Page 9 - Daily 2019_06_07
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ





                                                                                             Στρίβει, πατάει και
                                                                                             προσφέρει κορυφαία
                                                                                             αίσθηση στον οδηγό
                                                                                             του στο δρόμο με
                                                                                             αποτέλεσμα να
                                                                                             ξεχωρίζει και σε
                                                                                             αυτό τον τομέα από
                                                                                             τον ανταγωνισμό του
                                                                                             premium ή μη.










           να πείσει τον αγοραστή να το επιλέξει, η Mazda
           πρόσεξε ιδιαίτερα τους τομείς της οδικής του συ-
           μπεριφοράς για να το κάνει και σε αυτό τον τομέα
           ξεχωριστό. Και είναι. Στρίβει, πατάει και προσφέ-
           ρει κορυφαία αίσθηση στον οδηγό του στο δρό-

           μο με αποτέλεσμα να ξεχωρίζει και σε αυτό τον
           τομέα από τον ανταγωνισμό του premium ή μη.
            Μετά είναι η ποιότητα και η εικόνα στο εσω-
           τερικό του. Και εδώ το CX-3 κερδίζει την μάχη            Η ποιότητα και η εικόνα στο εσωτερικό του
           αποπνέοντας  τον  premium  αέρα  του  χωρίς  ιδι-        CX-3 κερδίζουν την μάχη αποπνέοντας τον
           αίτερο κόπο. Όμορφος και οδηγοκεντρικός σχε-             premium αέρα του χωρίς ιδιαίτερο κόπο.
           διασμός, καλά υλικά, προσεγμένο φινίρισμα και
           συναρμολόγηση και να πως πείθει και τον πλέον          Ένας  2λιτρος  βενζίνης  με  122  ίππους  βλέπε-

           δύσπιστο πως η Mazda τον καιρό που την «χάσα-         τε, δεν μπορεί να γίνει εύκολα «αποδεκτός» από
           με» από την δική μας αγορά, έχει ανέβει επίπε-        τον Έλληνα που έχει «μάθει» στα τουρμπάτα μο-
           δο σε ποιότητα.                                       τέρ με χαμηλά κυβικά και υψηλότερη απόδοση.
            Δεν είναι όμως όλα «ρόδινα» για το Mazda CX-         Πρέπει εκεί να τον πείσεις για την αδιαμφισβή-
           3. Παρά το μεγαλύτερο μήκος του δεν έχει τους         τητη οικονομία του και να αποφασίσει να δώσει
           χώρους  που  περιμένει  κανείς.  Το  Audi  Q2  για    τα 19.060 ευρώ που ναι μεν είναι λιγότερα από
           παράδειγμα  προσφέρει  καλύτερους  χώρους  σε         τα 22.430 ευρώ του Audi Q2, όμως στην επιλογή
           όλες τις μετρήσεις. Επίσης, δεν έχει την πλούσια      του εμπεριέχεται ο φόρος πολυτελείας του δίλι-
           γκάμα αυτού σε επίπεδο κινητήρων. Άλλο πρό-           τρου και το διπλάσιο σχεδόν τεκμήριο.
           βλημα  είναι  πως  και  οι  κινητήρες  που  διαθέτει   Εσείς τι λέτε; Αρκούν τα ξεχωριστά στοιχεία του

           παρά το θετικό τους πρόσημο σε λειτουργία και         Mazda CX-3 για να το «βάλουν» στην κατηγορία;
           κατανάλωση,  δυσκολεύουν  την  απόφαση  λόγω          Ανάμεσα σε Audi Q2 και Mazda CX-3 τι θα καθόρι-
           του υψηλού κυβισμού τους.                             ζε την επιλογή σας και ποιο τελικά θα αγοράζατε; n

 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14