Page 7 - 03 2021 EPAGGELMATIKA
P. 7
ΝΕΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ
λών καυσίμου αναμένεται να γίνει σημαντική έως γεια από κυψέλες καυσίμου που τροφοδοτούνται
το 2030, και ως εκ τούτου η Faurecia αφιερώνει με υδρογόνο. Μεγάλο πλεονέκτημα των συγκε-
σημαντικούς πόρους για να επιταχύνει την ανά- κριμένων οχημάτων είναι ο γρήγορος ανεφοδια-
πτυξή της». σμός τους με υδρογόνο (5 – 10 λεπτά) και η ση-
Ο Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος Μηχανικής του μαντικά μεγαλύτερη αυτονομία, με το Master Z.E.
Groupe Renault, Gilles le Borgne, είπε με τη σειρά Hydrogen να εμφανίζει μέγιστη αυτονομία 350
του: «Αυτή η συνεργασία σε συστήματα αποθήκευ- χλμ. (με βάση το πρότυπο WLTP) και το Kangoo
σης υδρογόνου ενσωματώνεται στη στρατηγική Z.E. Hydrogen να υπόσχεται αυτονομία έως και
μας να προσφέρουμε έτοιμες λύσεις υδρογόνου 370 χλμ.
στα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα και στοχεύ- Σημειώνεται, τέλος, πως η Faurecia αν και ιδρύ
ουμε πάνω από 30% μερίδιο αυτής της ταχέως
αναπτυσσόμενης αγοράς στην Ευρώπη. Υποστη-
ρίζει τη φιλοδοξία που μοιραζόμαστε με τον συ-
νεργάτη μας, Plug Power, για τη δημιουργία μιας
αλυσίδας πράσινου υδρογόνου και κυψελών καυ-
σίμου από άκρο σε άκρο, όπως και νέων δραστη-
ριοτήτων προστιθέμενης αξίας στη Γαλλία».
Στο σημείο αυτό, αξίζει να υπενθυμίσουμε πως
η Renault -εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά οχή-
ματα μπαταρίας (EVs) στα οποία κυριαρχεί στην
αγορά της Ευρώπης- έχει λανσάρει ήδη και εκδό-
σεις υδρογόνου των Kangoo Z.E. και Master Z.E., Ο ανεφοδιασμός με υδρογόνο των Master Z.E. Hy-
drogen και Kangoo Z.E. Hydrogen διαρκεί μόλις
των οποίων οι ηλεκτροκινητήρες παίρνουν ενέρ- 5-10 λεπτά.
Το Master Z.E. Hydrogen διαθέτει
ένα σύστημα fuel-cells ισχύος 10 kW
και υπόσχεται μέγιστη αυτονομία 350 χλμ.
7