Page 3 - Daily 2019_5_15
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Fiesta Active ή Ecosport;                                                                  Κοινοποίηση



           Εσύ ποιο προτιμάς;                                                                               Σχόλια



                                                                Τώρα που υπάρχει το Fiesta Active, μήπως το
                    ε δύο παρόμοια αυτοκίνητα στην ίδια κα-
                    τηγορία, και παρόμοιες τιμές, η Ford θέ-    προτιμάς αντί για το Ford Ecosport;

           Μλει να κερδίσει όσο πιο πολλούς αγορά-
           στες. Όταν όμως έρθει η ώρα να αγοράσεις μικρό
           SUV από τη Ford, θα πάρεις το νέο Fiesta Active ή
           το κλασσικό Ecosport;
            Τα δύο αυτοκίνητα φυσικά δεν μπορούσαν να εί-
           ναι πιο διαφορετικά. Το μόνο κοινό χαρακτηριστι-
           κό είναι οι κινητήρες 1,0 λίτρου βενζίνης και 1,5 λί-
           τρων ντίζελ. Από κει και πέρα το πράγμα διαφέρει
           πολύ.
            Βλέπεις το νέο Fiesta Active δεν είναι ακριβώς

           SUV αλλά ένα υπερυψωμένο μικρό, το μονο αυτή  και τον χαρακτήρα της, και ως SUV, αν κανείς το θε-
           τη στιγμή στην αγορά, όχι όμως και το πρώτο στην  ωρήσει κάτι τέτοιο, είναι σίγουρα ένα από τα καλύ-
           κατηγορία. Στο παρελθόν η VW είχε στη γκάμα της  τερα, χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά που φέρνει
           αντίστοιχη έκδοση του Polo στην έκδοση Cross.         αυτούσια από το απλό Fiesta.
                                                                  To Ecosport από την άλλη έχει σαφώς με το μέ-
             Εσείς όμως ποιο προτιμάτε; Το «λιγότερο SUV» αλ-    ρος του το σχήμα, αφού είναι ξεκάθαρα SUV, με
            λά ανώτερο σε κάθε άλλο τομέα Fiesta Active, ή το    πιο κάθετες γυάλινες επιφάνειες, τετράγωνο πίσω
           πιο “άγριο”, πιο τετράγωνο, πιο παραδοσιακό τζιπάκι,
                           το Ecosport; Τι λέτε;                 μέρος, ακόμη και ρεζέρβα στην πίσω πόρτα. Όμως
                                                                 το EcoSport, αντίθετα από το Fiesta, είναι ένα μο-
            Αυτό όμως δεν το λες και μειονέκτημα. Το νέο  ντέλο που παράγεται και στη Βραζιλία, έχει εμφα-
           Fiesta είναι ίσως το καλύτερο μικρό στην αγορά αυ- νώς γονίδια που ικανοποιούν την εκεί αγορά, αλλά
           τή τη στιγμή, κάτι που δεν είναι απαραίτητα αλήθεια  όχι πάντα ή απαραίτητα και τις υψηλές απαιτήσεις
           και για το Ecosport και την κατηγορία του. Το Fiesta  της Ευρώπης. Σε θέματα ποιότητας, ποιότητας κύλι-
           ως το μοντέλο που κρατάει όλη τη μάρκα στην Ευ- σης, οδικής συμπεριφοράς, επιδόσεων και άνεσης,
           ρώπη, έχει πάντοτε την απόλυτη προσοχή της Ford  η σύγκριση με το Fiesta Active δεν το κολακεύει,
           κατά την εξέλιξη του, κάτι που φαίνεται στη σχεδία- παρόλα αυτά, έχει το προβάδισμα στην τιμή, αφού
           ση και ποιότητα, την οδική συμπεριφορά και τις επι- ξεκινάει σχεδόν 2.000 ευρώ χαμηλότερα, αν και με

           δόσεις του. Και η έκδοση Active δεν υπολείπεται σε  πλήρη εξοπλισμό η ψαλίδα κλείνει σε σχέση με το
           αυτούς του τομείς. Ίσα ίσα, κερδίζει με το  ύψος της  Fiesta Active. n

           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8