Page 15 - Daily 2019_06_11
P. 15
TEST Hyundai Tucson
1,6 D 48V 136 PS
l ΔΟΚΙΜΗ ΝΕΑΣ ΕΚΔΟΣΗΣ
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας*
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598
Κύλινδροι/Βαλβίδες 4/16
Τροφοδοσία common rail / mild hybrid
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 320/2.000-2.250
Start/Stop NAI
Βάρος με οδηγό (κιλά)* 1.630
Κιβώτιο-Μετάδοση
Τύπος κιβωτίου Διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων
Κίνηση Μπροστά
Eπιδόσεις
Τελική
180 * ταχύτητα
(χλμ./ώρα)
10,5΄΄
Δεν θα μπορούσε να λείπει η μεγάλη οθόνη αφής 60-100 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 5,7
από την κεντρική κονσόλα.
80-120 χλμ./ώρα με kd (δλ.) 8,0
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
Eργοστασιακή*
Tαξίδι 4,5
Πόλη 5,0
Μέση 4,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 114
Ρεζερβουάρ (λτ.) 62
Αυτονομία (θεωρητική σε χλμ.) 1.319
Δοκιμής
Ελάχιστη 5,9
Μέγιστη 7,2
Μέση 6,7
* Εργοστασιακές μετρήσεις
Η μέση κατανά-λωση είναι χαμηλή, στα 6,7 λτ./100 χάνει απόλυτα το ρόλο του. Είναι δηλαδή οι-
χλμ. ενώ κορυφαίες είναι και οι επιδόσεις του κονομικό σε κατανάλωση (6,7 λτ./100 χλμ. με-
συνδυ-αστικού πακέτου των 136 ίππων. τρήσαμε εμείς) και γρήγορο. Για την ακρίβεια
Μετρήσεις χώρων (χλστ.) «γράψαμε» καλύτερο 0-100 χλμ./ώρα από τον
78 χλστ. 90 χλστ. κατασκευαστή κατά 0,8 δλ., ενώ οι ρεπρίζ του
Vbox (το όργανο μετρήσεών μας) είναι εξαιρε-
192 χλστ. τικές. Άρα το πακέτο μπορεί να κριθεί επιτυχη-
459 λτ.
μένο.
Όπως επιτυχημένο μπορεί να χαρακτηρισθεί
2.670 χλστ. και το οικονομικό πακέτο του Tucson της δοκι-
Πλάτος εμπρός 1.468 μής, αφού η τιμή του ανέρχεται στα 28.590 ευ-
Πλάτος πίσω 1.395 ρώ για την έκδοση Exclusive, πάντα με το αυτό-
ΜήκοςxΠλάτοςxΎψος 4.480x1.850x1.645
*Οι μετρήσεις έχουν γίνει με προσομοίωση επιβάτη ύψους 1,75 μ. ματο κιβώτιο. Με χειροκίνητο (υπάρχει και αυτή
και βάρους 75 κιλών
η επιλογή αντίθετα με τους «νόμους» των υβρι-
15