Page 14 - Daily 2019_06_11
P. 14
TEST Hyundai Tucson
1,6 D 48V 136 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Το σηματάκι 48V στο
πλάι και η σχετική
ένδειξη στον πίνακα
οργάνων είναι τα
μοναδικά στοιχεία
που υποδηλώνουν
πως πρόκειται για μία
υβριδική εκδοχή του Tuc-
son. O ηλεκτροκινητήρας
δεν μπορεί να κινήσει
αμιγώς ηλεκτρικά το
μοντέλο, όμως δίνει από
4 έως 12 kW και 55 Nm
συμβάλλοντας τόσο σε
κατανάλωση, όσο και
επιδόσεις.
από το καπό και πως λειτουργεί. Μετά θα πού-
με και τα υπόλοιπα. Κάτω από το καπό λοιπόν
βρίσκεται ένας 1.600άρης κινητήρας 136 ίπ-
πων με ροπή 320 Nm. Αυτός συνδυάζεται με
ένα ηλεκτροκινητήρα που παίζει το ρόλο γεννή-
τριας-μίζας. Έτσι, όταν πατάς φρένο ή αφήνεις
το γκάζι, ενέργεια αποθηκεύεται στο 48βολτο
σύστημα και την μπαταρία των 9,7 Ah και 0,44
kWh, ενώ όταν πατάς γκάζι ο κινητήρας δίνει
από 4 έως 12 kW και έως 55 Nm ροπής. Προς
τι όμως όλα αυτά; Μα φυσικά για τη μείωση της θούν με τον ηλεκτροκινητήρα έστω και λίγα χι-
κατανάλωσης και των ρύπων, η οποία σύμφω- λιόμετρα ή με αρκετούς περιορισμούς), ενώ
να με την Hyundai είναι στο 7%. παρότι συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο δι-
Στην πράξη το εν λόγω σύστημα δεν έχει τη πλού συμπλέκτη, δεν έχει λειτουργία coasting
δυνατότητα να κινήσει αμιγώς ηλεκτρικά το μο- (αυτά ήταν τα σημαντικότερα μειονεκτήματα
ντέλο (σ.σ. αρκετά υβριδικά μπορούν να κινη- που βρήκαμε). Ωστόσο, στην… τελική επιτυγ-
Νέα μάσκα και φανάρια οι σημαντικότερες Ψεύτικες οι απολήξεις της εξάτμισης, δίνουν όμως
αισθητικές αλλαγές στην ανανέωση του μοντέλου. πόντους στην εμφάνιση.
14