Page 5 - Daily 2019_06_05
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ

           τις τριβές επιτρέποντας ταχύτητα περιστροφής που  αυτό  τον  τρόπο  μειώνονται  οι  αποστάσεις  των
           αγγίζει τις  169.000 σ.α.λ.. Για την «ανακούφιση»  σωληνώσεων  του  turbo  σε  εισαγωγή-εξαγωγή,
           του  συστήματος  υπερπλήρωσης  χρησιμοποιείται  άρα και η υστέρηση αυτού. Πάμε και λίγο πιο μέ-
           μια ηλεκτρονικά ελεγχόμενη wastegate, με τη μο- σα τώρα…
           νάδα ελέγχου της να συνυπολογίζει μεταξύ άλλων         Κάνοντας «βουτιά» στο εσωτερικό του νέου κινη-
           την πίεση, τη γωνία της πεταλούδας, τη θερμοκρα- τήρα  της  Mercedes-AMG  βρίσκουμε  αλουμινένια
           σία του κινητήρα και του περιβάλλοντος κ.α. Μάλι- μέρη, όπως ο στροφαλοθάλαμος, αλλά και προηγ-
                                                                 μένες τεχνολογίες εντός των κυλίνδρων για τη μεί-

                                                                 ωση των τριβών. Έτσι, το εσωτερικό των κυλίνδρων
                                                                 έχει  μια  στρώση  υλικού  τεχνολογίας  Nanoslide,
                                                                 μιας πατέντας της Daimler, που λειαίνει τις επιφά-
                                                                 νειες όντας παράλληλα δύο φορές πιο ανθεκτικό
                                                                 από τα κλασικά χιτώνια. Πέραν αυτού, έχουμε αλ-
                                                                 λαγές και στη διάταξη, με τα μπουζί να τοποθετού-
                                                                 νται με τέτοιο τρόπο που δημιουργεί χώρο για με-

           H συναρμολόγηση του M 139 γίνεται «στο χέρι»,         γαλύτερες διόδους για την έξοδο των καυσαερίων.
           ακολουθώντας τη φιλοσοφία «One Man, One En-
           gine».

           στα, το γερμανικό στρατόπεδο διατείνεται πως έχει
           καταφέρει γραμμικότητα απόδοσης, αντίστοιχη με
           ενός ατμοσφαιρικού μοτέρ.
            Πριν φύγουμε από τα περιφερειακά και περά-
           σουμε στα ενδότερα του κινητήρα, να πούμε πως
           εκτελεί  στροφή  180  μοιρών,  σε  σχέση  με  τον
           απερχόμενο M 133, κάτι που σημαίνει πως τουρ-
           μπίνα και πολλαπλή εξαγωγής βρίσκονται στο πί-

           σω μέρος, μπροστά από τον «καθρέπτη» του μη- Επιπλέον, έχει επιτευχθεί καλύτερη ψύξη της κυ-
           χανοστασίου, ενώ η εισαγωγή είναι μπροστά. Με  λινδροκεφαλής  μέσω  κάποιων  διαφοροποιήσεων
                                                                 στις διόδους του λιπαντικού. Οι 8 από τις 16 βαλβί-
                                                                 δες του τετρακύλινδρου κινητήρα (οι 2 εξόδου ανά
                                                                 κύλινδρο) ελέγχονται από το σύστημα μεταβλητού
                                                                 χρονισμού Camtronic για καλύτερη απόκριση στις
                                                                 χαμηλές στροφές.
                                                                  Τέλος,  αξίζει  να  αναφέρουμε  πως,  το  κάθε
                                                                 Mercedes-AMG M 139 μοτέρ φέρει ταμπέλα με το
                                                                 όνομα και την υπογραφή του μηχανικού που τον

                                                                 κατασκεύασε,  βάσει  της  φιλοσοφίας  «One  Man,
           Το εσωτερικό των κυλίνδρων έχει μια στρώση            One Engine». Οι μηχανικοί που είναι υπεύθυνοι για
           υλικού τεχνολογίας Nanoslide, μιας πατέντας           τη συναρμολόγηση αυτών των μοτέρ έχουν δεχθεί
           της Daimler, που λειαίνει τις επιφάνειες όντας        ειδική εκπαίδευση, σύμφωνα με τους ανθρώπους
           παράλληλα δύο φορές πιο ανθεκτικό από τα
           κλασικά χιτώνια.                                      της μάρκας. n


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10