Page 14 - Daily 2019_06_06
P. 14
TEST SEAT Arona
1,0 TSI 115 PS DSG7
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας
Κυβισμός (κ.εκ.) 999
Κύλινδροι/Βαλβίδες 3/12
Τροφοδοσία Άμεσος ψεκασμός+turbo
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)* 116/5.000-5.500
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)* 200/2.000-3.500
Start/Stop NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.212
Eπιδόσεις
182
10,0΄΄ Τελική ταχύτητα
(χλμ./ώρα)*
60-100 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 5,5
80-120 χλμ./ώρα με KD (δλ.) 7,1
Μοντέρνο και καλοφτιαγμένο το εσωτερικό με τον επιλογέα του DSG Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
κιβωτίου να κάνει εδώ τη διαφορά. Θα θέλαμε paddles στο τιμόνι. Μέση εργοστασιακή (λτ./100 χλμ.) 5,0
Μέση δοκιμής (λτ./100 χλμ.) 7,5
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 112
Εξοπλισμός - τιμή *Εργοστασιακές μετρήσεις
ESP l
Σύστημα Αυτόματου Φρεναρίσματος l
Αερόσακοι 6
Ηλ. παράθυρα Ε/Π l/l
Κεντρικό κλείδωμα l με τηλεχειρισμό
Ηλεκτρικοί καθρέπτες l
Υποβοήση/ Ρύθμιση τιμονιού l/l
Air Condition l
Ηχοσύστημα/Οθόνη l
Cruise control l
Ζάντες αλουμινίου l (16’’)
Προβολείς ομίχλης l
Φώτα ημέρας l
Εγγύηση μηχανικών μερών 4 χρόνια Τιμές, τεχνικά,
l: στάνταρ, m: προαιρετικός, -: δε διατίθεται περισσότερα Η άποψή μας
Έκδοση Style αρθρα
Τιμή από (ευρώ) 19.055
Πολύ καλό κιβώτιο που ταιριάζει απόλυτα στον
Ζήτημα τιμής χαρακτήρα του SEAT Arona και βοηθά την κα-
Το κιβώτιο DSG7 με τον 1,0 TSI κινητήρα εί- θημερινότητα στην κίνηση. Λείπουν όμως τα
ναι διαθέσιμο από την έκδοση Style και λόγω paddles και η τιμή είναι τσιμπημένη. Αν δεν χρει-
φορολογίας ο καταναλωτής καλείται να πληρώ- άζεται επί τούτου κιβώτιο του είδους, το χειροκί-
σει 19.055 ευρώ ήτοι 2.100 παραπάνω από την νητο είναι μια χαρά.
αντίστοιχη χειροκίνητη. Στην πιο πλούσια έκ-
δοση Xcellence η τιμή για το κιβώτιο… πέφτει Λειτουργία κιβωτίου, ευκολία και ευχρηστία, οδηγι-
κή συμπεριφορά, πληρότητα εξοπλισμού
στα 1.750 ευρώ μιας και το αυτοκίνητο κοστί-
ζει 20.905 ευρώ αντί 19.155 ευρώ της χειροκί- Απουσία paddles στο τιμόνι, τσιμπημένη κατανάλω-
ση, επιπλέον κόστος ειδικά στη βασική έκδοση
νητης. n
14