Page 10 - Weekly 2019_05_27
P. 10
To Ford Mach-E είναι εντυπωσιακό εμφανισιακά
ιδιαίτερα στο μπροστινό του μέρος, όπως μπορούμε
να δούμε από την teaser εικόνα του.
Νέος κινητήρας και στο Megane η Renault, το οποίο τώρα θα έχει
Μία ακόμα επιλογή κινητήρα θα προσφέρει
κιβώτιο για το Renault τη δυνατότητα να λάβει ισχύ από το νέο πετρε-
Megane; λαιοκινητήρα 1,7 λίτρων Blue dCi του ομίλου με
τους 150 ίππους που συνδυάζεται με στάνταρ
αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC. Το εν
λόγω μοτέρ συνδέεται βέβαια και με τα Blue dCi
95 και 115, προσφέροντας ροπή 340 Nm από
τις 1.750 σ.α.λ, αλλά και 150 ίππους στην κορυ-
φαία του απόδοση.
Μάλιστα σύμφωνα με τη Renault ο συνδυα-
σμός του κινητήρα αυτού με το εξατάχυτο κιβώ-
τιο διπλού συμπλέκτη, υπόσχεται κατανάλωση
4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Ο νέος 1,7 λίτρων Blue dCi κινητήρας θα περάσει
και στην γκάμα του Megane με την κορυφαία
έκδοση των 150 ίππων να συνδυάζεται με
αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Στη Σλοβακία το VW Group για τα μικρά ηλεκτρικά της…
Η νέα ηλεκτρική οικογένεια των μοντέλων Ι.D. της Volkswagen θα κατασκευάσει τη νέα οικογένεια μικρών
Volkswagen ετοιμάζεται πυρετωδώς και γερμανικά μέ- ηλεκτρικών αυτοκινήτων στο εργοστάσιο της Σλοβακίας
σα ενημέρωσης αποκαλύπτουν το εργοστάσιο που θα στην Μπρατισλάβα. Το VW Group έχει λάβει την τελική
αναλάβει την κατασκευή τους, αναλύοντας παράλληλα του απόφαση να θέσει το εργοστάσιό του στη Μπρατι-
το σκεπτικό γύρω από την τελική απόφαση του γερμα- σλάβα ως τη «μήτρα» των «πράσινων» μοντέλων, λόγω
νικού κολοσσού. Σύμφωνα λοιπόν με όσα επικαλείται του γεγονότος πως αυτή τη στιγμή κατασκευάζει τα τρέ-
σε δημοσίευμά της η εφημερίδα Handelsblatt, ο όμιλος χοντα VW Up, Skoda Citigo και Seat Mii.
Οι χαμηλότεροι μισθοί
και το χαμηλό κόστος
απόκτησης των μικρών
ηλεκτρικών της
μοντέλων (κάτω από
20.000 ευρώ), οδήγησαν
την VW να επιλέξει
την Σλοβακία αντί του
εργοστάσιου του Έμντεν
της Γερμανίας για την
κατασκευή τους.
10
week_22-19-all.indd 10 24/5/2019 3:47:45