Page 10 - Daily 2019_05_17
P. 10

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
            Νέο σύστημα ψεκασμού


            στα 500+ bar





           Η Delphi Technologies εξελίσσει ένα νέο

           σύστημα ψεκασμού καυσίμου που λειτουργεί
           στα 500+ bar, υποσχόμενο να μειώσει έως και
           κατά 50% τις εκπομπές αέριων σωματιδίων

           στους ρύπους των θερμικών κινητήρων.

                 ο Διεθνές Συμπόσιο Αυτοκίνησης της Βιέννης,      Σύμφωνα με την ανακοίνωση που εξέδωσε η ερευ-
                 που φέτος πραγματοποιείται στις 16 και 17 Μα-   νητική εταιρεία, η μείωση του αριθμού των σωματιδί-
           Τΐου, φιλοξενεί πάντα τις νεότερες τεχνολογίες        ων  που  εκλύονται,  συμπεριλαμβανομένων  εκείνων
           κα εξελίξεις της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας,    που είναι μικρότερα των 23 nm, θα βοηθήσει τους κα-

           δίνοντας πάντα μια πρώτη γεύση για το τι θα ακολου-   τασκευαστές να ανταποκριθούν στα ολοένα και αυ-
           θήσει στο εγγύς μέλλον. Φέτος, οι προβολείς έπεσαν    στηρότερα μελλοντικά πρότυπα εκπομπών ρύπων.
           στο νέο σύστημα ψεκασμού της Delphi Technologies       Σε τεχνολογικό επίπεδο τώρα, η μεγαλύτερη πρό-
           το οποίο, σύμφωνα με τα στελέχη της εταιρείας, είναι   κληση για την ομάδα της Delphi Technologies ήταν
           σε θέση να λειτουργεί με πίεση ακόμα και άνω των      να επιτευχθούν υψηλές πιέσεις χωρίς όμως να αυξη-
           500 bar.                                              θούν τα φορτία από την αντλία, και αυτό γιατί οι περισ-
                                                                 σότεροι κινητήρες τροφοδοτούν την αντλία μέσω της

                                                                 κίνησης του εκκεντροφόρου με ιμάντα, οπότε η λύση
                                                                 στο πρόβλημα θα απαιτούσε τον δαπανηρό επανασχε-
                                                                 διασμό και την περαιτέρω ενίσχυση του μηχανισμού
                                                                 του  εκκεντροφόρου  σε  ζωτικά,  δομικά  του  σημεία.
                                                                 Παρόλα αυτά, βρέθηκε η χρυσή τομή με τον σχεδια-
                                                                 σμό ενός συστήματος στεγανοποίησης στο εσωτερικό

           Η Delphi Technologies έκανε επανάσταση το 2016        της αντλίας GFP3, όπως αποκαλύπτει ο Walter Piock,
           με το σύστημα ψεκασμού των 350 bar.                   αρχιμηχανικός της Delphi Technologies, μειώνοντας

            Για  να  αποκτήσετε  καλύτερη  «εικόνα»,  το  κορυ-  παράλληλα τη διάμετρο εμβόλου, πράγμα που εμπο-
           φαίο  σύστημα  έγχυσης  καυσίμου  που  κυκλοφορεί     δίζει την αύξηση των φορτίων στα κινούμενα μέρη.

           αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχα-       Τέλος,  αξίζει  να  αναφερθεί  πως,  η  συγκεκριμένη
           νία έχει ανώτατο όριο λειτουργίας τα 350 bar (σ.σ. το   πρόταση της εταιρείας θα λανσαριστεί από το 2022
           επαναστατικό για το 2016 σύστημα των 350 bar εί-      και έπειτα. n
           χε παρουσιαστεί από την ίδια εταιρεία μειώνοντας τό-
           τε κατά 70% τους ρύπους σε σχέση με το εμπορικό-                                Σήμερα, καινοτομεί με
           τερο με πίεση 200 bar). Όσον αφορά στα οφέλη του                                το νέο σύστημα που
           καινούργιου συστήματος, οι επιστήμονες της Delphi                               λειτουργεί σε πιέσεις
                                                                                           άνω των 500 bar.
           Technologies  υπόσχονται  έως  και  50%  μικρότερες

           εκπομπές ρύπων σε σχέση με ό,τι ισχύει σήμερα.


                                                                               10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15