Page 5 - Daily 2019_06_07
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           νει λίγο πιο μυώδες το επόμενο Captur και να βγάλει  νο όχημα και γενικά να φτάνει μέχρι ένα επίπεδο
           λίγο περισσότερο δυναμισμό προς τα έξω – έστω και  ημιαυτόνομης  οδήγησης  (πιθανότατα  επίπεδο  2).
           διακριτικά. Από πλευράς χώρων, το επίπεδο αναμένε- Η συμμετοχή του οδηγού θα είναι φυσικά διαρκώς
           ται αρκετά αναβαθμισμένο σε σχέση με σήμερα.          απαραίτητη.


           Εσωτερικό: Στροφή στο digital                         Τεχνικά: γνώριμα σύνολα, πιθανό
            Αξιόλογο  το  σημερινό  Captur  σε  ό,τι  αφορά  το  το ντίζελ, «ναι» στο υβριδικό

           εσωτερικό του, ωστόσο στον τομέα των digital χαρα-     Το μόνο σίγουρο σε ό,τι αφορά τη γραμμή κίνη-
           κτηριστικών είναι σαφές ότι υπάρχουν μεγάλα περι-     σης του δεύτερης γενιάς Captur είναι η παρουσία

           θώρια. Η Renault το λαμβάνει πολύ σοβαρά υπ’όψη       των κινητήρων βενζίνης. Αρχικά με το μοτέρ TCe
           της αυτό και έχει δρομολογήσει αλλαγές στο κόκ-       των 3 κυλίνδρων στο 1,0 λίτρο και απόδοση έως
           πιτ. Η στροφή εδώ θα είναι προς την αύξηση των μό-    100  ίππους.  Από  εκεί  κι  έπειτα  θα  αναλαμβάνει
           νιτορ. Θα υπάρχουν δύο οθόνες συγκεκριμένα στο        δράση ο νέος κινητήρας των 1,33 λίτρων ο οποίος
           στιλ του Megane ή, πιο σωστά, στο στιλ του Kadjar     πέρα από τα ήδη γνωστά σκαλοπάτια των 140 και
           στην ανανεωμένη εκδοχή του οποίου η έχει φέρει        160 ίππων θα λανσάρει και μια έκδοση 115 ίππων.
           την κεντρική οθόνη σε έναν πιο ορθολογικό, οριζό-     Το χαρτοφυλάκιο στις βενζίνες είναι λοιπόν εξαιρε-
           ντιο προσανατολισμό. Η δεύτερη ψηφιακή επιφάνεια      τικά πλούσιο.
           θα είναι εμπρός από τον οδηγό με τη μορφή ενός         Από  την  άλλη  πλευρά  οι  ντίζελ  προτάσεις  θα
           ψηφιακού πίνακα οργάνων (δε ξέρουμε αν θα είναι       μπορούσαν να στηριχτούν στον 1,5 Blue dCi κινη-

           στάνταρ ή αν η βασική έκδοση θα έχει κάποιο ανα-      τήρα με 85 και 115 ίππους. Με βάση τα σημερι-
           λογικό setup). Πλήρη αναβάθμιση αναμένουμε και        νά δεδομένα θεωρείται πολύ πιθανό να υπάρξουν
           στον τομέα των υλικών με περισσότερα μαλακά πλα-      αυτά τα σύνολα αν και κανείς δε ξέρει μέχρι ποιο
           στικά να βρίσκουν χώρο μέσα στο Captur.               βάθος χρόνου θα διατηρηθούν. Το πιο ουσιαστι-
            Από  πλευράς  τεχνολογίας  τα  βήματα  προόδου       κό νέο στοιχείο αφορά την προσθήκη mild υβριδι-
           αναμένονται εξίσου μεγάλα: οι μέχρι τώρα πληρο-       κής τεχνολογίας με δίκτυο 48 Βολτ μάλιστα, κάτι
           φορίες αναφέρουν ότι θα μπορεί να τοποθετηθεί         που θα προκαλέσει αίσθηση στην κατηγορία. Βέ-
           ένα προηγμένο, ενεργό σύστημα cruise control το       βαια, πιο πραγματικό σενάριο μοιάζει ο εσωτερι-

           οποίο με τη βοήθεια κάμερας και αισθητήρων θα         κόςδανεισμός του υβριδικού συνόλου του Clio με
           μπορεί να κρατά τη λωρίδα κυκλοφορίας, να δια-        το ατμοσφαιρικό μοτέρ 1,6 λτ. και 2 ηλεκτροκινη-
           τηρεί σταθερή την απόσταση με το προπορευόμε-
                                                                 τήρες που αποδίδουν 130 άλογα. n






             Το νέο Captur θα δανειστεί
             σίγουρα στοιχεία από την
             πιο πρόσφατη γενιά του
             Clio: υβριδικό σύνολο 130
             ίππων, κινητήρες βενζίνης
             και diesel, διάταξη ταμπλό
             κ.λπ.







                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10