Page 4 - Weekly 2019_11_18
P. 4

SCOOP

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ  l  ΦΗΜΕΣ
               Το ID.Next, εδώ καµουφλαρι-                                     Το πρώτο αδερ-
              σµένο ακόµη, έκανε ανεπίσηµη                                    φάκι του ID.4 θα
            πρεµιέρα φέτος στη Φρανκφούρ-                                   είναι από την πλευ-
            τη αλλά το ID.3 το επισκίασε και                                ρά της Audi και θα    Larson
                     δεν το πρόσεξαν πολλοί.                                 λέγεται Q4 e-tron.



                     Oι νέες προδιαγραφές περί ρύπων                 100 ευρώ. Ξέρουμε επίσης ότι μια τιμή κιλοβα-

                     θα καθιστούν τους κινητήρες                     τώρας από 120 έως 100 ευρώ σε τιμή κιλοβα-
                     εσωτερικής καύσης όλο και πιο                   τώρας, θα συνεπάγεται ότι θα κοστίζει συνολικά
                                                                     λιγότερο ένα ηλεκτρικό όχημα από ένα συμβα-
                     ακριβούς: χαράς ευαγγέλια για                   τικό.
                     την οριστική επικράτηση της                      Έχουμε ήδη γράψει για το Q4 e-tron το οποίο

                     ηλεκτροκίνησης.                                 θα αποτελέσει το Q5 της νέας εποχής. Ας δούμε
                                                                     αντίστοιχα ποιο θα είναι το μοντέλο το οποίο θα

               ρόλοι  έχουν  αντιστραφεί.  Την  περασμένη  χρο-      πάρει τη θέση του Tiguan στο μέλλον: πρόκειται
               νιά  έλαβε  χώρα  και  επίσημα  η  αλλαγή  φρου-      για το ID.4. Τόσο το VW όσο και το Audi θα εί-
               ράς και για πρώτη φορά πουλήθηκαν παγκοσμί-           ναι τεχνικά σχεδόν ίδια αφού θα βασίζονται σε
               ως  περισσότερα  Tiguan  από  ότι  Golf  (861.331     μια επιμηκυμένη εκδοχή της πλατφόρμας στην
               έναντι 805.752 αντίστοιχα). Και σε άλλες εται-        οποία, βασίζεται και το ID.3. Το μήκος στο ΙD.4
               ρείες του ομίλου όμως η κατάσταση έχει αλλά-          θα φτάνει τα 4,5 μέτρα αλλά το επίπεδο χώρων
               ξει, προς την ίδια κατεύθυνση – για παράδειγμα        θα  είναι  ανάλογο  της  πιο  μεγάλης  κατηγορίας
               η Audi είχε το 2018 ως δημοφιλέστερο αυτοκί-          κάτι το οποίο, οφείλεται κυρίως στην τοποθέτη-

               νητο πλέον το Q5 και όχι κάποιο από τα σεντάν         ση των μπαταριών στο δάπεδο. Και οι κινητήρες
               και τις λιμουζίνες. Κι όπως συμβαίνει με πολλά        βέβαια,  οι  οποίοι  βρίσκονται  στον  εμπρός  και
               πράγματα στη ζωή, μόλις κάποιος αρχίζει να συ-        τον  πίσω  άξονα  και  ξεχωρίζουν  και  για  τις  μι-
               νηθίζει σε κάτι, αυτό αλλάζει δραματικά. Έτσι και     κρές τους διαστάσεις. Το αποτέλεσμα είναι ότι,
               με τα SUV.                                            οι διαθέσιμοι χώροι θα προέρχονται από την πιο
                 Οι νέες πιο σκληρές νόρμες για τις εκπομπές         πάνω  κατηγορία.  Το  ΙD.4  δηλαδή,  με  διαστά-
               ρύπων και τα βαριά πρόστιμα για τις εκπομπές          σεις Tiguan θα παρέχει χώρους ανάλογους του
               CO2 από το 2020 δεν αποκλείεται να καταστή-           Touareg. Αυτό μάλιστα θα επιτρέπει την τοποθέ-
               σουν  κάποια  στιγμή  τα  SUV  με  κινητήρα  εσω-     τηση και τρίτης σειράς καθισμάτων.
               τερικής καύσης αισθητά πιο ακριβά. Ταυτόχρο-          Σχεδίαση: Ξέρουµε ήδη πολλά

               να η VW έχει εξελίξει μια πλατφόρμα ειδικά για
               ηλεκτρικά αυτοκίνητα (τη γνωστή πλέον MEB).            Όσο κι αν φαίνεται περίεργο, για τη σχεδίαση
               Το δάπεδο αυτό επειδή προορίζεται για παραγω-         του ID.4 γνωρίζουμε ήδη αρκετά. Κι αυτό γιατί
               γή μεγάλης κλίμακας έχει τη δυνατότητα να κα-         όταν έκανε πρεμιέρα στη Φρανκφούρτη το ID.3,
               ταστήσει τα ηλεκτρικά μοντέλα συμφέροντα και          ακριβώς δίπλα ήταν και ένα πρωτότυπο το οποίο
                Larson
               προσιτά. Επίσης και οι τιμές των μπαταριών είναι      θα  οδηγήσει  στο  τελικό  ID.4.  Το  αμάξι  εκείνο,
               σε ελεύθερη πτώση. Πηγές σε διάφορες εταιρεί-         ήταν το ID.Next. Το όχημα αυτό θα το δούμε ως
               ες αναφέρουν ότι, πολύ σύντομα μια κιλοβατώ-          ΙD.4 σε τελική μορφή την ερχόμενη Άνοιξη. Μά-

               ρα ενέργειας θα κοστίζει ίσως και λιγότερο από        λιστα δε θα μείνει μοναχοπαίδι, καθώς θα απο-

     RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS RUMORS

                                                                                    4




          #week-47-19.indd   4                                                                                   15/11/2019   3:47:47
   1   2   3   4   5   6   7   8   9