Page 13 - WEEKLY 15 04 2019
P. 13
Το 2020 θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο το νέο SEAT
Leon. Εδώ βλέπετε την τελική του μορφή, όπως μας την
έχουν στείλει οι συνεργάτες-κατάσκοποί μας.
Και plug-in υβριδικό το
επόμενο CUPRA Leon
Ενδιαφέρον προκαλούν τα όσα δήλωσε ο CEO
της SEAT, κ. Luca de Meo σχετικά με το τι πρέ-
πει να περιμένουμε από τη νέα γενιά του Leon,
αφού ο ίδιος αποκάλυψε τόσο το πότε θα ντε- κά 245 άλογα, με το λογότυπο της Cupra. Οι
μπουτάρει, αλλά και κάποια πρώτα στοιχεία για εκδόσεις υψηλών επιδόσεων θα είναι έτοιμες
την έκδοση επιδόσεων που θα λάβει. Ο de Meo στα τέλη του επόμενου έτους». Εμείς από την
δήλωσε ακριβώς: «Μέσα στο 2020, η νέα γενιά πλευρά μας υπενθυμίζουμε ότι το επερχόμενο
του Leon θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία SEAT Leon θα βασίζεται στην αναβαθμισμένη
σε 5θυρη hatchback και ST (estate) έκδοση. έκδοση της MQB πλατφόρμας του VW Group
Επίσης, θα εξοπλιστεί και με plug-in υβριδι- και στο VW Golf που επίσης θα δούμε στις αρ-
κό κινητήριο σύνολο που θα αποδίδει συνολι- χές του 2020.
Έρχεται ο αντικαταστάτης του Toyota MR2;
Εικόνες σχεδίου για την κατασκευή ενός νέου Toyota: Τα νέα σχέδια ενισχύουν την επιθυμία
αυτοκινήτου κατοχύρωσε η Toyota, οι οποίες δεί- της Toyota να βάλει ένα τρίτο σπορ αυτοκίνητο
χνουν ένα δίπορτο κουπέ, το οποίο θα μπορούσε στη γκάμα της, κάτι που έχει αναφέρει επισταμέ-
να αποτελέσει τον αντικαταστάτη του MR2. Βλέ- νως τα τελευταία χρόνια. n
ποντας τα σχέδια, φαίνεται πως έχουμε να κά-
νουμε με ένα κεντρομήχανο αυτοκίνητο, με την
οροφή να επεκτείνεται προς τα πίσω. Μάλιστα
το «νεύρο» στο πίσω μέρος ακριβώς πάνω από
το σήμα της Toyota θυμίζει κάπως αυτό της νέ-
ας Supra, η οποία δείχνει να έχει αποτελέσει τη
«μούσα» των σχεδιαστών.
Σχετικά με τα μηχανικά σύνολα, δεν έχει προ-
κύψει κάποια πληροφορία, όμως ο «καθαρός» Το Toyota MR2 είναι ένα σπορ
σχεδιασμός με σχεδόν καθόλου γωνίες και αμέ- διθέσιο αυτοκίνητο, με τον κινητήρα στο κέντρο
τρητες καμπύλες, ίσως να συνηγορεί πως η και την κίνηση πίσω, που παρήχθη από την
«καρδιά» του μοντέλου θα είναι ένα υβριδικό σύ- ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία Toyota, από το
στημα κίνησης, ενώ μία άλλη πιθανότητα είναι να 1984 μέχρι τον Ιούλιο του 2007. Συνολικά υπήρξαν
τρεις διαφορετικές γενιές του MR2. (φώτο 3η
μιλάμε για ένα αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο. γενιά).
13
#week-ATR-16-19_all.indd 13 16/4/2019 12:21:48 π