Page 10 - Weekly 2019_11_18
P. 10

NONPAPER                                                                                 Κοινοποίηση





                 *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ                  Σχόλια

                                   Είναι το νέο Renault Clio το καλύτερο




                                                         Το ριζικά διαφοροποιημένο       μικρό σήμερα;
                                                            εσωτερικό του νέου Clio
                                                             κερδίζει τις εντυπώσεις
                                                              τόσο ποιοτικά, όσο και              Τo νέο Renault Clio
                                                                        σχεδιαστικά.                 είναι βελτιωμένο

                                                                                                παντού και ανεβαίνει
                                                                                                     επίπεδο. Μπορεί

                                                                                                     να χαρακτηριστεί
                                                                                                   το καλύτερο μικρό

                                                                                                   ή θέλει κάτι ακόμα
                                                                                                       για να πάρει τα
                                                                                                            «πρωτεία»;


                      ο νέο Clio ξεκίνησε την εμπορική του πορεία  αφήνοντας μια πολύ γλυκιά γεύση στον περιστασι-
                      και στη χώρα μας, με τη Renault να έχει ισχυ- ακό ή μη οδηγό, μετά από κάθε επαφή μαζί του.
               Τρές βλέψεις και μεγάλες προσδοκίες από το              Αναλυτικότερα  το  νέο  Clio  αναβάθμισε  αισθητά
               νέο της μικρό, με τον πήχη να είναι εξ’ ορισμού πο- την ποιότητα των υλικών, ειδικά στις πιο ακριβές

               λύ ψηλά. Το Renault Clio βρίσκεται στην αγορά 28  εκδόσεις,  με  χρήση  μαλακών  υλικών,  αντίστοιχα
               συναπτά έτη και μετράει περισσότερα από 15 εκα- προσεγμένη συναρμολόγηση και κορυφαίο φινίρι-
               τομμύρια «αντίτυπα» αποτελώντας μάλιστα από το  σμα. Η βελτίωση είναι τόσο αισθητή, που πλέον συ-
               2013 και για κάθε έτος μέχρι και σήμερα, το best  γκαταλέγεται στην κορυφαία τριάδα της αγοράς, αν
               seller της παγκόσμιας αγοράς στη μικρή κατηγορία  και για να είμαστε σωστοί, αυτό πιθανώς να αλλάξει
               (σ.σ. από τότε έχει πουλήσει περισσότερα από 2,6  με την έλευση των Corsa και 208. Ακόμα και οι χώ-
               εκατομμύρια μονάδες).                                 ροι βελτιώθηκαν παρά τη μείωση των εξωτερικών
                 Συνεπώς οτιδήποτε λιγότερο από το να διατηρη- διαστάσεων. Φυσικά το νέο Clio δεν μπορεί να υπε-

               θεί στην κορυφή θα θεωρείται αποτυχία για το νέο  ρηφανεύεται σε αυτόν τον τομέα για τους επιβάτες,
               Clio. Γι αυτό η Renault φρόντισε να πατήσει στην  καθώς ακόμα απέχει από τα κορυφαία της κατηγο-
               πετυχημένη συνταγή και να εξελίξει με προσεκτι- ρίας, όπως το Yaris, ωστόσο οι Γάλλοι είναι σίγουρα
               κά βήματα καίρια σημεία. Ένα μοντέλο που βασίζε- περήφανοι που με 391 λτ. διαθέτουν το μεγαλύτε-
               ται στις αξίες και το ύφος των 4 προηγούμενων, με  ρο πορτ-μπαγκάζ στην κατηγορία.
               νέους  κινητήρες,  ανεπτυγμένο  τεχνολογικό  προ-       Αντίστοιχα και στον τομέα της τεχνολογίας βλέ-
               φίλ, βελτιωμένο επίπεδο ποιότητας και χωροταξίας,  πουμε ένα άλμα στο γαλλικό μικρό. Ψηφιακός πίνα-
               αλλά και ακόμα πιο ευχάριστη οδική συμπεριφορά  κα οργάνων (7 ή πλήρως διαμορφώσιμος 10 ιντσών)



               NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                                                   10




          #week-47-19.indd   10                                                                                  15/11/2019   3:48:04
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15