Page 5 - Weekly 2019_10_14
P. 5

SCOOP

                                                           l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
               είναι χαμηλότερο κατά 4 χιλιοστά.                     πράξη, και δεν είναι τίποτα περισσότερο από το
                 Εντελώς  νέο  όμως,  από  την  άλλη,  είναι  το  να χειριστείς ένα κανονικό smartphone.
               εσωτερικό και αυτό μπορούμε να το διακρίνου-           Αναφορικά με τους κινητήρες τέλος, και εδώ
               με και από τα σκίτσα. Αν το Golf 7 με το ψηφια- έχουμε ένα καλό update. Αρχικά το μοντέλο θα

               κό προφίλ του ήταν μια φορά επαναστατικό, το  διατεθεί με δυο κινητήρες βενζίνης απόδοσης
               εσωτερικό του Golf 8 είναι 10! Στο εσωτερικό, η  μεταξύ 90 και 150 ίππων, ένα κινητήρα φυσι-
               Volkswagen δίνει πραγματικά ρέστα… Έχει το- κού αερίου και έναν diesel μέχρι 150 άλογα.
               ποθετήσει τεράστιες οθόνες μπροστά από τον  Νέα θα είναι η Plug-in έκδοση με κινητήρα στα
               οδηγό -που βέβαια διαφέρουν σε μέγεθος ανά- 204 άλογα, ενώ η έκδοση GTE που ξέρουμε και
               λογα με την έκδοση- και προσθέσει φωνητικές  σήμερα θα φτάσει τα 250 άλογα. Επίσης, οι κι-
               εντολές οι οποίες έχουν… τεχνητή νοημοσύνη,  νητήρες θα φέρουν το ακρωνύμιο «eTSI» κα-
               ώστε τα κουμπιά να είναι σχεδόν περιττά και τα  θώς θα συνδυάζονται με σύστημα 48 Volt προ-

               χέρια να χειρίζονται μόνο τα… φλας! Μέχρι και  κειμένου να πέσει η κατανάλωση. Την επόμενη
               ο all time classic περιστροφικός διακόπτης για  χρονιά θα δούμε τις εκδόσεις GTI και R. Υπομο-
               τα φώτα έχει πάει περίπατο και αντικατασταθεί  νή μέχρι τότε όμως. n
               από μια ομάδα touch κουμπιών.
         74
                 Το ξέρουμε, όλα αυτά σας φαίνονται περίπλο-           Η άποψή μας
               κα, όμως πιστέψτε μας τα έχουμε δοκιμάσει στην
                                                                        Η  Volkswagen  φέρνει  το  Golf  8  πιο  κοντά
                                                                      στο μέλλον. Με εξευγενισμένο design, καθα-
                                                                      ρότερους κινητήρες και ένα digital κόκπιτ. Ξε-
                                                                      κάθαρα, το νέο Golf έχει τη δική του θέση δί-
                                                                      πλα στο ID.3.











                Τον παλιό καιρό το ραδιόφωνο
                                                                                 19
                και το στροφόμετρο ήταν αρκετά για να δώσουν
                στοιχεία πολυτέλειας στο εσωτερικό.


                                                                           Σήμερα γίνονται όλα full digital. Μέχρι και ο
                                                                                       επιλογέας για το DSG θα περάσει
                                                                                                         στο παρελθόν.















 RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                    5




          week_42-19.indd   5                                                                                    11/10/2019   11:15:44 π
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10