Page 10 - Daily 2019_07_03
P. 10

daily     NEWS

                                                            l  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ  l  ΚΑΤΑΣΚΟΠΕΙΕΣ
           Μεταβλητή διάρκεια βύθισης



           βαλβίδων από τη Hyundai




                     ια  νέα  τεχνολογία  με  την  ονομασία  τα, όταν το μοτέρ λειτουργεί σε υψηλές στροφές,
                     Continuously  Variable  Valve  Duration  κατά τη διάρκεια επιτάχυνσης ή όταν το αυτοκί-

           Μ(CVVD)  ανακοίνωσε  πως  ανέπτυξε  ο  νητο κινείται σε υψηλές ταχύτητες, οι βαλβίδες
           όμιλος Hyundai. Σε ελεύθερη μετάφραση, η ονο- εισόδου κλείνουν στην αρχή του κύκλου συμπί-
           μασία  της  είναι  Τεχνολογία  Συνεχώς  Μεταβαλ- εσης  για  να  χρησιμοποιηθεί  ο  μέγιστος  δυνα-
           λόμενης  Διάρκειας  του  ανοίγματος  της  Βαλβί- τός όγκος αέρα κατά την διαδικασία παραγωγής
           δας  και  όπως  γνωστοποιείται,  το  σύστημα  αυτό  ισχύος, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η ροπή και
           θα εξοπλίζει τα μελλοντικά μοντέλα της Hyundai  φυσικά και η επιτάχυνση.
           και της Κia, αρχικά μέσω του Smartsteam G κινη-        Το  πρώτο  μοτέρ  που  θα  λάβει  την  τεχνολο-
           τήρα Τ-GDi των 1.600 κ.εκ..                          γία CVVD θα είναι ο Smartstream G 1.6 T-GDi,

                                                                ένας  κινητήρας  βενζίνης  απόδοσης  180  ίππων
                                                                και  265  Nm  ροπής.  Το  μοτέρ  αυτό  εξοπλίζεται
                                                                ακόμα με σύστημα «Low-Pressure Exhaust Gas
                                                                Recirculation» (LP EGR) που βελτιώνει την οικο-
                                                                νομία καυσίμου και μειώνει τις εκπομπές ρύπων
                                                                επιστρέφοντας μέρος των καυσαερίων που παρά-
                                                                γονται πίσω στον θάλαμο καύσης και με το σύ-
                                                                στημα Thermal Management που ζεσταίνει ή ψύ-
           Η νέα τεχνολογία που λανσάρει η Hyundai
           βελτιώνει κατά 4% την απόδοση του μοτέρ, κατά        χει ταχύτερα τον κινητήρα και μειώνει την τριβή
           5% την οικονομία καυσίμου, ενώ παράλληλα             έως και κατά 34%.
           μειώνονται κατά 12% οι εκπομπές αερίων ρύπων.          Επιστρέφοντας στα οφέλη της CVVD τεχνολογί-

            Μέχρι τώρα, η απόδοση των κινητήρων εσωτε- ας, η Hyundai κάνει λόγο πως βελτιώνεται κατά
           ρικής καύσης είχε να κάνει, εκτός των άλλων, με  4% η απόδοση του μοτέρ, κατά 5% η οικονομία
           το πότε ανοίγουν και κλείνουν οι βαλβίδες καθώς  καυσίμου, ενώ παράλληλα μειώνονται κατά 12%
           επίσης και το σημείο βύθισης τους ωστόσο, τώρα,  οι εκπομπές αερίων ρύπων.Το νέο Smartstream
           η τεχνολογία CVVD βάζει και έναν τρίτο παράγο- G1.6 T-GDi μοτέρ θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη
           ντα  στο  παιχνίδι,  αυτόν  της  χρονικής  διάρκειας  φορά στο Hyundai Sonata Turbo που θα λανσαρι-

           που οι βαλβίδες παραμένουν ανοικτές. Με λίγα  στεί στο δεύτερο μισό του 2019. n
           λόγια, όταν το αυτοκίνητο διατηρεί μια σταθερή
           χαμηλή ταχύτητα και το μοτέρ λειτουργεί σε χα-
           μηλές στροφές, η τεχνολογία αυτή επιτρέπει στις
           βαλβίδες εισαγωγής αέρα να παραμένουν ανοι-
           κτές από το μέσο έως και το τέλος του κύκλου
           συμπίεσης, με αποτέλεσμα να βελτιώνεται η οι-
           κονομία καυσίμου, αφού μειώνονται οι αντιστά-
           σεις κατά την διαδικασία της συμπίεσης. Αντίθε-




                                                                               10
   5   6   7   8   9   10   11   12   13   14   15