Page 11 - Weekly 2019_10_21
P. 11

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

                                                                                       Ήδη η VW έχει ξεκινήσει την ιδέα
                                                                                     στα  κλασσικά  της  μοντέλα,  προ-
                                                                                     σφέροντας  ένα  κιτ  μετατροπής  για
                                                                                     τον πρώτο, πισωκίνητο και πισωμή-
                                                                                     χανο  σκαραβαίο.  Αυτή  η  ιδέα  έχει

                                                                                     όμως και άλλες προεκτάσεις. Μπο-
                                                                                     ρεί να μην αξίζει να μετατρέψεις ένα
                                                                                     Corolla του 1997, όμως αν είναι του
               τάβασης στην ηλεκτροκίνηση, αφού ο                                    1974,  τότε  μία  τέτοια  μετατροπή  το
               κόσμος τα ξέρει τα μοντέλα αυτά και τα                                βάζει στα πράγματα ως νέο-κλασσι-
               αγαπάει.                                                              κό.
                 Αυτή η ιδέα τώρα φαίνεται πως περ-                                   Η  μετατροπή  σε  ηλεκτρικό  εί-
               νάει και στη μετατροπή. Πως κάνεις το                                ναι βέβαιο ότι θα πάρει μερίδιο της
               αμάξι σου υγραέριο; Έτσι μπορεί να το κάνεις και ηλε- αγοράς.  Τόσο  στο  κλασσικό  με  ηλεκτροκινητήρα,
               κτρικό. Σαφώς η μετατροπή είναι εκτενέστερη, αφού  όσο και σε πιο μαζικά μοντέλα, όπως έγινε και με

               αλλάζει  όλος  ο  κινητήρας  και  το  κιβώτιο,  όμως  τα  το υγραέριο. Τα δημοφιλή πρώτα, ώστε τα νούμερα
               οφέλη είναι όπως είπαμε πολλά.                        της αγοράς να ρίξουν το κόστος. n


                 Εσείς όμως θα το κάνατε; Να κρατήσετε το παλιό σας αυτοκίνητο και να το μετατρέ-

                          ψετε σε ηλεκτρικό για να γλιτώσετε κόστος χρήσης; Θα μπαίνατε στον
                  πειρασμό; Θα άξιζε τον κόπο; Και αν όχι, τότε ποιό κλασσικό θα άξιζε να μετατρέ-
                                                      ψετε για να κρατήσετε;



                 Οι απόψεις των αναγνωστών


               Γιώργος Μεταξάς                     Πείτε  μου  ποιός  αξιόπιστος        ών και θα προσπαθήσει να πεί-
                 Δεν νομίζω ότι αξίζει να μετα-    εγκαταστάτης υπάρχει στην Ελ-        σει  τα  εκεί  τεμπελόσκυλα  να
               τρέψεις ένα παλιό αυτοκίνητο σε     λάδα και έφυγα. Από το να το         του δώσουν έγκριση τύπου και
               ηλεκτρικό, ειδικά αν είναι κλασι-   δώσω  για  παλιοσίδερα...  Κα-       άδεια κυκλοφορίας για τον EV
               κό, καθώς θα χάσει την αυθεντι-     τά  την  ταπεινή  μου  άποψη,  αν    Σκαραβαίο...
               κότητά του. Όμως, θα μπορούσαν      κάποιος  μηχανικός  έχει  μερά-      Παναγιώτης
               να  κατασκευαστούν  ηλεκτρικές      κι και γνώση, αυτό είναι το μέλ-       Προσπάθησα να το κάνω αλλά
               ρέπλικες κλασικών αυτοκινήτων       λον.                                 μου έκοψαν τη φόρα οι γραφειο-
               με πλαστικά αμαξώματα πχ, οπό-      a3_mike                              κράτες του υπουργείου λέγοντάς
               τε εκεί δεν τίθεται θέμα διατήρη-       Στην Ελλάδα είναι ευκολό-        μου ότι δε θα εκδώσουν πινακί-
               σης της αυθεντικότητας και απλά     τερο να αλλάξεις φύλο στα 15,        δες και ότι θα μπορώ να κυκλο-
               αγοράζεις φόρμα.                    παρά  κινητήρα  σε  αυτοκίνητο.      φορώ μόνο σε χωματόδρομο.

               Chris k                             Θα  ήθελα  πολύ  να  είμαι  από                        Διαβάστε όλα τα
                   Οπωσδήποτε. Έχω στο γκα-        μια μεριά όταν κάποιος θα πά-                          προηγούμενα
               ράζ ένα jaquar XJR TOY 1995.        ει στην διεύθυνση συγκοινωνι-                          Non Paper και
                                                                                                          σχολιάστε

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    11




          #week_43-19.indd   11                                                                                  17/10/2019   4:13:39
   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15   16