Page 68 - Weekly 2020_03_16
P. 68
TEST Mercedes-Benz B
200 d 8G-DCT
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά Αναρτήσεις-Φρένα-Τιμόνι Ο χώρος
αποσκευών
Κινητήρας* των 455 λίτρων ικανοποιεί
Εμπρός Γόνατα ΜακΦέρσον,
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.950 ανάρτηση αντιστρεπτική με τον όγκο και το σχήμα του.
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4 σε σειρά/16 Πίσω Πολλαπλών Στάνταρ το hands-free άνοιγμα
Τροφοδοσία turbodiesel common rail ανάρτηση συνδέσμων της πόρτας, όχι όμως και τα
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 150/3.400-4.400 Εμπρός φρένα Αερ. Δίσκοι συρόμενα πίσω καθίσματα με
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 320/1.400-3.200 Πίσω φρένα Δίσκοι δυνατότητα ρύθμισης της κλίσης
Start/Stop NAI 100-0 χλμ./ώρα (μ.) 39,3 της πλάτης.
Βάρος (κιλά)* 1.535 Υποβοήθηση τιμονιού Ηλεκτρική
Στροφές τιμονιού 3,1
Eπιδόσεις
Κύκλος στροφής (μ.) 11,0
Θόρυβος στα 100/
219 120 χλμ./ώρα (db) 65,9/68,2
8,0΄΄ Τελική ταχύτητα Διάσταση ελαστικών
(χλμ./ώρα) δοκιμής 205/55 R17
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 4,6
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
Κατανάλωση (κιλά/100 χλμ.)
Μέση εργοστασιακή 4,2
Μέση δοκιμής 6,8
Tαχύτητα στα 5 λτ./100 χλμ.
(χλμ./ώρα) 134
Ρεζερβουάρ (λτ.) 43
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 112
*Εργοστασιακές μετρήσεις
μπορεί να ανεβεί αρκετά παραπάνω αν κανείς αξιο- προσφέρει. Δεν είναι μόνο τα 8,0 δλ για το κλασσι-
ποιήσει τον μακρύ κατάλογο των τεχνολογικών και κό «0-100», αλλά και οι δυναμικές ρεπρίζ με χορη-
πρακτικών gadget, που προσφέρει ο σχετικός κατά- γό και το νέο κιβώτιο 8G-DCT. Αυτό είναι ικανό και
λογος. Μάλιστα, κάποια έξτρα είναι διαθέσιμα μόνο πολιτισμένο σε όποιο πρόγραμμα λειτουργίας και
με άλλα έξτρα αξεσουάρ ή πακέτα Πάντως με στά- αν επιλέξεις, αν και στο Dynamic και με τέρμα το
νταρ, μεταξύ άλλων, το MBUX, το 8G-DCT, τον κλι- γκάζι το πέρασμα στη μεγαλύτερη σχέση γίνεται λι-
ματισμό, τις ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, όλες τις γότερο κομψά κάτι που φανερώνει το σχετικό μικρό
ηλεκτρικές ευκολίες και το αυτόματο φρενάρισμα, «άλμα». Μέσα σε όλα η κατανάλωση συγκρατείται
ο βασικός εξοπλισμός ικανοποιεί απόλυτα… εύκολα κάτω από τα 7 λτ./100 χλμ., ενώ με μόνιμη
εμπλοκή της ECO λειτουργίας και προσοχή στο πά-
Tα φώτα στον κινητήρα τημα του γκαζιού πέφτει και κάτω από τα 6 λτ./100
0 2λιτρος turbodiesel, που αποδίδει 150 άλογα χλμ. Από την άλλη, στην αποκλειστική μέτρηση κα-
με 320 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. μόλις, είναι τανάλωσης του Auto Τρίτη, η B 200 d με 5 λτ./100
απόλυτα «καθαρός» (με διπλό σύστημα επιλεκτικής χλμ. ταξιδεύει με 134 χλμ./ώρα.
κατάλυσης καλύπτει ήδη τις προδιαγραφές Euro
6d) και με εξαίρεση ένα «γρέζι» στις υψηλές στρο- Το λέει η ψυχή της
φές διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία, την Παρά το υψηλό σουλούπι και το θεωρητικά οι-
άμεση απόκριση και τις πιπεράτες επιδόσεις, που κογενειακό της προφίλ, η B 200 d στην πράξη
68
#week-11-20.indd 68 13/3/2020 1:57:29