Page 11 - Weekly 2019_10_21
P. 11
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Ήδη η VW έχει ξεκινήσει την ιδέα
στα κλασσικά της μοντέλα, προ-
σφέροντας ένα κιτ μετατροπής για
τον πρώτο, πισωκίνητο και πισωμή-
χανο σκαραβαίο. Αυτή η ιδέα έχει
όμως και άλλες προεκτάσεις. Μπο-
ρεί να μην αξίζει να μετατρέψεις ένα
Corolla του 1997, όμως αν είναι του
τάβασης στην ηλεκτροκίνηση, αφού ο 1974, τότε μία τέτοια μετατροπή το
κόσμος τα ξέρει τα μοντέλα αυτά και τα βάζει στα πράγματα ως νέο-κλασσι-
αγαπάει. κό.
Αυτή η ιδέα τώρα φαίνεται πως περ- Η μετατροπή σε ηλεκτρικό εί-
νάει και στη μετατροπή. Πως κάνεις το ναι βέβαιο ότι θα πάρει μερίδιο της
αμάξι σου υγραέριο; Έτσι μπορεί να το κάνεις και ηλε- αγοράς. Τόσο στο κλασσικό με ηλεκτροκινητήρα,
κτρικό. Σαφώς η μετατροπή είναι εκτενέστερη, αφού όσο και σε πιο μαζικά μοντέλα, όπως έγινε και με
αλλάζει όλος ο κινητήρας και το κιβώτιο, όμως τα το υγραέριο. Τα δημοφιλή πρώτα, ώστε τα νούμερα
οφέλη είναι όπως είπαμε πολλά. της αγοράς να ρίξουν το κόστος. n
Εσείς όμως θα το κάνατε; Να κρατήσετε το παλιό σας αυτοκίνητο και να το μετατρέ-
ψετε σε ηλεκτρικό για να γλιτώσετε κόστος χρήσης; Θα μπαίνατε στον
πειρασμό; Θα άξιζε τον κόπο; Και αν όχι, τότε ποιό κλασσικό θα άξιζε να μετατρέ-
ψετε για να κρατήσετε;
Οι απόψεις των αναγνωστών
Γιώργος Μεταξάς Πείτε μου ποιός αξιόπιστος ών και θα προσπαθήσει να πεί-
Δεν νομίζω ότι αξίζει να μετα- εγκαταστάτης υπάρχει στην Ελ- σει τα εκεί τεμπελόσκυλα να
τρέψεις ένα παλιό αυτοκίνητο σε λάδα και έφυγα. Από το να το του δώσουν έγκριση τύπου και
ηλεκτρικό, ειδικά αν είναι κλασι- δώσω για παλιοσίδερα... Κα- άδεια κυκλοφορίας για τον EV
κό, καθώς θα χάσει την αυθεντι- τά την ταπεινή μου άποψη, αν Σκαραβαίο...
κότητά του. Όμως, θα μπορούσαν κάποιος μηχανικός έχει μερά- Παναγιώτης
να κατασκευαστούν ηλεκτρικές κι και γνώση, αυτό είναι το μέλ- Προσπάθησα να το κάνω αλλά
ρέπλικες κλασικών αυτοκινήτων λον. μου έκοψαν τη φόρα οι γραφειο-
με πλαστικά αμαξώματα πχ, οπό- a3_mike κράτες του υπουργείου λέγοντάς
τε εκεί δεν τίθεται θέμα διατήρη- Στην Ελλάδα είναι ευκολό- μου ότι δε θα εκδώσουν πινακί-
σης της αυθεντικότητας και απλά τερο να αλλάξεις φύλο στα 15, δες και ότι θα μπορώ να κυκλο-
αγοράζεις φόρμα. παρά κινητήρα σε αυτοκίνητο. φορώ μόνο σε χωματόδρομο.
Chris k Θα ήθελα πολύ να είμαι από Διαβάστε όλα τα
Οπωσδήποτε. Έχω στο γκα- μια μεριά όταν κάποιος θα πά- προηγούμενα
ράζ ένα jaquar XJR TOY 1995. ει στην διεύθυνση συγκοινωνι- Non Paper και
σχολιάστε
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
11
#week_43-19.indd 11 17/10/2019 4:13:39