Page 59 - 06 2021 EPAGGELMATIKA
P. 59

EΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ BEST-BUY


























                                                                                     Χιλιάδες περάσματα πάνω
                                                                                      από ειδικά κομμάτια από
                                                                                    σαμαράκια, λακκούβες και
                                                                              λιθόστρωτα πραγματοποιήθηκαν,
                                                                               προσομοιώνοντας πλακόστρωτα
                                                                                   δρομάκια και κακοτράχαλες
                                                                                διαδρομές από όλο τον κόσμο.



        τις δύσκολες χειμερινές συνθήκες οδήγησης στο
        Μίσιγκαν, την προσομοίωση του ακραίου καύσω-
        να, το κρύο και το μεγάλο υψόμετρο στον θάλα-
        μο περιβαλλοντικών δοκιμών (Environmental Test
        Chamber) της Ford στην Κολωνία της Γερμανίας και
        τις γιγαντιαίες λακκούβες και τις τραχιές επιφάνειες
        του δρόμου στο Lommel Proving Ground της εται-
        ρείας στο Βέλγιο.
          Σημειώνεται, πως η Ford «τιμώρησε» το E-Transit
        μέσω μιας αυστηρής σειράς δοκιμών για να δια-

        σφαλίσει ότι είναι τόσο ανθεκτικό όσο τα ντίζελ μο-
        ντέλα. Συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της εταιρείας
        αναπαρήγαγαν τις επιπτώσεις από πάνω από
        240.000  χιλιόμετρα  οδήγησης  ή  μια  δεκαε-         Η ανθεκτικότητα της μπαταρίας του E-Transit, του
        τία σκληρής δουλειάς. Αξίζει να αναφερθεί, πως        ηλεκτρικού κινητήρα και της πίσω ανάρτησης,
        στον θάλαμο δοκιμών της Ford, μπορούν να ανα-         δοκιμάστηκαν με την επανειλημμένη οδήγησή
                                                              του μέσω λουτρών λάσπης και αλατιού και μέσω
        δημιουργηθούν συνθήκες από τη Σαχάρα έως τη  ψεκασμού θαλασσινού νερού.
        Σιβηρία.

          Έτσι, οι ειδικοί της μάρκας βελτίωσαν την ηλεκτρι-  επίσης να αποδείξει ότι μπορούσε να λειτουργήσει
        κή γραμμή κίνησης και την καμπίνα, υποβάλλοντας       στους -35 βαθμούς Κελσίου, όπως και να φέρει εις
        το E-Transit σε θερμοκρασίες πάνω από 40 βαθ-         πέρας με πλήρες φορτίο, μια ανάβαση στα 2.500
        μούς  Κελσίου  για  δύο  εβδομάδες,  χρησιμοποιώ-     μέτρα.
        ντας 28 προβολείς με λαμπτήρες 4.000 watt.              Χιλιάδες  περάσματα  πάνω  από  ειδικά  κομμάτια
          Επιπλέον, το ηλεκτρικό van της Ford έπρεπε          από σαμαράκια, λακκούβες και λιθόστρωτα πραγμα-


                                                            59
   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63   64