Page 5 - Weekly 2019_07_22
P. 5
SCOOP
l ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ l ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ l ΦΗΜΕΣ
Οι πρόγονοι του Defender ξεκίνησαν την πορεία τους το
1948 ως Land Rover Series Ι. Η λιτότητα, σχεδιαστικά και
εξοπλιστικά ήταν το βασικό στοιχείο για πολλές δεκαετίες.
νες και απαραίτητες τεχνολογίες σε ό,τι αφο-
Αρχικά θα διατίθενται οι εκδόσεις ρά την άνεση και την ασφάλεια ενώ κανείς δε
με το μικρό και το μεσαίο μεταξόνιο. ξέρει τι καλούδια θα προσθέσει η Land Rover
Αργότερα θα ακολουθήσει το για ασφαλέστερη και ανεμπόδιστη εκτός δρό-
μου κίνηση. Το ότι ο χαρακτήρας εδώ θα είναι
XXL Defender. ιδιαίτερα καλλιεργημένος και το αυτοκίνητο θα
μπορεί να περάσει από πολύ δύσβατα σημεία
οι Βρετανοί σχεδιάζουν να ακολουθήσουν δια- πρέπει να θεωρείται δεδομένο. Αλλά το αν θα
φορετικό δρόμο. Ενώ λοιπόν το νέο G-Wagen και μπορεί κανείς να πλύνει το εσωτερικό με μά-
το Wrangler αντίστοιχα, δε χρειάζονται δεύτερη νικα, όπως γινόταν με τους προγόνους και τα
ματιά για να καταλάβει κανείς περί τίνος πρόκει- Defender της παλιάς εποχής, είναι κάτι που μέ-
ται, το νέο Defender θα «απαιτεί» αρκετά περισ- νει να το δούμε στην πράξη.
σότερο χρόνο.
Τεχνικά:
Ντιζάιν: Εντελώς φρέσκο δύο μεταξόνια – όπως παλιά
Σε γενικές γραμμές, η σχεδίαση θα παραμένει Μπορεί λοιπόν πολλά στοιχεία να αλλάξουν,
σχετικά πιστή στην αρχική ιδέα της Land Rover, ωστόσο αυτό που θα μείνει ίδιο είναι η λογική
με αισθητές ακμές και γωνίες. Το εμπρός μέ- των εκδόσεων με διαφορετικό μεταξόνιο. Η «κο-
ρος θα είναι κάθετο, τα φωτιστικά στρογγυλά ντή» τρίθυρη έκδοση θα λέγεται Defender 90
(αν και πίσω από μια «βιτρίνα» πλέον) ενώ το (αριθμός ο οποίος παλιά αντανακλούσε ακριβώς
πίσω μέρος θα μοιάζει κομμένο σχεδόν με το… το μήκος του μεταξονίου σε ίντσες). Από πάνω θα
τσεκούρι. Θα θυμίζει όλο αυτό Defender; Θα μπαίνει η πεντάθυρη «110» η οποία θα έχει δυ-
καταφέρνει να μεταδώσει το ίδιο μήνυμα όπως νατότητα μεταφοράς έως και επτά επιβατών, ενώ
έκανε το παλιό μοντέλο; Αυτό μένει να το απο- στην κορυφή της γκάμας θα είναι, επίσης όπως
φασίσουν οι φανατικοί φίλοι του παλιού μοντέ- παλιά, η έκδοση «130» με το πιο μακρύ μεταξό-
λου. νιο και καμπίνα για έως και 8 άτομα. Με τη διαφο-
Εσωτερικό: πιστό στις αρχές ρά ότι, αυτή η έκδοση θα ακολουθήσει το 2021.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, οι συμβατικές λύ-
Αυτό που ίσως ηρεμήσει λίγο τους «οπαδούς» σεις θα έχουν βασικό ρόλο με μοτέρ τεσσάρων ή
του Defender είναι η εκτίμηση ότι το εσωτερι- και έξι κυλίνδρων, αλλά όχι και V8 όπως γινόταν
κό θα παραμείνει νηφάλιο και χρηστικό. Περισ- παλιά. Η πλατφόρμα πάντως μπορεί να σηκώσει
σότερη πρακτικότητα δηλαδή και λιγότερη σχε- οτιδήποτε άλλο, από mild έως plug-in υβριδικό ή
διαστική φανφάρα ετοιμάζεται για την καμπίνα. και αμιγώς ηλεκτρικό πακέτο.
Αυτό δε σημαίνει ότι θα φτάσουμε σε κάποια Λέτε να βγει κι ένα κάμπριο; Τότε θα έχουμε
ακραία λιτότητα. Θα υπάρχουν όλες οι σύγχρο- πραγματικά την αναβίωση ενός θρύλου. n
RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS
5
#week_30-19.indd 5 19/7/2019 12:15:30