Page 13 - Daily 2019_06_06
P. 13
TEST SEAT Arona
1,0 TSI 115 PS DSG7
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
What’s new
3 7άρι ημιαυτόματο DSG κιβώτιο
διπλού συμπλέκτη
3 Super ευκολία στην καθημε-
ρινότητα
3 Καίει 0,3 λτ./100 χλμ. πάνω
από το χειροκίνητο
3 0,2 δλ. πιο αργό 0-100 αλλά
πιο γρήγορες ρεπρίζ
3 Από 19.055 ευρώ
Προς χάριν ευκολίας
Η έκδοση με τα 115 άλογα του βενζινοκίνητου SEAT Arona 1,0
TSI συνδυάζεται και με το ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Το ημιαυτό-ματο DSG
DSG, που τονίζει την ευκολία χρήσης και τον αστικό χαρακτήρα κιβώτιο τονίζει τον
του μικρού ισπανικού crossover. αστικό χαρακτήρα του
SEAT Arona.
ο βενζινοκίνητο SEAT Arona με τον 1,0 Στην επιτάχυνση 0-100 η έκδοση με το DSG7 κι-
TSI των 115 ίππων είναι διαθέσιμο και με βώτιο χάνει μόλις 0,2 δλ σε σχέση με το χειροκί-
Τ7τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συ- νητο, ενώ κατά 0,3 λτ./100 χλμ. «τσιμπημένη» εί-
μπλέκτη DSG, εκτός από το στάνταρ χειροκίνη- ναι η κατανάλωση με τη μέση τιμή να είναι στα 7,5
το 6άρι. Χωρίς να χάσει τίποτα από τον ευχάρι- λτ./100 χλμ.. Από την άλλη, μεγάλη υπέρ του δι-
στο οδηγικό του χαρακτήρα, το Arona κερδίζει αφορά έχει στην επιτάχυνση 60-100 και 80-120
σε ευκολία και σε άνεση ειδικά σε αστικές συν- χλμ./ώρα χάρη στο γρήγορο και άμεσο kickdown
θήκες κίνησης. Οι αλλαγές είναι γρήγορες και (αυτόματο κατέβασμα 1 ή και 2 σχέσεων στο απότο-
ομαλές, αλλά μας κακοφάνηκε η απουσία των μο πάτημα του γκαζιού).
paddles στο τιμόνι για σειριακές αλλαγές με τα Θα θέλαμε το κιβώτιο να κρατάει τη σχέση στον
ακροδάκτυλα. Αυτές μπορούν να γίνουν μόνο με κόφτή ή να μην κάνει kickdown με σχετική επιλο-
την μετακίνηση του επιλογέα (μπροστά ανεβά- γή του οδηγού, αλλά περισσότερη σημασία έχει η
ζει και πίσω κατεβάζει σε αντίθεση με την σπορ- άριστη συνεργασία με τον εύστροφο και δυνατό 1,0
αγωνιστική νοοτροπία). TSI κινητήρα.
13