Page 9 - Daily 2019_06_28
P. 9

NONPAPER

                                                    *ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
           τοκίνητο γι αυτό που είναι. Πάνω σε αυτό το κομμάτι  νό της μάρκας, οι κατ` επανάληψη αγοραστές της,
           μάλιστα οι μηχανικοί της Mercedes δούλεψαν πολύ.  θέλουν ένα κλασσικό μοντέλο με όλες τις αξίες της
           Ειδικά στο κομμάτι της οδηγικής αίσθησης, η CLA  Mercedes, συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας κύ-
           μπορεί να έχει κοινή πλατφόρμα με την «Α», ωστόσο  λισης, του τρόπου οδήγησης, της στήριξης της ανάρ-
           μηχανικά διαφοροποιείται αισθητά, με κυριότερη δι- τησης και της συνολικής γεωμετρίας που προσφέρει
           αφορά την αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όπου  στο σχήμα του αυτοκινήτου ο κινητήρας στον διαμή-
           η CLA έχει υιοθετήσει πολλαπλούς συνδέσμους.          κη άξονα εμπρός και η κίνηση πίσω. Αυτό σε συνδυ-
                                                                 ασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 11 εκατοστά,
                     Μετά από αυτά τα δεδομένα, εσείς            αλλάζει δραματικά τη συμπεριφορά των δύο αυτοκι-
                 λοιπόν τι λέτε; Μοιάζουν τα δύο μοντέ-          νήτων στο δρόμο, με τη C-Class να έχει πιο στιβαρό
                 λα μεταξύ τους ή όχι τελικά; Είναι αντα-        πάτημα και να θυμίζει την αίσθηση που έχουν παρα-
                  γωνιστικά τα δύο μοντέλα μεταξύ τους
                  ή η CLA προσελκύει διαφορετικό κοι-            δοσιακά τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Παράλ-
                  νό; Και από τη στιγμή που οι τιμές είναι       ληλα η C-Class είναι πιο φιλόξενη προς τους επιβά-
                  παραπλήσιες, θα διαλέγατε την ομορ-            τες. 16 ολόκληρα εκατοστά είναι πιο φαρδύ το πίσω
                  φιά και το μοντέρνο ντιζάιν της CLA ή          κάθισμα.
                  θα επιμένατε παραδοσιακά στην πισω-             Τέλος σχεδιαστικά, η C-Class είναι μια μικρότερη
                             κίνητη C-Class;                     S-Class. Αντίθετα η CLA δεν αντλεί από κανένα άλ-
                                                                 λο μοντέλο της μάρκας και δεν συνδέεται με κανέ-

            Για τους ίδιους λόγους, η νέα CLA δανείστηκε το  να σχεδιαστικά, ούτε ακόμη και με την Α-Class με
           high-tech εσωτερικό της A-Class, καλύπτοντας πε- την οποία συγγενεύει στενά. Πρώτη φορά δύο τό-
           ρισσότερο τους νέους πελάτες της φίρμας, που ζη- σο παρόμοια μοντέλα στην ίδια μάρκα έχουν τόσα
           τούν ακόμα περισσότερη συνδεσιμότητα και μεγαλύ- λίγα σχεδιαστικά κοινά. Από αυτό το επίτευγμα της
           τερες οθόνες στην καμπίνα.                            Mercedes μπορεί να μάθει ο ανταγωνισμός που τυ-

            Από την άλλη, η C-Class είναι πισωκίνητη.To κοι- πικά τα κάνει όλα ίδια. n













                                                                                               Mercedes
                                                                                                C-Class


















 NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER


                                                9
   4   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14