Page 4 - Weekly 2019_06_18
P. 4

SCOOP

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
             Βρίσκετε τις διαφορές; Χαμηλό                                       To στιλ του ID.3 είναι
                 εμπρός μέρος, ανυψωμένο                                       σχεδιασμένο ώστε να
              πίσω άκρο κι όμως τυπικό στιλ                              ξεχωρίζει ως ηλεκτρικό αλλά
                    Golf θα έχει η νέα γενιά.                              να μοιάζει αμέσως με VW.



               διαφορές του Golf έναντι των ανταγωνιστών του  τη το Σεπτέμβριο και θα πωλείται από τις αρχές
               είναι πολύ μεγάλες και συχνά οι πωλήσεις του εί- του  2020  ενώ,  το  Golf  θα  κάνει  ντεμπούτο  τον
               ναι μεγαλύτερες από ότι εταιρειών ολόκληρων.          Οκτώβριο αλλά θα προλάβει να ξεκινήσει εμπο-
                 Φτάνουμε λοιπόν στο σημείο όπου η ιστορία πι- ρικά μέσα στην τρέχουσα χρονιά.
               θανόν  να  επαναληφθεί,  καθώς  μετά  την  έκρη-       Επιπλέον και τα δύο οχήματα έχουν παραπλή-
               ξη  του  σκανδάλου  ντίζελ,  η  VW  αποφασίζει  να  σια και συγκρίσιμη τιμή. Το ΙD.3 με το μοτέρ των
               επενδύσει χοντρά στην ηλεκτροκίνηση με στόχο  170 ίππων και τη μικρή μπαταρία των 330 πραγ-
               φυσικά να καθαρίσει το βρώμικο παρελθόν της.  ματικών χλμ. αυτονομίας, θα κοστίζει κάτω από

               Πρώτο μοντέλο είναι το ID.3 το οποίο εδώ και λί- 30.000 ευρώ (στο εξωτερικό τουλάχιστον). Αυτή
               γες εβδομάδες μπορεί να το παραγγείλει κανείς.  είναι μια τιμή κοντά σε ένα σημερινό πετρελαιο-
               Μάλιστα  η  First  Εdition  με  τιμή  λίγο  κάτω  από  κίνητο Golf 150 ίππων με καλό εξοπλισμό.
               40.000 ευρώ έχει ξεπουλήσει ήδη.
                 Οι συζητήσεις πριν την απόφαση της VW υπέρ          Golf VIII: γνήσιο τέκνο της
               του ID, θυμίζουν τις αντίστοιχες της δεκα-                     ψηφιακής εποχής
               ετίας.  Γιατί  πρέπει  «ντε  και  καλά»  να                           Ας πλησιάσουμε όμως πιο κοντά
               μπούμε  στη  μαζική  παραγωγή  των                  Με                στα  δύο  «αδέρφια».  Όποιος  πι-

               ηλεκτρικών;  Και  τώρα  καλά  δεν              το νέο εσω-              στεύει ότι το Golf από την πλευ-
               πηγαίνουμε;  Οι  πελάτες  θέλουν              τερικό, το Golf            ρά  του  θα  μείνει  στην  παλιά
               σίγουρα  αλλαγή;  Διότι,  τα  νού-       πράγματι κινείται προς          εποχή,  θα  απογοητευτεί  πο-
               μερα πωλήσεων των ηλεκτρικών               το μέλλον. Μένει να           λύ.  Η  VW  βλέπετε  σχεδιάζει
               σίγουρα παίρνουν πολύ βελτίωση             δούμε αν θα αρέσει           εδώ,  αντίθετα  με  ότι  συμβαί-
               ακόμη.                                          σε όλους.
                                                                                      νει με την εξωτερική σχεδίαση,
               Το ID.3 θα είναι το Golf                                              μια αληθινή επανάσταση. Η μεγά-
                                                                                  λη φωτογραφία σε αυτές τις δύο σε-
               της ηλεκτρικής εποχής                                         λίδες δείχνει προς τα πού θα κινηθεί το


                 Κι έτσι η τότε διοίκηση του ομίλου υπό το Ματί- best-seller μοντέλο. Τα αναλογικά όργανα προ-
               ας Μίλερ και ο τότε επικεφαλής της μάρκας VW  φανώς δεν έχουν πολύ μέλλον, όπως και οι πε-
               υπό τον Χέρμπερτ Ντις, σημερινό πρόεδρο του  ρισσότεροι διακόπτες ή μπουτόν. Το VW Golf VIII
               γκρουπ, αποφάσισαν να δουλέψουν από κοινού:  θα  είναι  ένα  αληθινό  τέκνο  της  ψηφιακής  επο-
               τόσο για το όγδοης γενιάς Golf όσο και για το νέο  χής και θα είναι ως στάνταρ και μόνιμα συνδεδε-
               μικρομεσαίο  ηλεκτρικό.  Και  είναι  εντυπωσιακό.  μένο στο ίντερνετ, κλείνοντας έτσι με μια κίνηση
               Παρόλες τις διαφορές φιλοσοφίας ανάμεσα στα  την απόσταση έναντι της ομολογουμένως επιτυ-
               δύο μοντέλα, στοχεύουν αμφότερα στο ίδιο ση- χημένης Mercedes A-Class. Για όποιον η αφή και
               μείο και φτάνουν στο στόχο σχεδόν την ίδια στιγ- το «slide» των μενού είναι κάτι κουραστικό, η VW
               μή. Το ID.3 θα κάνει πρεμιέρα στη Φρανκφούρ- έχει ετοιμάσει κι εκείνη ένα πολύ προηγμένο και



     RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week_25-19.indd   4                                                                                    13/6/2019   1:07:22
   1   2   3   4   5   6   7   8   9