Page 9 - Daily 2019_06_25
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           γους, που το Focus δεν κατάφερε να γίνει Πρω- τον μέσο όρο της κατηγορίας στα 375 λτ.
           ταθλητής στις πωλήσεις, στο βαθμό που η Ford           Πέρα από την ευρυχωρία, το Focus βελτίωσε
           θα  ήθελε  τουλάχιστον.  Για  να  γίνεις  πραγματι- αισθητά και την ποιότητα των υλικών στην κα-
           κός πρωταγωνιστής σε μια τόσο απαιτητική κα- μπίνα, αλλά και την συναρμογή και το τελικό φι-
           τηγορία πρέπει να διαθέτεις ολοκληρωμένο χα- νίρισμα.  Αυτά  είναι  πράγματα  που  τα  νιώθεις
           ρακτήρα. Και αν όχι κορυφαίος σε όλα να είναι  με το καλημέρα.  Αισθητή βελτίωση υπήρξε και
           πολύ καλός σε όλους τους τομείς.                      στην εργονομία με το σύστημα infotainment να
                                                                 έχει πλέον ελάχιστα κουμπιά και να είναι πλέον

                      Ενεργητική ασφάλεια, απίθανη               σαφώς πιο λειτουργικό.
                  οδική συμπεριφορά, απόλυτα ικανο-               Υιοθετώντας  την  πλέον  σύγχρονη  τεχνολογία
                   ποιητικοί χώροι, ποιότητα, τεχνολο-           ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας, το Focus
                   γία. Εσείς τι λέτε; Αρκούν αυτά για           κατάφερε να γίνει ένας ολοκληρωμένος παίχτης,
                  να χαρακτηριστεί το Focus ένα ολο-             που μπορεί να παίξει μπάλα σε διάφορες θέσεις
                   κληρωμένο μικρομεσαίο οικογενει-              και με τα δύο… πόδια. Και χωρίς στάνταρ πλέ-
                  ακό; Τι άλλο θα ζητούσατε ως μέσος             ον πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, αλλά
                       αγοραστής της κατηγορίας;
                                                                 ακόμη και εκεί οι τεχνικοί της Ford έδωσαν ρέστα
                                                                 καταφέρνοντας  συμπεριφορά  με  πρακτικά  ανύ-

            Οι  άνθρωποι  της  Ford  δεν  έκατσαν  με  σταυ- ποπτες διαφορές ανάμεσα στις δυο διατάξεις. n
           ρωμένα χέρια και έτσι στην τρέχουσα 4η γενιά
           του  Focus  κατάφεραν  να  κάνουν  ένα  πραγμα-
           τικά  ολοκληρωμένο  μικρομεσαίο  οικογενειακό
           μοντέλο. Πρώτα από όλα μεγάλωσαν το μεταξό-
           νιο. Η πρακτική ωφέλεια από την αύξηση του με-
           ταξονίου  κατά 53 χλστ. έρχεται στην προσφορά
           πλέον μιας ιδιαίτερα γενναιόδωρης σε ευρυχω-
           ρία καμπίνας. Ο χώρος για τα γόνατα έχει εκτο-
           ξευθεί, ενώ αισθητή σε σχέση με πριν είναι και

           η αύξηση του ωφέλιμου πλάτους κυρίως πίσω
           (από 1.296 χλστ σε 1.385). Σε συνδυασμό μά-
           λιστα με το σχεδόν επίπεδο πάτωμα ένας τρίτος
           ενήλικας κάθεται με άνεση στη μέση του πίσω
           καθίσματος. Στις προηγούμενες γενιές αυτό θα
           ήταν λίγο πρόβλημα.
            Όσο  για  τη  θέση  οδήγησης,  απλά  εξαιρετική
           από κάθε άποψη με το πολυρυθμιζόμενο τιμό-

           νι  ακριβώς  μέσα  στα  χέρια  και  την  ορατότητα
           απρόσκοπτη. Η παρουσία ηλεκτρικού χειρόφρε-
           νου αύξησε τις θέσεις για μικροαντικείμενα ανά-        Με καλούς χώρους για επιβάτες και αποσκευές
           μεσα στα εμπρός καθίσματα, ενώ ο χώρος απο-            και ποιοτικό και high-tech εσωτερικό, το νέο Fo-
                                                                  cus καταφέρνει να αποκτήσει τον ολοκληρωμένο
           σκευών κέρδισε αρκετά λίτρα φτάνοντας πλέον            χαρακτήρα που του έλειπε μέχρι πρότινος.


 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14