση 204 ίππων και μέγιστη ροπή 500 Nm που συνδυ-
Σημαντικά τροποποιημένη είναι
η σχεδίαση αμαξώματος και άζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων και
εσωτερικού του ανανεωμένου προσφέρει μέση κατανάλωση από 6,7λτ./100χλμ., πάντα
Toyota Hilux.
σύμφωνα με το πρότυπο WLTP.
3