Page 9 - Daily 2019_06_28
P. 9
NONPAPER
*ΜΙΑ «OFF THE RECORD» ΑΝΕΠΙΣΗΜΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ –ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΙΚΗΣ– ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
τοκίνητο γι αυτό που είναι. Πάνω σε αυτό το κομμάτι νό της μάρκας, οι κατ` επανάληψη αγοραστές της,
μάλιστα οι μηχανικοί της Mercedes δούλεψαν πολύ. θέλουν ένα κλασσικό μοντέλο με όλες τις αξίες της
Ειδικά στο κομμάτι της οδηγικής αίσθησης, η CLA Mercedes, συμπεριλαμβανομένης της ποιότητας κύ-
μπορεί να έχει κοινή πλατφόρμα με την «Α», ωστόσο λισης, του τρόπου οδήγησης, της στήριξης της ανάρ-
μηχανικά διαφοροποιείται αισθητά, με κυριότερη δι- τησης και της συνολικής γεωμετρίας που προσφέρει
αφορά την αρχιτεκτονική της πίσω ανάρτησης, όπου στο σχήμα του αυτοκινήτου ο κινητήρας στον διαμή-
η CLA έχει υιοθετήσει πολλαπλούς συνδέσμους. κη άξονα εμπρός και η κίνηση πίσω. Αυτό σε συνδυ-
ασμό με το μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 11 εκατοστά,
Μετά από αυτά τα δεδομένα, εσείς αλλάζει δραματικά τη συμπεριφορά των δύο αυτοκι-
λοιπόν τι λέτε; Μοιάζουν τα δύο μοντέ- νήτων στο δρόμο, με τη C-Class να έχει πιο στιβαρό
λα μεταξύ τους ή όχι τελικά; Είναι αντα- πάτημα και να θυμίζει την αίσθηση που έχουν παρα-
γωνιστικά τα δύο μοντέλα μεταξύ τους
ή η CLA προσελκύει διαφορετικό κοι- δοσιακά τα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Παράλ-
νό; Και από τη στιγμή που οι τιμές είναι ληλα η C-Class είναι πιο φιλόξενη προς τους επιβά-
παραπλήσιες, θα διαλέγατε την ομορ- τες. 16 ολόκληρα εκατοστά είναι πιο φαρδύ το πίσω
φιά και το μοντέρνο ντιζάιν της CLA ή κάθισμα.
θα επιμένατε παραδοσιακά στην πισω- Τέλος σχεδιαστικά, η C-Class είναι μια μικρότερη
κίνητη C-Class; S-Class. Αντίθετα η CLA δεν αντλεί από κανένα άλ-
λο μοντέλο της μάρκας και δεν συνδέεται με κανέ-
Για τους ίδιους λόγους, η νέα CLA δανείστηκε το να σχεδιαστικά, ούτε ακόμη και με την Α-Class με
high-tech εσωτερικό της A-Class, καλύπτοντας πε- την οποία συγγενεύει στενά. Πρώτη φορά δύο τό-
ρισσότερο τους νέους πελάτες της φίρμας, που ζη- σο παρόμοια μοντέλα στην ίδια μάρκα έχουν τόσα
τούν ακόμα περισσότερη συνδεσιμότητα και μεγαλύ- λίγα σχεδιαστικά κοινά. Από αυτό το επίτευγμα της
τερες οθόνες στην καμπίνα. Mercedes μπορεί να μάθει ο ανταγωνισμός που τυ-
Από την άλλη, η C-Class είναι πισωκίνητη.To κοι- πικά τα κάνει όλα ίδια. n
Mercedes
C-Class
NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER NON-PAPER
9