Page 15 - Weekly 2019_06_03
P. 15

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
                 Ο  Peter  Schreyer  από  την  Audi  και  ο  Albert  ξεχωρίζουν. Παραλληλίζοντας τις μάρκες με

               Biermann από την BMW, έβαλαν τις βάσεις ώστε  οίκους  μόδας,  ο  Donckerwolke  ξεχώρισε
               σήμερα η μάρκα να καμαρώνει τόσο με την ποι- τις τρεις τους σε «υψηλή ραπτική», για την
               ότητα των αυτοκινήτων της, όσο και για τις μηχα- Genesis, «κυριλέ» για την Huyndai και «cool
               νολογικές τους λύσεις που τα έφεραν στο προ- ανά πάσα στιγμή» για την Kia, σε ελεύθερη
               σκήνιο της οδηγικής απόλαυσης.                        μετάφραση.
                 Τώρα σειρά έχει η σχεδίαση. Όχι ότι έπασχαν          Το όραμα του Βέλγου σχεδιαστή είναι οι τρεις
               από σχεδίαση οι δύο μάρκες, ίσα-ίσα, πολλά μο- μάρκες  να  αποκτήσουν  μια  ταυτότητα  πολύ  πιο

               ντέλα τους είναι από τα ομορφότερα στις κατηγο- έντονη, πολύ πιο φουτουριστική και σαφώς δια-
               ρίες τους. Τα μεσαία τους SUV κερδίζουν στα ίσα,  φορετική από τον ανταγωνισμό. Από κει που οι
               ενώ τα μικρομεσαία τους χάτσμπακ είναι και αυτά  μάρκες  ακολουθούσαν  τις  τάσεις,  όπως  αυτές
               από τα πιο όμορφα. Όμως αυτό δεν αρκεί. Ο όμι- συνήθως διαμορφώνονται από εταιρείες όπως η
               λος φέρνει τώρα στα στούντιο τον βέλγο σχεδια- Mercedes, η Ford, η Mazda και η Nissan, αναφέ-
               στή των Lamborghini και Bentley, τον άνθρωπο  ροντας μόνο μερικές, τώρα είναι ώρα να χαρά-
               που έκανε την Skoda σχεδιαστικά αυτή που είναι  ξουν τον δικό τους δρόμο.
               σήμερα, τον Luc Donckerwolke.                          Τι  σημαίνει  αυτό;  Δεν  υπάρχει  κανένα  δείγμα
                 Στα  μάτια  του  Donckerwolke  το  τρίπτυχο  της νέας σχεδιαστικής γλώσσας αυτή τη στιγμή
               Hyundai, Kia και Genesis (η πολυτελής πισωκί- και έτσι η αγωνία και απορία είναι πολύ μεγάλη.

               νητη μάρκα του ομίλου για τις ΗΠΑ) είναι έτοι- Το σίγουρο είναι πως περιμένουμε κάτι πολύ δια-
               μο για το πιο τολμηρό του βήμα: μια ριζική αλ- φορετικό, και κρίνοντας από τη μέχρι τώρα δου-

               λαγή στη σχεδίαση που θα κάνει τις μάρκες να  λειά του Donckerwolke, πολύ καλό. n


                                                                                                       Οι Hyundai-Kia
                                                                                                         τολμούν με τη
                                                                                                        σχεδίασή τους.
                                                                                                Απόδειξη το νέο Hyun-
                                                                                                    dai Sonata (φωτό).




















                 Είστε έτοιμοι όμως; Θέλετε να δείτε Hyundai και Kia να ξεφεύγουν από την πεπατη-
                  μένη; Τις θέλετε να ηγούνται των εξελίξεων και στη σχεδίαση; Ή τις προτιμάτε πιο

                                ουδέτερες, πιο συντηρητικές και λιγότερο τολμηρές; Τι λέτε;




 NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER  NON-PAPER NON-PAPER

                                                    15




          #week_23-19.indd   15                                                                                  31/5/2019   12:50:47
   10   11   12   13   14   15   16   17   18   19   20