Page 3 - Daily 2019_05_17
P. 3

NONPAPER





            *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           Kλασικό SUV ή «ψηλωμένο»                                                                   Κοινοποίηση



           στέισον;                                                                                         Σχόλια




           Μπορεί τα SUV να πουλάνε σαν τρελά,                  με τα πάλαι ποτέ «βαρβάτα» εκτός δρόμου οχήματα
           αλλά στην πραγματικότητα που χάνει ένα               με την στάνταρ τετρακίνηση, είναι σε θέση να σε οδη-

           «ψηλωμένο» στέισον σε σχέση με ένα SUV;              γήσουν στο δρόμο της απόδρασης και της light περι-
           Και τελικά εσύ τι θα προτιμήσεις;                    πέτειας.

                    ε τις εκτός δρόμου ανάγκες πλέον να είναι        Γιατί λοιπόν να πάρεις το κλασσικό SUV, που καίει
                    ελάχιστες  μήπως  μιλάμε  για  παραλλαγές     περισσότερο και οδηγικά δεν μπορεί σταθεί δίπλα σε
           Μστο ίδιο θέμα; Για δύο διαφορετικούς δρό-             ένα πιο χαμηλό αυτοκίνητο, όταν με το τελευταίο κά-
           μους προς την light περιπέτεια; Και αν επιτυγχάνεις   νεις μια χαρά τη δουλειά σου και τις αποδράσεις σου;

           το ζητούμενο με ένα εναλλακτικό στέισον γιατί να πας   Γ ιατί να πας με το ρεύμα των SUV και να μην το παίξεις
                                                                   και λίγο πιο ψαγμένος εναλλακτικός; Εσείς τι λέτε;
           στην κλασσική λύση του SUV με αεροδυναμική τού-
           βλου και λιγότερη πρακτικότητα;                        Βέβαια μην ξεχνάς ότι είναι βαρύ και έχει την αεροδυ-
            Είναι δεδομένο πως τα SUV, μικρά και μικρομεσαία,   ναμική τσιμεντόλιθου με αποτέλεσμα να «καίει» και πως
           πουλάνε σαν ζεστά ψωμάκια. Σκέψου ένα δυνατό, ευ-    στις στροφές το κέντρο βάρους είναι υψηλό και γέρνει.
           ρύχωρο, με πανοραμική θέση οδήγησης και όσο ψη-        Σκέψου τώρα όμως και ένα υπερυψωμένο μικρο-
           λό χρειάζεται για να βγάζει τη γλώσσα στις λακκούβες   μεσαίο και μάλιστα σε έκδοση στέισον, όπως το Ford
           της καθημερινότητας.                                 Focus Wagon Active. Έχει αυξημένη απόσταση από το

                                                                έδαφος, εντάξει όχι όσο ένα Kuga αλλά ικανή για την
                                                                απρόσκοπτη κίνηση σε κακοτοπιές και πάνω από λακ-
                                                                κούβες, έχει ψηλή θέση οδήγησης και στο 99% των
                                                                περιπτώσεων θα σε βγάλει όσο ασπροπρόσωπο και
                                                                ένα 4Χ2 SUV.
                                                                  Από την άλλη, έχει χαμηλότερο κέντρο βάρους και
                                                                μικρότερες  διαδρομές  στις  αναρτήσεις  με  αποτέλε-

                                                                σμα την πιο «επιβατική» οδική συμπεριφορά, γέρνει
                                                                λιγότερο και είναι πιο πρακτικό.
                                                                  Δεν είναι μόνο η διαμόρφωση του χώρου αποσκευ-
                                                                ών βλέπεις, είναι και το γεγονός πως το κατώφλι φόρ-
                                                                τωσης είναι σημαντικά χαμηλότερο σε σχέση με ένα
            Όσο και αν τα SUV σήμερα δεν έχουν καμία απολύ-     κλασσικό SUV. Οι τιμές είναι πάνω-κάτω οι ίδιες για
           τως σχέση με αυτά που ήξερες μερικά μόλις χρόνια     αντίστοιχης ιπποδύναμης κινητήρα και επίπεδο εξο-
           πριν, όσο λιγότερο «χωμάτινα» και αν είναι σε σχέση   πλισμού. n
           NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                3
   1   2   3   4   5   6   7   8