Page 13 - Weekly 2020_02_10
P. 13
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
να γκρινιάζουν. Ένα πολυτελές και ακριβό αυτο-
κίνητο δεν μπορεί να έχει μόνο 1.300 κυβικά μο-
τέρ. Ή όχι;
Τι σημασία έχουν τα κυβικά; Θα ήταν καλύτερα να
είχε ένα δίλιτρο ατμοσφαιρικό με τα ίδια νούμερα
αλλά χειρότερο χαρακτήρα απόδοσης λόγω έλλει-
ψης τούρμπο; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού;
πρώτη και ελάχιστα μικρότερη από τη δεύτερη. Η Γιατί για κάποιους πρεστίζ δεν αποτελεί μόνο ο υψη-
GLB δεν είναι μικρό αυτοκίνητο. λός κυβισμός, αλλά και η υψηλή εφορία.
Και όμως ο κινητήρας που αναμένεται να κλέψει Βλέπεις με τα 1.300 κυβικά της, η GLB δεν πέφτει
τις πωλήσεις είναι ο νέος 1.300άρης τούρμπο με θύμα της εφορίας. Τα τέλη ταξινόμησης χαμηλά, τα
165 άλογα και 250Nm ροπής. Νούμερα ικανοποιη- τέλη κυκλοφορίας ακόμη χαμηλότερα. Και τέτοιες
τικά ώστε το SUV να έχει 0-100 λίγο πάνω από 9 δλ. «εκπτώσεις» για κάποιους αφαιρούν από τα χαρα-
και πολύ καλές ρεπρίζ. κτήρα του πολυτελούς, του ακριβού και του «πλού-
Σε συνδυασμό με την σχεδίαση, την τεχνολογία σιου». n
της καμπίνας και την ποιότητα των υλικών, η GLB
δείχνει ότι ανήκει στην premium κατηγορία και μά- Έίναι όμως έτσι; Δεν μπορεί ένα
λιστα θέτει τα στάνταρ για τον ανταγωνισμό. Και το
μοτέρ; premium SUV να έχει μόλις 1.300
Για κάποιους το μοτέρ αυτό είναι μικρό. Ήδη από κυβικά μοτέρ και να πληρώνει χαμη-
τα 1.600 κυβικά που ξεκινούν κάποιες Mercedes λά τέλη κυκλοφορίας; Ή μήπως είναι
ή τα 1.500 της νέας Σειράς 1, κάνουν κάποιους ακόμη καλύτερα; Τι λέτε;
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
13
#week-06-20.indd 13 10/2/2020 12:21:40