Page 9 - Daily 2019_06_05
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

           ντας να εφαρμόσουν την κατάλληλη πίεση στο  έρχονται μπροστά. Ούτε έξτρα άξονας μετάδο-
           γκάζι  και  ταυτόχρονα  να  κάνουν  «ανάποδο  τι- σης,  ούτε  ειδική  πλατφόρμα.  Μάλιστα  η  BMW
           μόνι».                                                έχει πάρει την πλατφόρμα που χρησιμοποιεί ήδη
                                                                 στο τελευταίας γενιάς Μίni (όλων των αμαξωμά-

                                                                 των), στην Χ1 και στη Σειρά Αctive 2 Tourer. Εί-
                                                                 ναι  απόλυτα  λογικό  λοιπόν  το  κατασκευαστικό
                                                                 κόστος να είναι μειωμένο σε σχέση με την απερ-
                                                                 χόμενη γενιά.
                                                                  Σε γενικές γραμμές οι νέες γενιές μοντέλων
                                                                 δεν  διαφέρουν  σε  τιμή  από  τα  προηγούμενα.
                                                                 Συγκριτικά μάλιστα σε αρκετές περιπτώσεις εί-
                                                                 ναι  και  φθηνότερα,  αφού  μια  ίδια  ή  ελαφρώς
                                                                 αυξημένη τιμή ισοσταθμίζεται με καλύτερο εξο-
                                                                 πλισμό ή γενικότερα καλύτερο προϊόν. Με την

                                                                 BMW Σειρά 1, που από την πίσω κίνηση περνά-
                                                                 ει στη μπροστά περιμένουμε λοιπόν σημαντική
                                                                 μείωση τιμής μιας και το κόστος κατασκευής θα
            Η νέα γενιά της Σειράς 1 θα βασίζεται σε             είναι μικρότερο. Το θέμα είναι να περάσει αυ-
            νέα πλατφόρμα, με κίνηση μπροστά.                    τό και στον καταναλωτή με τη μορφή χαμηλότε-
                                                                 ρης τιμής πώλησης και όχι… να υπάρχει αύξηση
            Και αν αυτό αφορά του λίγους που θα κληθούν  κερδών στην BMW.
           να αντιμετωπίσουν τέτοιες καταστάσεις, η υψη-          Γιατί μια ίδια ακόμη τιμή της νέας με την παλιά

           λή τιμή είναι κάτι που αφορά τους πολλούς. Η  Σειρά 1 κάτι τέτοιο θα κρύβει. Μπορεί να είναι
           πίσω κίνηση απαιτεί ειδική πλατφόρμα και χρη- νόμιμο. Καθένας ορίζει το ποσοστό κέρδους που
           σιμοποιεί περισσότερα κινούμενα και μηχανικά  κρίνει. Θα είναι όμως ηθικό; Όπως με τις τιμές
           μέρη. Άρα το αυξημένο κόστος σε σχέση με μια  των τροφίμων που μετά τη μείωση του ΦΠΑ από
           αντίστοιχη  προσθιοκίνητη  κατασκευή  είναι  δε- το 24% στο 13% αρκετοί δεν πέρασαν τη μείω-
           δομένο.                                               ση στο κοινό, αυξάνοντας σημαντικά το κέρδος

            Στη νέα προσθιοκίνητη Σειρά 1 όμως τα πίσω  τους διατηρώντας την τιμή ίδια με πριν. n




             Η απερχόμενη
             γενιά του «Ασσου»
             της BMW ήταν ο
             μοναδικός πισωκίνητος
             εκπρόσωπος της
             κατηγορίας των
             μικρομεσαίων.






 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14