Page 5 - Daily 2019_5_15
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           ται με δύο setup αναρτήσεων: τη στάνταρ και τη σπορ,  την ισχύ τους να κυμαίνεται από τους 150 έως 347 ίπ-
           ενώ υπάρχει επιλογή ανάμεσα σε 2 είδη ρυθμιζόμενων  πους. Μάλιστα όπως σημειώνει η εταιρεία τρεις από αυ-
           αμορτισέρ. Η «απλή» ανάρτηση μπορεί να μειώσει την  τούς θα συνοδεύονται από ήπια υβριδικό σύστημα 12
           απόσταση από το έδαφος έως και 10 χλστ. ανάλογα με  Volt, το οποίο σύμφωνα με το στρατόπεδο του Ίνγκολ-
           το επιλεγμένο οδηγικό προφίλ, ενώ η σπορ χαμηλώνει  σταντ μειώνει την κατανάλωση κατα 0,3 λτ./100 χλμ. (0,4
           το A4 έως και 23 χλστ.                                λτ./100 χλμ. στα S). Το εύρος αυτό σε μοντέλα αναλύε-
                                                                 ται από το A4 35 TFSI έως το Audi S4 TDI, με το τελευ-
                                                                 ταίο (τόσο σε σεντάν όσο και σε avant) να παίρνει ισχύ

                                                                 από ένα V6 πετρελαιοκινητήρα 3,0 λίτρων, ο οποίος συ-
                                                                 νοδεύεται από ένα ήπια υβριδικό σύστημα 48 βολτ. Για τη
                                                                 μετάδοση της κίνησης, η Audi χρησιμοποιεί όλες τις τε-
                                                                 χνολογίες από τα ράφια της, δηλαδή το μηχανικό κιβώ-
                                                                 τιο 6 σχέσεων, το 7άρι αυτόματο S tronic και το εξίσου
             Το εσωτερικό παραμένει ουσιαστικά
             αμετάβλητο.                                         αυτόματο tiptronic 8 σχέσεων, ενώ στην εξίσωση μπαί-
                                                                 νει σε ορισμένες περιπτώσεις και το σύστημα τετρακίνη-
              Το  εσωτερικό  παραμένει  ουσιαστικά  αμετάβλητο,  σης quattro. Στο πεδίο των επιδόσεων, σύμφωνα με τη

           ωστόσο μια βασική διαφορά σε σχέση με το παλαιό  μάρκα, το Audi S4 Sedan TDI μπορεί να κάνει το σπριντ
           πλέον Α4, είναι η μεγάλη οθόνη αφής 10,1 ιντσών, μέ- 0-100 χλμ./ώρα σε 4,8 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύ-
           σω της οποίας μπορεί να χρησιμοποιηθεί το ενημερω-
           μένο σύστημα MMI. Σε ό,τι αφορά το τελευταίο, έχει
           χτιστεί πάνω στην πιο πρόσφατη τρίτη γενιά της πλατ-
           φόρμας infotainment, MIB 3, με τους Γερμανούς να
           υπόσχονται μεγαλύτερη ταχύτητα και καλύτερες επιδό-
           σεις στην επεξεργασία δεδομένων. Προαιρετικά υπάρ-
           χει η δυνατότητα επιλογής του ηχοσυστήματος Bang
           & Olufsen 3D Premium Sound System. Από εκεί και

           έπειτα, το premium σεντάν εφοδιάζεται με ψηφιακό πί-  Στην αγορά της Γερμανίας το Audi A4 ξεκινά από
           νακα οργάνων 12,3 ιντσών καθώς επίσης και με head-   35.900 ευρώ.
           up display (HUD).                                     τητα να περιορίζεται στα 250 χλμ./ώρα.
                                                                   Παράλληλα η μάρκα προσφέρει στην επιλογή των
                                                                 αγοραστών μία ειδική έκδοση που ονομάζεται «edition
                                                                 one» και θα είναι διαθέσιμη τόσο σε σεντάν όσο και σε
                                                                 Avant με τιμές που ξεκινούν από τις 53.300 ευρώ. Η εν
                                                                 λόγω έκδοση θα προσφέρεται με τρεις επιλογές κινη-

                                                                 τήρων 2.0 TFSI με 245 ίππους, 2.0 TDI με 190 ίππους
             Η μεγαλύτερη είδηση είναι η επέκταση της            και 3.0 TDI  με 231 ίππους.
             ηλεκτροκίνησης σε όλη τη γκάμα του Α4.                Οι παραγγελίες για τα Audi A4 και S4 ξεκινούν αυ-
                                                                 τό τον μήνα , ενώ για το A4 allroad quattro από το κα-
             Περνώντας στο κομμάτι των μηχανικών συνόλων, η  λοκαίρι. Σε ό,τι αφορά το κόστος απόκτησης, στην αγο-
           μεγαλύτερη είδηση είναι η επέκταση της ηλεκτροκίνη- ρά της Γερμανίας το βασικό Audi A4 35 TFSI ξεκινά
           σης σε όλη τη γκάμα του Α4. Στην Ευρώπη η Audi θα  από 35.900 ευρώ, το A4 45 TDI quattro tiptronic από

           προσφέρει  έξι  υπερτροφοδοτούμενους  κινητήρες  με  46.600 ευρώ, το S4 TDI από 62.600 ευρώ n

                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10