Page 58 - Weekly 2020_03_16
P. 58

BESTBUY



               Κινητήρες-Επιδόσεις: To Renault Clio «φυσάει»

                 Το Renault Clio των 130 ίππων έχει εμφανώς το  δόσεις των δύο μοντέλων είναι μεταξύ τους παρα-
               πάνω χέρι στις επιδόσεις και αυτό δεν είναι τυχαίο.  πλήσιες, αλλά υστερούν απέναντι στου Clio. Πάντως
               Έχει τον καλύτερο σε λειτουργία (4κύλινδρος γαρ)  το αυτόματο κιβώτιο είναι εξαιρετικό και πλησιάζει
               και απόδοση, turbo κινητήρα (έχει εξελιχθεί σε συ- σε λειτουργία εκείνο του Clio έχοντας μάλιστα, όπως

               νεργασία με την Mercedes) με πλούσια ροπή (240  και το μικρό Renault, δυνατότητα εναλλαγής σχέσε-
               Nm στις 1.600 σ.α.λ.) και δύναμη μέχρι ψηλά. Πα- ων με paddles πίσω από το τιμόνι. To Ford Fiesta των
               ράλληλα, τον συνδυάζει με σοφιστικέ ημιαυτόματο  125 ίππων μένει φυσιολογικά πιο πίσω σε επιδόσεις,
               κιβώτιο  διπλού  συμπλέκτη  7  σχέσεων,  που  πραγ- ο 3κύλινδρος όμως κινητήρας του έχει πολιτισμένη
               ματοποιεί  τάχιστες  και  απόλυτα  ομαλές  αλλαγές.  λειτουργία και είναι εύρωστος από χαμηλά, ενώ εί-
               Peugeot 208 και Opel Corsa εκτός από πολλά ακόμα  ναι και ο πλέον οικονομικός με πραγματική μέση κα-
               μηχανικά μέρη και πάτωμα, μοιράζονται φυσικά και  τανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. Με τη συνεχή χρήση μά-
               τον 3κύλινδρο 1,2 Puretech κινητήρα των 130 ίππων  λιστα  της ECO λειτουργίας (δεν έχει Sport όπως τα
               και μαζί το EAT8 αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Οι επι- άλλα) μπορεί να πέσει ακόμα πιο χαμηλά.

                Τεχνικά χαρακτηριστικά
                                        Ford Fiesta 1,0 Ecoboost   Opel Corsa 1,2 DIT   Peugeot 208 1,2   Renault Clio 1,3 Tce
                                          125 PS ST-Line      130 PS AT8 GS-Line   PureTech 130 PS EAT8 GT-Line   130 PS EDC RS-Line
                Κινητήρας
                Κυβισμός (κ.εκ.)             999                  1.199                1.199               1.333
                Κύλινδροι/Βαλβίδες        3 σε σειρά/12         3 σε σειρά/12       3 σε σειρά/12        4 σε σειρά/16
                Τροφοδοσία             Άμεσος ψεκασμός+turbo   Άμεσος ψεκασμός+turbo   Άμεσος ψεκασμός+turbo   Άμεσος ψεκασμός+turbo
                Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)*      125/6.000            130/5.500            130/5.500            130/5.000
                Ροπή (Nm/σ.α.λ.)*       170/1.400-4.500         230/1.750            230/1.750            240/1.600
                Start/Stop                   NAI                   NAI                  NAI                 NAI
                Βάρος με οδηγό (κιλά)*      1.163                 1.233                1.233               1.248
                Eπιδόσεις
                0-100 χλμ./ώρα (δλ.)         9,5                   9,1                  9,1                 8,5
                60-100 χλμ./ώρα με 4η/5η (δλ.)   8,3/10,4      5,5 με kickdown      5,4 με kickdown      4,7 με kickdown
                80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η (δλ.)   11,4/14,7     7,1 με kickdown      6,9 με kickdown      6,3 με kickdown
                Τελική ταχύτητα             195                   208                  208                  200
                (χλμ./ώρα)*
                Κατανάλωση
                Μέση εργοστασιακή            4,3                   4,5                  4,5                 5,2
                Μέση δοκιμής                 6,4                   7,3                  7,1                 7,7
                Ρεζερβουάρ (λτ.)             42                    44                   44                  45
                Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.)      96                   103                  103                  119
                                                                                                         *Εργοστασιακές μετρήσεις

                Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι

                                            Ford Fiesta 1,0 Ecoboost    Opel Corsa 1,2 DIT   Peugeot 208 1,2 PureTech  Renault Clio 1,3 Tce
                                               125 PS ST-Line    130 PS AT8 GS-Line   130 PS EAT8 GT-Line   130 PS EDC RS-Line
                Εμπρός ανάρτηση               Γόνατα ΜακΦέρσον,    Γόνατα ΜακΦέρσον,    Γόνατα ΜακΦέρσον,    Γόνατα ΜακΦέρσον,
                                                 αντιστρεπτική     αντιστρεπτική       αντιστρεπτική       αντιστρεπτική
                Πίσω ανάρτηση                 Ημιάκαμπτος άξονας   Ημιάκαμπτος άξονας   Ημιάκαμπτος άξονας   Ημιάκαμπτος άξονας
                Εμπρός φρένα                 Αερ. Δίσκοι 262 χλστ.   Αερ. Δίσκοι 283 χλστ.   Αερ. Δίσκοι 283 χλστ.   Αερ. Δίσκοι 280 χλστ.
                Πίσω φρένα                     Δίσκοι 252 χλστ.   Δίσκοι 249 χλστ.    Δίσκοι 249 χλστ.      Ταμπούρα
                100-0 χλμ./ώρα (μ.)                37,0               36,6                36,4               36,4
                Υποβοήθηση τιμονιού               Ηλεκτρική          Ηλεκτρική           Ηλεκτρική          Ηλεκτρική
                Μετατρόχιο Ε/Π (χλστ.)          1.513/1.476        1.501/1.500         1.500/1.500        1.509/1.494
                Στροφές τιμονιού                    2,5                2,7                 2,7                2,5
                Κύκλος στροφής (μ.)                10,0               10,4                10,4               10,4
                Θόρυβος στα 100/120 χλμ./ώρα (db)  66,8 (με 5η)/68,4(με 6η)   67,1/70,1   68,4/71,5        66,8/70,2
                Διάσταση ελαστικών δοκιμής      205/45 R17         205/45 R17          205/45 R17         205/45 R17

                                                                                   58
                                                                                   58



          #week-11-20.indd   58                                                                                   13/3/2020   1:56:21
   53   54   55   56   57   58   59   60   61   62   63