Page 7 - Daily 2019_05_17
P. 7

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Το ήπια υβριδικό σύστημα του



           VW Golf αποκαλύφθηκε




                                                                       Το Volkswagen Golf απασχολεί ολοένα

                                                                   και περισσότερο, με τη γερμανική εταιρεία
                                                                       ενόψει του ερχομού της 8ης γενιάς του

                                                                  μοντέλου να προχωρά στην αποκάλυψη του
                                                                   νέου υβριδικού συστήματος 48 volt που θα
                                                                     χρησιμοποιεί το δημοφιλές μικρομεσαίο.


                                                                 γκάζι. Η Volkswagen αναφέρει ότι ο κινητήρας ενεργο-
                                                                 ποιείται και απενεργοποιείται χωρίς καθυστέρηση και
             Το ήπια υβριδικό σύστημα του VW Golf                αυτή  η  διαδικασία  παράγει  ελάχιστους  κραδασμούς.
             αποκαλύφθηκε.
                                                                 Χάρη σε αυτή τη δυνατότητα το  Golf εξοικονομεί περί-
                                                                 που 0,4 λίτρα καυσίμου ανά 100 χλμ.
                  αποκάλυψη αυτή έγινε κατά τη διάρκεια της εκ-
                  δήλωσης Vienna Motor Symposium και σύμ-
           Ηφωνα με την VW το νέο Golf θα είναι εφοδια-
           σμένο με μία 48V γεννήτρια που θα συνδυάζεται με μια

           48V μπαταρία ιόντων λιθίου. Η γεννήτρια  διαθέτει εν-
           σωματωμένο ένα ηλεκτρικό μοτέρ που θα είναι υπεύ-
           θυνο για να παρέχει λειτουργίες ανάκτησης και ενίσχυ-
           σης ενέργειας.
            Σε κατάσταση ανάκτησης, το σύστημα μετατρέπει την
           κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική και αυτή αποθηκεύε-
           ται στη μπαταρία ιόντων λιθίου που βρίσκεται κάτω από   Αρχικά, το σύστημα θα προσφέρεται με τους
                                                                κινητήρες 1.0 TSI και 1,5 TSI Evo.
           το κάθισμα του συνοδηγού. Η αποθηκευμένη ενέργεια
           στη συνέχεια μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρά-     Αρχικά, το σύστημα θα προσφέρεται με τους κινητή-
           σχει ενίσχυση κατά την επιτάχυνση του αυτοκινήτου.      ρες 1.0 TSI και 1,5 TSI Evo που συνδυάζονται με κιβώ-

            Το ήπια υβριδικό σύστημα απενεργοποιεί επίσης τον    τιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη, ωστόσο στη συνέχεια
           κινητήρα μόλις ο οδηγός «τραβήξει» το πόδι του από το   θα προσφερθεί σε άλλους κινητήρες, όπως και σε άλ-
                                                                 λα μοντέλα.
                                                                  Τέλος αξίζει να σημειωθεί πως παρόλο το ήπια υβρι-
                                                                 δικό  σύστημα  κατά  τη  διάρκεια  του  Vienna  Motor
                                                                 Symposium οι άνθρωποι της VW σημείωσαν πως «ο
                                                                 αποτελεσματικότερος  τρόπος  για  τη  μείωση  των  εκ-
                                                                 πομπών διοξειδίου του άνθρακα είναι η ανάπτυξη των

                                                                 ηλεκτρικών οχημάτων σε ευρεία κλίμακα». n

                                                                 Σε κατάσταση ανάκτησης, το σύστημα μετατρέπει
                                                                 την κινητική ενέργεια σε ηλεκτρική.


                                                7
   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11   12