Page 5 - Daily 2019_06_25
P. 5

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Σχεδιαστικά: Γνώριμη γλώσσα,
           νέες αναλογίες


            Η Volvo είναι αναμφίβολα μία από τις εταιρείες
           που έχει βρει την απόλυτα ταιριαστή σχεδιαστι-
           κή ταυτότητα και όπως είναι λογικό δε θα απομα-
           κρυνθεί πολύ από εκείνη. Έτσι και το νέο V40 θα
           πατήσει πάνω στο στιλ που θεμελίωσε το XC90 και
           το οποίο καλλιεργήθηκε περαιτέρω με τα πρωτό-

           τυπα 40.1 και 40.2 του 2016, εκ των οποίων το         την κλιμακωτή πλατφόρμα της Volvo ειδικά σχεδι-
           πρώτο ήταν αυτό που «έδωσε » στη συνέχεια το          ασμένη για το μικρομεσαίο φάσμα μοντέλων, πά-
           τελικό ΧC40. Aπαλές γραμμές και «στιβαρό», επι-       νω στην οποία πατάει εξάλλου και το XC40. Όπως
           βλητικό στιλ θα χαρακτηρίζουν το νέο μοντέλο.         έχουμε  συνηθίσει  να  μαθαίνουμε  τα  τελευταία
           Μεγάλος πρωταγωνιστής θα είναι η «σκαμμένη»           χρόνια και για διάφορες άλλες πλατφόρμες, έτσι
           μάσκα στο εμπρός μέρος και ακριβώς από κάτω ο         και η δομή της Volvo χαρακτηρίζεται από υψηλό
           λεπτός, μακρόστενος αεραγωγός ο οποίος θα κα-         βαθμό βιομηχανικής ευελιξίας. Μπορεί να στηρί-

           λύπτει όλο το πλάτος της «πρόσοψης» του Volvo,        ξει δηλαδή σχέδια για οποιαδήποτε γραμμή κίνη-
           αγκαλιάζοντας και τους προβολείς ομίχλης. Αντί-       σης:  με  κλασσικό  κινητήρα  εσωτερικής  καύσης,
           στοιχα πίσω τα φώτα ακολουθούν τη λογική των          με υβριδική τεχνολογία ήπιας φιλοσοφίας (mild-
           μεγάλων SUV της εταιρείας και καλύπτουν σχε-          hybrid), υβριδικό με φόρτιση από πρίζα (plug-in) ή
           δόν ολόκληρες τις πίσω κολώνες. Σχετικά με τις        και αμιγώς ηλεκτρική κίνηση.
           διαστάσεις θα υπάρξουν κάποιες μικρές μεταβο-          Στην πρώτη περίπτωση θα έχουμε και στο V40 τις
           λές αλλά οι πιο σημαντικές είναι η αύξηση του         εκδόσεις D3 και D4 με τετρακύλινδρο κινητήρα αλ-
           μεταξονίου  κατά  5  πόντους  και  ένα  μικρό  κέρ-   λά και τις Τ3 εκδόσεις βενζίνης με το τρικύλινδρο
           δος στην απόστασή του από το έδαφος. Το πρώ-          μοτέρ που ήδη γνωρίζουμε και από το XC40. Οι τε-
           το στοιχείο, εκτός από προφανή οφέλη στο χώρο         τρακύλινδρες εκδόσεις βενζίνης Τ4 και Τ5 θα γεμί-

           για τα πόδια των πίσω επιβατών, θα κάνει το V40       ζουν τα σκαλιά της γκάμας στα υψηλότερα επίπεδα.
           να δείχνει πιο μακρύ, ενώ το δεύτερο με τη σει-       Οι αποδόσεις των κινητήρων θα είναι ανάλογες με
           ρά του θα προσδώσει στο μοντέλο τα crossover          τις σημερινές: 156 ίπποι για το 1.500άρι Τ3 και έως
           στοιχεία που προαναφέραμε. Επίσης και η οροφή         250  ίππους για το Τ5. Aντίστοιχα τα ντίζελ θα ξεκι-
           θα δείχνει πιο χαμηλή και θα εξυπηρετεί οπτικά        νούν από περίπου 150 ίππους.
           την εμφάνιση χωρίς ταυτόχρονα να θυσιάζει χώ-          Σε ό,τι αφορά τις «εξηλεκτρισμένες» εκδόσεις θε-
           ρο για τα κεφάλια των πίσω.                           ωρείται 100% βέβαια η Plug-in υβριδική και πολύ
                                                                 πιθανή κάποιας μορφή ηλεκτρική υποβοήθηση στα
           Τεχνικά: Νέο δάπεδο, στροφή &                         υπόλοιπα μοτέρ εσωτερικής καύσης. Για τις αμιγώς

           στα ηλεκτρικά                                         ηλεκτρικές εκδόσεις το σχέδιο είναι διπλό και προ-
                                                                 βλέπει δύο μεγέθη μπαταριών. Το ένα θα είναι το
            Eίναι  χαρακτηριστικό  ότι  το  δάπεδο  στο  οποίο   πιο μεγάλο, με ενέργεια ικανή να δώσει αυτονομία
           βασίζεται το V40 κρατάει από την εποχή της σχέ-       άνω των 400 χλμ.. Θα υπάρχει όμως και μια πιο μι-
           σης με τη Ford και είναι μεν αξιολογότατο αλλά το     κρή επιλογή με μικρότερη αποθηκευτική ικανότη-
           νέο μικρομεσαίο θα πρέπει να αλλάξει εκ βάθρων.       τα. Η τάξη μεγέθους της αυτονομίας εδώ, δεν έχει
           Το νέο μοντέλο θα χτιστεί πάνω στο πλαίσιο CMA,
                                                                 γίνει γνωστή. n


                                                5 5
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10