Page 58 - Weekly 2020_03_16
P. 58
BESTBUY
Κινητήρες-Επιδόσεις: To Renault Clio «φυσάει»
Το Renault Clio των 130 ίππων έχει εμφανώς το δόσεις των δύο μοντέλων είναι μεταξύ τους παρα-
πάνω χέρι στις επιδόσεις και αυτό δεν είναι τυχαίο. πλήσιες, αλλά υστερούν απέναντι στου Clio. Πάντως
Έχει τον καλύτερο σε λειτουργία (4κύλινδρος γαρ) το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό και πλησιάζει
και απόδοση, turbo κινητήρα (έχει εξελιχθεί σε συ- σε λειτουργία εκείνο του Clio έχοντας μάλιστα, όπως
νεργασία με την Mercedes) με πλούσια ροπή (240 και το μικρό Renault, δυνατότητα εναλλαγής σχέσε-
Nm στις 1.600 σ.α.λ.) και δύναμη μέχρι ψηλά. Πα- ων με paddles πίσω από το τιμόνι. To Ford Fiesta των
ράλληλα, τον συνδυάζει με σοφιστικέ ημιαυτόματο 125 ίππων μένει φυσιολογικά πιο πίσω σε επιδόσεις,
κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, που πραγ- ο 3κύλινδρος όμως κινητήρας του έχει πολιτισμένη
ματοποιεί τάχιστες και απόλυτα ομαλές αλλαγές. λειτουργία και είναι εύρωστος από χαμηλά, ενώ εί-
Peugeot 208 και Opel Corsa εκτός από πολλά ακόμα ναι και ο πλέον οικονομικός με πραγματική μέση κα-
μηχανικά μέρη και πάτωμα, μοιράζονται φυσικά και τανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. Με τη συνεχή χρήση μά-
τον 3κύλινδρο 1,2 Puretech κινητήρα των 130 ίππων λιστα της ECO λειτουργίας (δεν έχει Sport όπως τα
και μαζί το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι επι- άλλα) μπορεί να πέσει ακόμα πιο χαμηλά.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Ford Fiesta 1,0 Ecoboost Opel Corsa 1,2 DIT Peugeot 208 1,2 Renault Clio 1,3 Tce
125 PS ST-Line 130 PS AT8 GS-Line PureTech 130 PS EAT8 GT-Line 130 PS EDC RS-Line
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 999 1.199 1.199 1.333
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3 σε σειρά/12 3 σε σειρά/12 3 σε σειρά/12 4 σε σειρά/16
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός+turbo Άμεσος ψεκασμός+turbo Άμεσος ψεκασμός+turbo Άμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 125/6.000 130/5.500 130/5.500 130/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 170/1.400-4.500 230/1.750 230/1.750 240/1.600
Start/Stop NAI NAI NAI NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.163 1.233 1.233 1.248
Eπιδόσεις
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 9,5 9,1 9,1 8,5
60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.) 8,3/10,4 5,5 με kickdown 5,4 με kickdown 4,7 με kickdown
80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.) 11,4/14,7 7,1 με kickdown 6,9 με kickdown 6,3 με kickdown
Τελική ταχύτητα 195 208 208 200
(χλμ./ώρα)*
Κατανάλωση
Μέση εργοστασιακή 4,3 4,5 4,5 5,2
Μέση δοκιμής 6,4 7,3 7,1 7,7
Ρεζερβουάρ (λτ.) 42 44 44 45
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 96 103 103 119
*Εργοστασιακές μετρήσεις
Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι
Ford Fiesta 1,0 Ecoboost Opel Corsa 1,2 DIT Peugeot 208 1,2 PureTech Renault Clio 1,3 Tce
125 PS ST-Line 130 PS AT8 GS-Line 130 PS EAT8 GT-Line 130 PS EDC RS-Line
Εμπρός ανάρτηση Γόνατα ΜακΦέρσον, Γόνατα ΜακΦέρσον, Γόνατα ΜακΦέρσον, Γόνατα ΜακΦέρσον,
αντιστρεπτική αντιστρεπτική αντιστρεπτική αντιστρεπτική
Πίσω ανάρτηση Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας Ημιάκαμπτος άξονας
Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι 262 χλστ. Αερ. Δίσκοι 283 χλστ. Αερ. Δίσκοι 283 χλστ. Αερ. Δίσκοι 280 χλστ.
Πίσω φρένα Δίσκοι 252 χλστ. Δίσκοι 249 χλστ. Δίσκοι 249 χλστ. Ταμπούρα
100-0 χλμ./ώρα (μ.) 37,0 36,6 36,4 36,4
Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική Ηλεκτρική
Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.) 1.513/1.476 1.501/1.500 1.500/1.500 1.509/1.494
Στροφές τιμονιού 2,5 2,7 2,7 2,5
Κύκλος στροφής (μ.) 10,0 10,4 10,4 10,4
Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db) 66,8 (με 5η)/68,4(με 6η) 67,1/70,1 68,4/71,5 66,8/70,2
Διάσταση ελαστικών δοκιμής 205/45 R17 205/45 R17 205/45 R17 205/45 R17
58
58
#week-11-20.indd 58 13/3/2020 1:56:21