Page 13 - Weekly 2020_02_10
P. 13

NONPAPER

                                                        *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ






































                                                                     να γκρινιάζουν. Ένα πολυτελές και ακριβό αυτο-
                                                                     κίνητο δεν μπορεί να έχει μόνο 1.300 κυβικά μο-
                                                                     τέρ. Ή όχι;
                                                                      Τι σημασία έχουν τα κυβικά; Θα ήταν καλύτερα να
                                                                     είχε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με τα ίδια νούμερα
                                                                     αλλά χειρότερο χαρακτήρα απόδοσης λόγω έλλει-
                                                                     ψης τούρμπο; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού;
               πρώτη και ελάχιστα μικρότερη από τη δεύτερη. Η  Γιατί για κάποιους πρεστίζ δεν αποτελεί μόνο ο υψη-
               GLB δεν είναι μικρό αυτοκίνητο.                       λός κυβισμός, αλλά και η υψηλή εφορία.

                 Και όμως ο κινητήρας που αναμένεται να κλέψει        Βλέπεις με τα 1.300 κυβικά της, η GLB δεν πέφτει
               τις πωλήσεις είναι ο νέος 1.300άρης τούρμπο με  θύμα της εφορίας. Τα τέλη ταξινόμησης χαμηλά, τα
               165 άλογα και 250Nm ροπής. Νούμερα ικανοποιη- τέλη κυκλοφορίας ακόμη χαμηλότερα. Και τέτοιες
               τικά ώστε το SUV να έχει 0-100 λίγο πάνω από 9 δλ.  «εκπτώσεις» για κάποιους αφαιρούν από τα χαρα-
               και πολύ καλές ρεπρίζ.                                κτήρα του πολυτελούς, του ακριβού και του «πλού-

                 Σε συνδυασμό με την σχεδίαση, την τεχνολογία  σιου». n
               της καμπίνας και την ποιότητα των υλικών, η GLB
               δείχνει ότι ανήκει στην premium κατηγορία και μά-           Έίναι όμως έτσι; Δεν μπορεί ένα

               λιστα θέτει τα στάνταρ για τον ανταγωνισμό. Και το
               μοτέρ;                                                     premium SUV να έχει μόλις 1.300
                 Για κάποιους το μοτέρ αυτό είναι μικρό. Ήδη από        κυβικά μοτέρ και να πληρώνει χαμη-
               τα 1.600 κυβικά που ξεκινούν κάποιες Mercedes            λά τέλη κυκλοφορίας; Ή μήπως είναι
               ή τα 1.500 της νέας Σειράς 1, κάνουν κάποιους                   ακόμη καλύτερα; Τι λέτε;



 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER

                                                    13




          #week-06-20.indd   13                                                                                  10/2/2020   12:21:40
   8   9   10   11   12   13   14   15   16   17   18