Page 17 - Weekly 2020_03_16
P. 17
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Qashqai. τερα, ή πόσο χειρότερα στρίβει το Captur, και
Με τα SUV να έχουν κατεβεί πλέον στην μι- δεύτερον, ποιός νοιάζεται. Βλέπεις σήμερα τα
κρή κατηγορία, δεν υπάρχει πια ούτε ένας κα- SUV έχουν αποκτήσει τόσο καλή οδική συμπε-
τασκευαστής που να προσφέρει το μικρό του ριφορά, που παρότι έπονται των συμβατικών,
ως στέισον βάγκον. H Renault, η Peugeot και είναι αρκετά ή και εξίσου καλά ώστε να μην
η Skoda που είχαν σταθερά στέισον εκδόσεις φαίνεται ή απασχολεί η διαφορά αυτή. Και ακό-
στην κατηγορία, σήμερα δεν έχουν καμία. μη περισσότερο, δεν απασχολεί αυτούς που
Στη θέση τους, το Captur, το 2008 και το ολο- ήθελαν εξαρχής ένα πρακτικό αυτοκίνητο. n
καίνουργιο Kamiq, προσφέρουν τους ίδιους
χώρους με πολύ περισσότερο στυλ, σε μία κα-
τηγορία που είναι σήμερα αυτή με την ταχύτε- Εσείς τι λέτε; Πόσο ψηλά βάζετε την
ρη ανάπτυξη στην αγορά.
Και η υπόθεση θα τελείωνε εδώ, σε κανέναν οδηγική εμπειρία και τα δυναμικά
δεν θα έλειπαν τα στέισον, αφήνοντας τα με- χαρακτηριστικά σε σχέση με την
σαία την τελευταία και μόνη κατηγορία όπου η πρακτικότητα, ή τους άλλους λόγους
αυξημένη πρακτικότητα του μεγαλύτερου χώ- που κάνουν τα SUV να σας αρέσουν;
ρου αποσκευών και της κάθετης πίσω πόρτας,
κάνει μεγαλύτερη διαφορά στις μπερλίνες, από Και τελικά υπάρχει κανείς ανάμεσά
ότι στα μικρότερα χάτσμπακ. μας που νοσταλγεί τα στέισον
Όμως υπάρχει μια διαφορά. Τα στέισον βά- βάγκον; Τι λέτε;
γκον πρόσφεραν αυξημένη πρακτικότητα χω-
ρίς να θυσιάζουν τα δυναμικά χαρακτηριστι-
κά ενός αυτοκινήτου. Η λογική ήταν πως η
εμπειρία οδήγησης παρέμενε η ίδια, απλά το Τέλης Τ.
Τα σύγχρονα SUV έχουν ομαλοποιήσει
αυτοκίνητο είναι πιο βολικό στη χρήση. Τα την οδική τους συμπεριφορά, με αποτέλε-
SUV όμως είναι τελείως διαφορετικά αυτοκί- σμα να είναι εξίσου άνετα με τα μικρομε-
νητα. σαία μοντέλα. Φυσικά δεν έχουν τον ίδιο δυ-
Βλέπεις μπορεί να προτιμάς ένα Captur σε ναμισμό στο δρόμο που θα συναντήσεις σε
σχέση με ένα Clio στέισον wagon, και η σύ- ένα χάτσμπακ, όμως ούτε και τα στέισον βά-
γκριση τελειώνει στο ότι ανήκουν σε διαφορε- γκον διατηρούν τα ίδια χαρακτηριστικά, κα-
τικές κατηγορίες. Όμως τα δύο αυτοκίνητα δεν θώς μετατοπίζεται το κέντρο βάρους προς τα
προσφέρουν την ίδια οδηγική εμπειρία. Το με- πίσω.
γαλύτερο ύψος, το ψηλότερο κέντρο βάρους, Οι απόψεις των αναγνωστών Δημήτρης Κ.
οι μεγαλύτερες διαδρομές της ανάρτησης και Είμαι από τους λίγους που οδηγούν στέι-
το αυξημένο βάρος, δεν μπορούν να κρατή- σον βάγκον και δεν θα το άλλαζα με τίποτα.
σουν τα SUV στην ίδια λίγκα δυναμικής συμπε- Συγκριτικά με τα SUV έχω καλύτερους χώ-
ριφοράς με ένα συμβατικό αυτοκίνητο ίδιου ρους και στο ταξίδι η κύλιση είναι ποιοτικό-
μήκους. Το Clio θα στρίβει πάντα καλύτερα από τερη. Διαβάστε όλα τα
το Captur. Ή μήπως όχι; προηγούμενα
Non Paper και
Τα ερωτήματα λοιπόν είναι δύο. Πόσο καλύ- σχολιάστε
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
17
#week-11-20.indd 17 13/3/2020 1:50:26